مهاجرت تحصیلی ایسلند

رشته سم شناسی در ایلسند

رشته سم شناسی در ایلسند

اگر قصد تحصیل یا کار در رشته سم شناسی در ایلسند را دارید به کشوری با فرصت های مطلوب در این حوزه تحصیلی پا گذاشته اید. در ایسلند موقعیت ها و چشم اندازهای شغلی متفاوتی وجود دارد. از یک سو صنایع شیمیایی، دارویی و محصولات مصرفی بزرگترین کارفرمایان سم شناسان هستند و شما پس از کسب صلاحیت، می توانید در چندین زمینه کار کنید. از سوی دیگر، دانشگاه بزرگترین کارفرمای بعدی سم شناسان است و پس از آن دولت، شرکت های مشاوره و بنیادهای تحقیقاتی قرار دارند. کسانی که در موسسات دانشگاهی کار می کنند تمایل دارند در مدارس پزشکی یا بهداشت عمومی یا در بیمارستان های بزرگ مستقر شوند.

آنها همچنین ممکن است جهت تحصیل در ایسلند در کالج های کوچکتر به عنوان بخشی از برخی دوره های علمی و مهندسی تدریس کنند. نقش‌ های دولتی معمولا در پزشکی قانونی، بهداشت حرفه‌ ای یا مرتبط با عوامل محیطی است، در حالی که بنیادهای تحقیقاتی و شرکت ‌های مشاوره احتمالا حوزه ‌های مختلفی را پوشش می‌ دهند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می تواند شما را در انتخاب موقعیت های مختلف شغلی سم شناسی در ایسلند کمک نماید.

مهارت های لازم برای رشته سم شناسی در ایسلند

علاوه بر برخی از مهارت‌ های فنی خاص که در قلمرو به وجود می ‌آید، سم ‌شناسان شاغل در ایسلند باید مهارت ‌های حیاتی در محل کار، از جمله مهارت‌ های ارتباطی عالی و تجزیه و تحلیل داده‌ ها و توجه به جزئیات را داشته باشند. توجه به جزئیات از این رو مهم است که هنگام برخورد با موادی که می توانند برای سلامتی خطرناک باشند، توجه دقیق به جزئیات ضروری است. شما باید صبور، کارآمد و قادر به جمع آوری نتایج تحت فشار بدون افت کیفیت باشید. از سوی دیگر شما بهیک ذهن منطقی نیاز دارید، چراکه هنگام انجام تحقیق باید منطقی و با ذهنی مستقل عمل کنید. شما باید به روی همه احتمالات باز باشید اما در رویکرد منطقی باشید.

این بدان معناست که شما به مهارت های کار گروهی عالی و توانایی همکاری با دیگران نیاز دارید. شما می توانید با افراد و ارگان های خارج از تیم خود در پروژه هایی که بر سلامت عمومی تأثیر می گذارند کار کنید. توانایی برقراری ارتباط خوب هم به صورت شفاهی و هم به صورت نوشتاری ضروری است. بیشتر کار یک سم شناس، اطلاعات پیچیده را به روشی برای عموم ترجمه می کند. این می تواند از طریق نوشتن گزارش یا ارائه یافته ها به تیم شما، مردم یا نهادهای عمومی مرتبط باشد.

در تصویر زیر به سایر مهارت های موردنیاز اشاره شده است:

مهارت های لازم برای رشته سم شناسی در ایسلند

هزینه تحصیل رشته سم شناسی در ایسلند

ویزای یکی از مزایای تحصیل در ایسلند این است که اکثر دانشگاه ها هیچ شهریه ای دریافت نمی کنند. با این حال، دانشگاه ها هزینه ثبت نامی در حدود 8000ISK (کرونای) دریافت می کنند. دانشگاه های خصوصی در ایسلند شهریه را دریافت می کنند اما نسبتا حداقل است. هزینه های تحصیل در سطح کارشناسی 159856ISK تا 943990ISK (کرونای) می باشد. فرآیند در مورد درخواست برای اعزام دانشجو به ایسلند باید گفت که هیچ درگاه پذیرش برای دانشگاه های ایسلند وجود ندارد. شما باید مستقیما به دانشگاه درخواست دهید. فرآیند درخواست ساده است. رشته و دانشگاه را انتخاب کنید. اولین قدم این است که رشته ای را که می خواهید دنبال کنید و دانشگاهی را که می خواهید در آن تحصیل کنید انتخاب کنید.

البته درباره برنامه ای که به آن علاقه دارید، برنامه درسی اصلی، مدت زمان و دانشگاه هایی که آن دوره خاص را ارائه می دهند، تحقیق کنید. سپس مسائل مرتبط با واجد شرایط بودن را بررسی کنید. چراکه پس از انتخاب دوره، مرحله بعدی برای بررسی تحصیل در ایسلند و صلاحیت شما وارد می شود. هر دانشگاه دارای استانداردهای متفاوتی برای پذیرش در دوره های مختلف است. تمام مدارک مورد نیاز برای ثبت نام و پذیرش را جمع آوری کنید. پر کردن فرم درخواست  مرحله بعدی است. هیچ درگاه پذیرش مشترکی برای پذیرش وجود ندارد، شما باید به وب سایت رسمی دانشگاه اقدام کنید. در اینجا نحوه پر کردن فرم درخواست آمده است. به وب سایت رسمی دانشگاه مراجعه کنید.

هزینه تحصیل رشته سم شناسی در ایسلند

پرسش هایی درباره تحصیل رشته سم شناسی در ایسلند

ایسلند دارای هفت موسسه رسمی تایید شده است که آموزش عالی را تقریبا در هر زمینه ای ارائه می دهند. در فناوری و بهداشت و همچنین مدارک تخصصی مانند هنر، ادبیات و مطالعات قطبی، این دانشگاه ها در صدر قرار دارند. از آنجایی که اکثر این کالج ‌ها دولتی هستند، نه شهروندان اتحادیه اروپا و نه شهروندان غیر اتحادیه اروپا ملزم به پرداخت هزینه‌ های تحصیل نیستند، صرفاً هزینه ‌های ثبت نام اسمی. اگرچه زبان ایسلندی زبان اصلی تدریس است، اما چندین دوره نیز به زبان انگلیسی، زبان دوم این کشور ارائه می شود. پرسش دیگر این است آیا دانشجویان بین المللی در حین تحصیل می توانند در ایسلند کار کنند؟ در ایسلند، دانشجویان بین المللی اجازه کار در حین تحصیل در مقطع تحصیلی خود را دارند.

دانشجویان دارای تابعیت EEA/EFTA برای کار نیازی به دریافت مجوز کار ندارند. از سوی دیگر، اتباع غیر EEA/EFTA باید برای مجوز کار ویژه درخواست دهند و فقط اجازه دارند 15 ساعت در هفته کار کنند. آیا دانشجویان بین المللی می توانند پس از فارغ التحصیلی در ایسلند بمانند؟ شهروندان منطقه اقتصادی اروپا و انجمن تجارت آزاد اروپا می توانند به راحتی به ایسلند نقل مکان کنند اگر بتوانند ثابت کنند که می توانند از نظر مالی خود و وابستگان خود را حمایت کنند. دانشجویان غیر EEA/EFTA که تحصیلات خود را در ایسلند به پایان رسانده اند، می توانند اقامت خود را برای 6 ماه دیگر از تاریخ فارغ التحصیلی تمدید کنند.

درآمد شاغلان رشته سم شناسی در ایسلند

فردی که به عنوان سم شناس در ایسلند کار می کند معمولا حدود 704000ISK (کرونای) در ماه درآمد دارد و این میانگین حقوق ماهانه شامل مسکن، حمل و نقل و سایر مزایا است و بر اساس تجربه، مهارت، جنسیت یا موقعیت مکانی بسیار متفاوت می باشد و از ISK324000 تا ISK1120000 (کرونای) در ماه (حداکثر حقوق) متغیر است. با یان حال، حقوق متوسط ​​ISK760000 (کرونای) در ماه است، به این معنی که نیمی از افرادی که به عنوان متخصص سم شناسی کار می کنند کمتر از ISK760000 (کرونای) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 760000ISK (کرونای) درآمد دارند.

در حالی که 25% بیش از ISK1010000 (کرونای) درآمد دارند. یک متخصص سم شناسی با کمتر از 2 سال تجربه تقریبا ISK367000 (کرونای) در ماه دریافت می کند. در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین 2 تا 5 سال ISK491000 (کرونای) در ماه کسب کند، که 34% بیشتر از فردی با تجربه کمتر از 2 سال است. با حرکت رو به جلو، سطح تجربه بین 5 تا 10 سال، ISK725000 (کرونای) در ماه، 48% بیشتر از فردی با 2 تا 5 سال سابقه است.

در نمودار زیر به سایر تغییرات حقوقی در ایسلند در رشته سم شناسی اشاره شده است:

تغییرات حقوقی در ایسلند در رشته سم شناسی

در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، می توانید مطالب بیشتری را درباره ایسلند و فرهنگ این کشور و همچنین شرایط زندگی جست و جو کنید و مطالعه نمایید.

پرتکرارترین سوالات رشته سم شناسی در ایسلند

در این بخش از مقاله پاسخگوی سوالات شما در خصوص رشته سم شناسی در ایسلند خواهیم بود:

  • درآمد حاصل از رشته سم شناسی در ایسلند چه قدر می باشد؟ فردی که به عنوان سم شناس در ایسلند کار می کند معمولا حدود 704000ISK (کرونای) در ماه درآمد دارد و این میانگین حقوق ماهانه شامل مسکن، حمل و نقل و سایر مزایا است.
  • هزینه تحصیل در رشته سم شناسی در ایسلند چه قدر می باشد؟ دانشگاه ها هزینه ثبت نامی در حدود 8000ISK (کرونای) دریافت می کنند. دانشگاه های خصوصی در ایسلند شهریه را دریافت می کنند اما نسبتا حداقل است. هزینه های تحصیل در سطح کارشناسی 159856ISK تا ISK943990 (کرونای) می باشد.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *