مهاجرت تحصیلی در صربستان

رشته شنوایی سنجی در صربستان

رشته شنوایی سنجی در صربستان

رشته شنوایی سنجی در صربستان در دانشگاه های بین المللی برای دانشجویان بین المللی در دسترس است. تحصیل به زبان صربی در دانشگاه ها متنوع تر است. در صربستان فرهنگ و معماری و مهمان نوازی دانشجویان را جذب می کند. در قدم بعد تخصصی بودن دانشگاه ها و اساتید بین المللی و امکانات دانشگاه مورد رضایت دانشجویان بین المللی است. در طول تحصیل خود در رشته شنوایی سنجی در صربستان می توانید به تفریحات بسیار جالبی بپردارید و با این کشور بیشتر آشنا شوید. در ضمن در صربستان می توانید به صورت پاره وقت در هفته کار کنید و البته بورسیه تحصیلی در مقطع کارشناسی نیز وجود دارد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت به صربستان مشاور و راهنمای شماست.

تحصیل در صربستان

در این کشور دانش آموزان یک دیپلم بسیار توصیه شده را دریافت می کنند که در سراسر جهان شناخته شده است. همچنین صربستان تعداد زیادی دانشگاه دارد که دانشجویان می توانند از بین آنها انتخاب کنند. یکی از مزیت های تحصیل در این کشور این است که در مقایسه با دیگر کشورهای اروپایی شهریه ها مقول و مناسب هستند. در نهایت، هزینه زندگی مقرون به صرفه است. دانشجوی بین المللی به عنوان یک نیاز کلی، برای ورود به یک برنامه تحصیلی لیسانس یا یکپارچه باید تحصیلات متوسطه 4 ساله را به پایان رسانده باشد، امتحان ورودی را پشت سر گذاشته باشد. پیش نیازهای پذیرش خاص معمولاً شامل دانش خاصی در رشته های خاص است و باید برای هر برنامه فردی که دانش آموز به آن علاقه دارد بررسی شود. رتبه بندی داوطلبان هم به کنکور و هم به نتایج آنها در مقطع تحصیلی قبلی بستگی دارد.

تحصیل رشته شنوایی سنجی در مقطع ارشد در صربستان

کارشناسی ارشد شنوایی شناسی بر آموزش شنوایی شناسان حرفه ای بالینی با تاکید بر توسعه مهارت های بالینی و اداری مربوط به تمرین شنوایی شناسی تمرکز دارد. این مدرک برای رفع کمبود شنوایی شناسان آموزش دیده ایجاد شده است. این شامل دوره آموزشی، تمرین بالینی در انواع تنظیمات، و تجربه تحقیقات شنوایی شناسی است. همچنین دانشکده روانشناسی، گفتار و شنوایی از طریق تعالی و نوآوری در بورس تحصیلی، تدریس و خدمات عمومی به و جهان خدمت می کند. این مدرسه دارای 4 آزمایشگاه در محوطه دانشگاه است که دارای تجهیزات الکترونیکی و ارزیابی پیشرفته هستند. پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد بر اساس ارزیابی توانایی شما برای انجام تحصیلات تکمیلی در یک زمینه تخصصی تحقیق یا عمل حرفه ای است. مبنای اصلی انتخاب بر اساس شایستگی علمی است، با این حال ممکن است به عوامل دیگری نیز توجه شود.

در نمودار زیر شاهد میزان افزایش هزینه های تحصیلی در صربستان هستید:

افزایش هزینه های تحصیلی در صربستان

الزامات تحصیل رشته شنوایی سنجی در مقطع ارشد در صربستان

مدرک لیسانس آسیب شناسی گفتار و زبان؛ یا دانشجویانی با پیشینه کارشناسی متفاوت از موارد فوق، و با سابقه پیشرفت قوی، همچنان مورد توجه قرار خواهند گرفت. همه دانش آموزان باید برای تحصیل در مقاطع مختلف صربستان تایید شوند. اگر انگلیسی زبان اضافی شماست، باید الزامات زبان انگلیسی UC را نیز برآورده کنید. دستور اخیر دولت در مورد واکسیناسیون کارگران در بخش‌های آموزشی و بهداشتی و معلولیت به این معنی است که دانشجویان گفتار درمانی و شنوایی‌شناسی برای تکمیل الزامات عملی یا بالینی برنامه خود باید به طور کامل برای COVID-19 واکسینه شوند. دانش آموزانی که در برنامه های گفتار درمانی و شنوایی شناسی برای سال 2022 ثبت نام کرده اند، باید تا 1 فوریه 2022 به طور کامل واکسینه شوند.

شما باید یک درخواست ثبت نام از طریق سایت دانشگاه و همچنین یک فرم درخواست جداگانه به دانشگاه ارسال کنید. دانشکده روانشناسی، گفتار و شنوایی تا 1 اکتبر. دوره آموزشی دانش و مهارت‌ها را در سراسر دامنه تمرین، از جمله پایه‌ای قوی در آکوستیک، روانکاوی و علوم اعصاب توسعه می‌دهد. عمل بالینی با مشتریان بزرگسال و کودکان در محیط های بالینی مختلف انجام می شود. یک پروژه پایان نامه توسط کارکنان پژوهشی برجسته راهنمایی می شود. برای برنامه های کارشناسی ارشد که 1 سال به طول می انجامد با 60 ECTS، داوطلب باید مدرک لیسانس را با حداقل 240 امتیاز ECTS کسب کرده باشد. برای برنامه های کارشناسی ارشد 2 ساله با 120 ECTS، داوطلب باید مدرک لیسانس با حداقل 180 امتیاز ECTS را کسب کرده باشد. شرایط پذیرش از برنامه ای به برنامه دیگر متفاوت است و باید در صفحات وب با اطلاعات برنامه های خاص بررسی شود.

تحصیل رشته شنوایی سنجی در مقطع دکترا در صربستان

شرط اساسی برای ثبت نام در مقطع دکتری این است که داوطلب یک برنامه کارشناسی ارشد را با موفقیت به پایان رسانده و حداقل 300 ECTS را کسب کرده باشد. الزامات اضافی مانند حداقل معدل، تعداد مقالات منتشر شده در مجلات علمی و غیره توسط هر موسسه تعیین و در صفحات وب برنامه های تحصیلی دکتری خاص ارائه می شود. شهروندان اتحادیه اروپا / منطقه اقتصادی اروپا سوئیس نیازی به دریافت ویزا ندارند اما باید ظرف 90 روز پس از ورود خود در مقامات محلی ثبت نام کنند. به طور کلی، همه شهروندان غیر اتحادیه اروپا EEAسوئیس باید ویزای دانشجویی همراه با مجوز اقامت داشته باشند. ویزا باید قبل از سفر به صربستان اخذ شود. پس از ورود به صربستان، می توانید برای اجازه اقامت اقدام کنید. تحصیل در صربستان به زبان انگلیسی اولین قدم در جهت رسیدن به رویاهای شماست.

در جدول زیر شاهد دروس رشته شنوایی سنجی در صربستان می باشید:

سال اولسال دوم
آکوستیک و سایکوآکوستیک در شنوایی شناسیمباحث پیشرفته در شنوایی شناسی
ارزیابی شنوایی شناسی و تمرین بالینیارزیابی شنوایی تشخیصی
عملکرد و اختلالات سیستم شنواییتوانبخشی شنوایی
شنوایی شناسی توانبخشیتوانبخشی پیشرفته شنوایی
مباحث بنیاد در شنوایی شناسیارزیابی شنوایی تشخیصی پیشرفته
تمرین بالینیپایان نامه شنوایی شناسی

هزینه تحصیل رشته شنوایی سنجی در صربستان

هزینه تحصیل رشته شنوایی سنجی در صربستان

طبق وب سایت رسمی کشور، شهریه بین 500€ تا €2500 (یورو) در سال متغیر است. بسیاری از دانشجویان متوجه خواهند شد که بسته به اینکه اهل کجا هستند و دانشگاه دولتی یا خصوصی است، ممکن است مجبور به پرداخت شهریه متفاوتی باشند. صرف نظر از دلیل، پرداخت شهریه های بالا می تواند برای بسیاری منبع استرس باشد. با این حال، گزینه های زیادی برای تأمین مالی تحصیل شما وجود دارد، از جمله استفاده از بورسیه. فرصت های بورسیه تحصیلی مختلفی برای دانشجویان بین المللی وجود دارد که به دنبال تحصیل در صربستان هستند. بسته به کشور مبدا و سطح تحصیلات، گزینه های مختلفی برای تامین مالی وجود دارد. برای کشف گزینه های بورسیه تحصیلی، این پایگاه داده بورسیه را بررسی کنید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه تحصیل در صربستان مشاور و راهنمای شما می باشد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *