مهاجرت تحصیلی فنلاند

رشته زمین شناسی در فنلاند

رشته زمین شناسی در فنلاند

علاقه مندان به رشته زمین شناسی در فنلاند می توانند در دانشگاه های معتبر این کشور مانند دانشگاه هلسینکی تحصیل کنند. فنلاند یکی از کشورهای برتر شمال اروپا برای تحصیل و زندگی است. فنلاند دارای نظام آموزشی بسیار پیشرفته و مدرن است و دانشگاه های بسیار معتبری دارد. رشته های ارائه شده در فنلاند متنوع هستند و رشته زمین شناسی یکی از رشته های ارائه شده در زمینه علوم است. افرادی که در این رشته تحصیل می کنند می توانند پس از تحصیل در فنلاند با دریافت پیشنهاد کاری، وارد بازار کار این کشور شوند. کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با بررسی شرایط شما، علاقه و مقاصد درخواستی شما، مسیرهای مختلف را به شما پیشنهاد خواهند کرد و مسیر روشنی را برای مهاجرت و اقامت شما رقم خواهند زد.

تحصیل رشته زمین شناسی در فنلاند

تحصیل در کشور فنلاند در رشته زمین شناسی در مقاطع مختلف تحصیلی عالی در دانشگاه های کشور فنلاند در دوره های مختلف با ارائه مدرک کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا ارائه می شود. رشته زمین شناسی در فنلاند یک رشته علمی و تخصصی است که در گرایشات مختلف شامل بیوفیزیک، کانی شناسی، ژئوشیمی، سنگ شناسی و موارد دیگر ارائه می شود. زبان تحصیل در کشور فنلاند، فنلاندی است البته زبان های دیگر مانند سوئدی و انگلیسی نیز در دوره های این کشور ارائه می شود. در مقطع کارشناسی دانشجیان می توانند مفاهیم پایه و اصلی در رشته زمین شناسی را مطالعه کنند. در دوره های بالاتر مانند کارشناسی ارشد و دکترا دانشجویان تخصص های مختلف در رابطه با رشته زمین شناسی را تحصیل می کنند.

 با داشتن شرایط تحصیل در کشور فنلاند می توانید از جمله در دانشگاه های زیر در رشته زمین شناسی در فنلاند تحصیل کنید:

ردیفدانشگاه
1دانشگاه هلسینکی
2دانشگاه اولو
3دانشگاه تورکو

درآمد رشته زمین شناسی در فنلاند

میزان حقوق مشاغل علمی در کشور فنلاند بالاست. فنلاند دارای اقتصادی پیشرفته با نرخ بیکاری کم است. افرادی که دارای تخصص دانشگاهی هستند می توانند وارد بازار کار شوند. میزان حقوق ماهیانه کار در کشور فنلاند در مشاغل علمی بالاست. حقوق ماهیانه کار در فنلاند برای مشاغل رشته زمین شناسی در این کشور به صورت متوسط 7200€ (یورو) در ماه است که سالانه حدود 86400€ (یورو) می باشد. همچنین در حداقل میزان درآمد ماهیانه کار مشاغل رشته زمین شناسی در کشور فنلاند به میزان 3750€ (یورو) و حداکثر به میزان 11000€ (یورو) می باشد.

میزان حقوق برخی از مشاغل مرتبط با رشته زمین شناسی در فنلاند در نمودار زیر قابل مشاهده است:

حقوق ماهیانه مشاغل زمین شناسی در فنلاند

کارشناسی ارشد زمین شناسی و ژئوفیزیک دانشگاه هلسینکی فنلاند

حفظ جمعیت رو به رشد در سیاره پویای ما مستلزم درک عمیق فرآیندهای زمین شناسی و ژئوفیزیکی درون زمین و نحوه تعامل آنها با جو، هیدروسفر و زیستگاه است. سوالات کلیدی عبارتند از:

  • چگونه می توانیم سنگ زمین را رمزگشایی کنیم تا تکامل پوسته و گوشته زمین در میلیاردها سال آشکار شود؟
  • چگونه می توان اکتشاف و استخراج منابع طبیعی را پایدارتر و دوستدار محیط زیست کرد؟
  • تاریخ زمین چه چیزی می تواند به ما بگوید تا به ما در پیش بینی تأثیرات تغییرات آب و هوایی کمک کند؟
  • کجا می توانیم با خیال راحت نیروگاه بسازیم یا زباله های هسته ای را ذخیره کنیم؟

این برنامه شامل 4 گزینه تخصصی است:

  • سنگ شناسی و زمین شناسی اقتصادی
  • هیدروژئولوژی و زمین شناسی محیطی
  • دیرینه شناسی و تغییرات جهانی
  • ژئوفیزیک زمین جامد

پس از اتمام برنامه، شما در تعدادی از مهارت های علمی و حرفه ای مهارت کسب می کنید، از جمله بسته به گزینه تخصصی خود:

  • ارزیابی مواد زمین شناسی (مواد معدنی، انواع سنگ، سنگ بستر، آب های زیرزمینی)
  • درک پیدایش و استفاده پایدار از کالاهای معدنی
  • استفاده پایدار از محیط زیست از دیدگاه علم زمین
  • دیرینه شناسی و مدل سازی تغییرات جهانی با استفاده از پرونده زمین شناسی
  • تکامل فیزیکی زمین (تکتونیک صفحه، اثر متقابل گوشته و پوسته)
  • تحقیق پروژه مستقل و تیم محور
  • نگارش علمی سطح بالا (پایان نامه کارشناسی ارشد و کارهای مرتبط)
  • ارائه نتایج علمی به دانشمندان، دانشجویان و عموم مردم

بیشتر تدریس به زبان انگلیسی انجام می شود، گزینه تخصص زمین شناسی محیط شامل برخی از دوره ها فقط به زبان فنلاندی است.

برنامه تخصصی زمین شناسی و ژئوفیزیک دانشگاه هلسینکی Finland

به عنوان دانشجو در برنامه کارشناسی ارشد در زمین شناسی و ژئوفیزیک، شما می توانید از بین 4 رشته تحصیلی ارائه شده، با فرض داشتن مدرک مناسب تحصیل کارشناسی در فنلاند یا معادل، انتخاب کنید:

تخصصشرح
سنگ شناسی و زمین شناسی اقتصادی سنگ های جامدمواد معدنی و سیستم های مایع مربوطه را با اهداف مختلف از مقیاس میکروسکوپی (و زیر میکروسکوپی) تا قاره ها مطالعه خواهید کرد. تمرکز بر مطالعه سیستم های ماگمایی (آتشفشانی و پلوتونیکی) است. ترکیب، سنگ شناسی و ساختار سنگ بستر، تکامل پوسته و گوشته قاره ای و منشاء و ارزیابی کالاهای مهم اقتصادی در سیستم های سنگی است.
هیدروژئولوژی و زمین شناسی محیطیترکیبی از درک سیستم های سطح زمین مانند محیط های رسوبی 3 بعدی، آب های زیرزمینی و ژئوشیمی با دمای پایین است. گزینه تخصصی مبتنی بر آموزش عملی با استفاده از امکانات تحلیلی درجه یک و روش های نظرسنجی با همکاری صنعت و مقامات است.
دیرینه شناسی و تغییرات جهانیبه تغییر شرایط و تکامل زندگی بر روی زمین می پردازد. موضوعات تحقیق شامل پستانداران فسیلی و محیط آنها در 25 میلیون سال گذشته، محیط زیست و تکامل انسان های اولیه در آفریقا و تاریخ تغییرات آب و هوا و اکوسیستم ها در 100000 سال گذشته است. تأثیر بشر بر زیست کره یک موضوع چند رشته ای است.
ژئوفیزیک جامد زمینزمین شناسی را با ژئوفیزیک ترکیب می کند تا ساختار داخلی زمین و فرایندهای فیزیکی مربوط به تکامل آن را مطالعه کند. این ایده ها نه تنها برای درک پدیده هایی مانند زلزله و فعالیت های آتشفشانی مرتبط با تکتونیک صفحه بسیار مهم هستند، بلکه برای اکتشاف منابع طبیعی، مطالعات محیطی و مهندسی نیز مهم هستند.

برنامه تخصصی زمین شناسی و ژئوفیزیک دانشگاه هلسینکی Finland

بورسیه تحصیلی رشته زمین شناسی در فنلاند

یادگیری در فنلاند به خوبی مورد احترام است و استاندارد بالای آموزش یکی از پایه های فرهنگ فنلاند است. برای دانشجویان خارجی، تحصیل و آموزش در فنلاند راهی عالی برای کسب تجربه علمی و حرفه ای و همچنین رشد شخصی از طریق زندگی در یکی از صلح آمیزترین، پایدارترین و نوآورترین کشورهای جهان است. مکانی عالی برای متفکران مستقل. موسسات آموزشی فنلاند به طور گسترده با همتایان خود در بسیاری از کشورها همکاری می کنند، بنابراین راه های زیادی برای تحصیل شما در فنلاند وجود دارد.

سالانه بیش از 7000 دانشجوی ارز خارجی از طریق برنامه تبادل اراسموس به فنلاند می آیند تا یک ترم یا یک سال تحصیلی کامل را در یک موسسه آموزش عالی فنلاند بگذرانند. تبادل اراسموس برای دانشجویان اروپایی که برای یک دوره تحصیلی در یک موسسه آموزش عالی در اروپا تحصیل می کنند و حداقل یک سال تحصیلی را پشت سر گذاشته اند، هدف قرار می گیرد. دانشجویان برای تحصیل در خارج از کشور از موسسه محل اقامت خود کمک هزینه دریافت می کنند. بورسیه های مختلفی در کشور فنلاند برای دانشجویان وجود دارد که می توانید برای اخذ ان ها امیدوار باشید.

در بخش زیر شاهد انواع بورسیه های تحصیلی در رشته زمین شناسی در فنلاند هستید:

انواع بورسیه های تحصیلی در رشته زمین شناسی در فنلاند

تحصیل زمین شناسی و جغرافیا دانشگاه تورکو Finland

مطالعات در جغرافیا به دانشجویان مهارت حرفه ای گسترده ای می دهد که در رابط بین علوم طبیعی و علوم اجتماعی تنظیم شدهاست. از سوی دیگر، مطالعات زمین شناسی بر ساختار و تکامل زمین و فرآیندهای زمین شناسی متعددی که شکل دهنده آن است، متمرکز است. جغرافیا پدیده های طبیعی و انسانی را از منظر فضا، مکان و زمان مطالعه می کند. دانشجویان می توانند موضوعات جزئی خود را از هر دانشکده ای در دانشگاه انتخاب کرده و به تبادل دانشجویی بین المللی بپردازند یا در پروژه های تحقیقاتی در نقاط مختلف جهان کار کنند. زمین شناسی ترکیب زمین و شکل گیری ساختارهای مختلف فیزیکی آن را مطالعه می کند. از طریق موضوعات جزئی، دانشجویان می توانند تخصص خود را در جهت مورد نظر توسعه دهند. در مقاطع کارشناسی ارشد، دانشجویان می توانند بین 2 رشته تخصصی یکی را انتخاب کنند.

با انتخاب زمین شناسی و کانی شناسی، دانشجویان بر ترکیب، ساختار، شکل گیری و تکامل سنگ بستر تمرکز می کنند. ذخایر معدنی نیز مورد بررسی قرار می گیرد. با انتخاب زمین شناسی، دانشجویان در پیدایش ساختارهای رسوبی از جمله سفره های زیرزمینی و رسوبات دریاچه ای و دریایی تخصص می یابند. برنامه های کارشناسی به زبان فنلاندی است، در حالی که تحصیلات کارشناسی ارشد نیز تا حدی به زبان انگلیسی است. در زمین شناسی، همچنین دوره هایی به زبان سوئدی ارائه می شود. جهت اخذ اقامت فنلاند می توانید از مشاوره تخصصی در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بهره مند شوید.

سوالات مکرر در خصوص رشته زمین شناسی در فنلاند

در این بخش از مطلب به سوالات مکرر شما در خصوص رشته زمین شناسی پاسخ داده ایم:

  • حقوق ماهیانه کار در فنلاند برای مشاغل رشته زمین شناسی چقدر است؟ درآمد زمین شناسان در این کشور به صورت متوسط 7200€ (یورو) در ماه است که سالانه حدود 86400€ (یورو) می باشد.
  • زبان تحصیل در کشور فنلاند در رشته زمین شناسی چیست؟ زبان تحصیل، فنلاندی است البته زبان های دیگر مانند سوئدی و انگلیسی نیز در دوره های این کشور ارائه می شود.
5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *