مهاجرت تحصیلی برزیل

رشته سم شناسی در برزیل

رشته سم شناسی در برزیل

در برزیل 5 میلیون دانشجو در بیش از 23000 برنامه موجود در دانشگاه های سراسر کشور ثبت نام می کنند که بخشی از آنان رشته سم شناسی در برزیل را انتخاب می کنند. چراکه تعدادی از دانشگاه های برزیل در بین 500 بهترین دانشگاه دولتی برتر جهان قرار دارند. دانشگاه های خصوصی نیز به دلیل تعداد برنامه های با کیفیت ارائه شده و تعداد دانشجویانی که ثبت نام کرده اند، برجسته هستند. آنها 76% از سیستم آموزش عالی را تشکیل می دهند و دوره هایی را بین 2 تا 6   سال ارائه می دهند. در برخی از مستعمرات اسپانیایی و انگلیسی در قاره آمریکا، موسسات آموزش عالی در اوایل قرن هفدهم تأسیس شدند. پس از فارغ التحصیلی و تحصیل در برزیل، دانشجویان این گزینه را داشتند که یا کشیش شوند یا تحصیلات خود را در اروپا ادامه دهند.

در دوره قبل و بعد از استقلال برزیل، مدارس آموزش عالی دیگری، اگرچه به طور رسمی “دانشگاه” نامیده نمی شدند، از جمله مدارس تخصصی در مهندسی عمران و نظامی، دانشکده های پزشکی و دوره های فنی در زمینه های گیاه شناسی، شیمی، تاسیس شدند. زمین شناسی، کانی شناسی و اقتصاد ایجاد شد. دانشکده های حقوق که پس از استقلال برزیل تأسیس شدند به عنوان هسته هایی عمل کردند که به دانشگاه های مدرن برزیل تبدیل شدند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت از این تجربه برخوردار است که شما را با بهترین دانشگاه های مرتبط با سم شناسی در برزیل آشنا سازد.

معرفی استادی معروف در رشته سم شناسی در برزیل

پروفسور باروس در حال حاضر استاد ارشد دانشکده علوم دارویی دانشگاه سائوپائولو است که در آنجا استاد آسیب شناسی عمومی برای دوره کارشناسی و سم شناسی برای دانشجویان کارشناسی ارشد بود. او عضو شورای ملی تحقیقات برزیل است. او کارشناسی ارشد خود را در سم شناسی تحلیلی در سال 1976 از دانشکده علوم دارویی دانشگاه سائوپائولو دریافت کرد و دکترای خود را در رشته سم شناسی در سال 1980 در همان دانشگاه دریافت کرد. پروفسور باروس 95 نشریه بررسی شده نوشته است. او 18 دانشجوی دکترا و 8 دانشجوی کارشناسی ارشد را راهنمایی کرد.

همچنین او در توسعه روش‌ های جایگزین پوست برای آزمایش‌ های حیوانی برای ارزیابی ایمنی داروها و لوازم آرایشی و ارزیابی خطر مشارکت دارد. دکتر باروس دستیار سردبیر سم شناسی مواد غذایی و شیمیایی، مجله برزیلی علوم دارویی، تحقیقات کاربردی در سم شناسی و دیدگاه فعلی در سم شناسی است. دکتر باروس یک کارگاه موفق را برای آموزش دانشمند دولتی، صنعتی و دانشگاهی در آمریکای لاتین در فرآیند ارزیابی خطرات شیمیایی اداره می کند.

محتوای دوره های رشته سم شناسی در برزیل

رشته سم شناسی در برزیل، ارتباط دانش سم شناسی را توضیح می دهد و شما را با مهمترین اصطلاحات در سم شناسی آشنا می کند. از طریق مثال ‌هایی، مفهوم پاسخ دوز، از جمله معیارهای دوز مربوطه را تعریف می‌ کند و نشان می‌ دهد که چگونه سمیت به مسیرهای مواجهه بستگی دارد. سپس به توضیح اثرات (توکسیکودینامیک) و سرنوشت مواد شیمیایی (توکسوکینتیک) در بدن می پردازد. این دوره ها، همچنین شامل نگاهی دقیق تر به انواع مختلف اثرات با در نظر گرفتن مکانیسم های سم شناسی و حالت های عمل است. بررسی تکلیف خانه سپس استفاده از آزمایش بر روی حیوانات، نحوه به دست آوردن اطلاعات و توضیح طراحی آزمایش در دستورالعمل های آزمایش OECD برای انواع مختلف آزمایش خطر و اصول انتخاب سطح دوز را شرح می دهد.

با شرکت در دوره های سم شناسی برزیل، شما همچنین در مورد انتخاب گونه های آزمایشی، انواع معاینات مربوط به حیوانات و نحوه اعمال یک رویکرد سطحی در آزمایش خواهید آموخت. قبل از اینکه با معرفی آخرین تکلیف شما به پایان برسانید، به طور مختصر به روش‌ های تست جایگزین خواهید پرداخت و در نهایت شما یاد خواهید گرفت که چگونه خطرات را ارزیابی کنید، به عنوان مثال در ارتباط با حوادث و موارد آلودگی و از طریق مثال هایی در باب شرایط تحصیل در برزیل توضیح داده می شود که چگونه سطوح مواجهه قابل تحمل را بدست آورید.

محتوای دوره های رشته سم شناسی در برزیل

هزینه تحصیلی رشته سم شناسی در برزیل

شهرت آموزش عالی برزیل در حال افزایش است و در عین حال شهریه و همچنین گزینه های بورسیه برای دانشجویان بین المللی را افزایش می دهد. دانشگاه های برزیل می توانند هزینه تحصیل خود را برای هر برنامه ای که ارائه می دهند را تعیین کنند. معمولاً هزینه تحصیل در هر سال تحصیلی بین $2000 تا 10000$ (دلار) است. علاوه بر این، دانشگاه ‌های فدرال و دانشگاه‌ های ایالتی در برزیل، فارغ از هر برنامه ‌ای که درخواست می‌ کنند، هیچ شهریه ‌ای دریافت نمی ‌کنند.

دانشجویان بین المللی فقط هزینه ثبت نام می پردازند که مبلغ آن به نوع برنامه ای که در آن ثبت نام می کنند بستگی دارد. در واقع، دانشجویان بین المللی در مورد دانشگاه های دولتی برزیل از وضعیت مشابهی با دانشجویان محلی برخوردار هستند. از سوی دیگر، برای موسسات خصوصی، هزینه تحصیل به دانشگاه و حوزه موضوعی که مطالعه می کنید بستگی دارد.

درآمد شاغلان رشته سم شناسی در برزیل

فردی که به عنوان سم شناس در برزیل کار می کند معمولاً حدود 9390BRL (رئال) در ماه درآمد دارد. این میانگین حقوق ماهانه شامل مسکن، حمل و نقل و سایر مزایا است و بر اساس تجربه، مهارت، جنسیت یا موقعیت مکانی به شدت متفاوت می باشد و از BRL4320 تا BRL14900 (رئال) در ماه (حداکثر حقوق) متغیر است. از سوی دیگر، حقوق متوسط ​​BRL1010 (رئال) در ماه است، به این معنی که نیمی از افرادی که به عنوان سم شناس کار می کنند کمتر از BRL10100 (رئال) درآمد دارند.

در حالی که نیمی دیگر بیش از BRL10100 (رئال) درآمد دارند. از سوی دیگر، 25% از متخصصین سم شناسی کمتر از BRL6510 (رئال) درآمد دارند در حالی که 75% از آنها بیش از BRL6510 (رئال) درآمد دارند. همچنین 75% کمتر از BRL13500 (رئال) درآمد دارند.

در حالی که 25% بیش از 13500BRL (رئال)درآمد دارند. یک متخصص سم شناسی با کمتر از 2 سال تجربه تقریباً BRL4900 (رئال) در ماه درآمد دارد. در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین 2 تا 5 سال 6550BRL (رئال) در ماه درآمد داشته باشد که 34% بیشتر از فردی با تجربه کمتر از 2 سال است.

در نمودار زیر به سایر تغییرات حقوقی در برزیل در رشته سم شناسی اشاره شده است:

تغییرات حقوقی در برزیل در رشته سم شناسی

در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، مطالب را درباره راه های اخذ پاسپورت برزیل برای ورود به رشته سم شناسی می توانید پیدا کنید.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *