مهاجرت تحصیلی امارات

رشته زمین شناسی در امارات

رشته زمین شناسی در امارات

تحصیل رشته زمین شناسی در امارات مختص دانشجویان بین المللی است که به این رشته علاقمند هستند و تمایل به تحصیل در کشورهای عربی دارند. اگر شما هم می خواهید در مقطع کارشناسی در رشته زمین شناسی در امارات تحصیل کنید باید بدانید که با اتمام تحصیل خود می توانید در مقاطع بالاتر در این کشور و یا دیگر کشورهای عرب زبان نیز تحصیل کنید. امارات کشوری است پر قدرت و پیشرو در امور آموزشی فرهنگی و همواره خود را در میان کشورهای برتر جهان در زمینه تحصیل و تحقیق قرار می دهد. این کشور شرایط تحصیلی بین المللی مناسبی را برای دانشجویان فراهم می کند و آنان می توانند در شرایط مرفهی به تحصیل و زندگی بپردازند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص شرایط مهاجرت به امارات پاسخگوی سوالات شماست.

در جدول زیر شاهد اطلاعاتی در خصوص تحصیل رشته زمین شناسی در امارات می باشید:

رشتهزمین شناسی
مقاطع تحصیلیکارشناسی ارشد دکترا
مدت تحصیل4-2-2
زبان تحصیلیانگلیسی- عربی
دانشگاه های ارائه دهنده رشته زمین شناسی2
کالج های ارائه دهنده رشته زمین شناسی1
گرایش منحصر به فردکارشناسی ارشد در علوم زمین نفت
دانشگاه برتردانشگاه علم و صنعت خلیفه
شهر دانشجوییابوظبی

تحصیل رشته زمین شناسی در امارات

زمین شناسی مطالعه علمی سیاره زمین و سیستم ها و فرایندهای زمین شناسی آن است. این شامل تحقیق در مورد ساختار زمین، مواد معدنی، خاک، جو و همچنین منابع آب و انرژی است. با ترکیب زمینه های زمین شناسی، فیزیک، شیمی، زیست شناسی، یک دانشمند زمین نحوه عملکرد سیستم های طبیعی زمین امروز، نحوه عملکرد آنها در گذشته های اخیر و باستان و نحوه انتظار آنها در آینده را بررسی می کند. علم زمین هر روز به همه ما مربوط می شود. دپارتمان علوم زمین به دانشجویان یک برنامه آموزشی مدرن منتهی به کارشناسی در علوم زمینی را ارائه می دهد و برنامه تحصیلات تکمیلی ما به دانشجویان این فرصت را می دهد که مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری را دنبال کنند.

 امارت آموزش با کیفیتی در زمین شناسی ارائه می دهند تا دانش آموزان را برای طیف وسیعی از مشاغل حرفه ای مسئول اجتماعی و اخلاقی آماده کنند. همه دانش آموزان در پروژه های ابتکاری شرکت می کنند که بخشی از فعالیت های تحقیقاتی گسترده اعضای هیئت علمی هستند. فارغ التحصیلان قادر خواهند بود دانش ریاضیات، شیمی، فیزیک، زمین شناسی و ژئوفیزیک را برای ارائه راه حل برای مسائل مختلف زمین شناسی به کار گیرند. آنها همچنین آگاهی از مسئولیت های اجتماعی، اخلاقی و حرفه ای در اکتشاف و بهره برداری از منابع و منابع طبیعی و نگرانی برای مسائل عمده اجتماعی و زیست محیطی منطقه ای و جهانی را نشان داده اند. دپارتمان علوم زمین در دانشگاه خلیفه مرکز بین المللی تعالی در آموزش و تحقیقات زمین شناسی و ژئوفیزیک است و از جمله مراکز آموزشی و پژوهشی زمین شناسی در خاورمیانه است.

 مباحث رشته زمین شناسی در امارات

 مباحث رشته زمین شناسی در امارات

گروه زمین شناسی متعهد است دانش آموزان را با دانش جامع از نظریه مدرن و مهارت های ژئوتکنیکی در طیف وسیعی از زمینه های زمین شناسی خالص و کاربردی، به عنوان پایه ای محکم برای فعالیت های حرفه ای آینده خود، در اختیار دانش آموزان قرار دهد. مدیریت محیط زیست زمین و منابع محدود یکی از دغدغه های اصلی بشر است. این مباحث اخیر به طور خاص در گروه مهمی از دوره های زمین شناسی محیط زیست مرتبط با یکدیگر در برنامه درسی مورد بررسی قرار می گیرد. این دپارتمان یک برنامه درسی متعادل در 2 بخش-زمین شناسی کاربردی و زمین شناسی نفت به منظور برآوردن نیازهای خاص فارغ التحصیلان و کارفرمایان آنها در بخش خصوصی و دولتی امارات ارائه می دهد.

برنامه های تحصیلی فارغ التحصیلان را قادر می سازد تا در صنایع مبتنی بر زمین شناسی در زمینه های آموزشی و تحقیقات علمی مشارکت کامل داشته باشند. این برنامه ها دوره های متنوعی را در اختیار دانشجویان قرار می دهد که همه شاخه های علوم زمین شناسی و کاربردهای آنها در اکتشاف منابع زمین و حل مشکلات زیست محیطی در زمینه زمین شناسی را پوشش می دهد. آموزش عملی نقش مهمی در تدریس دارد و دوره هایی با هدف ارائه مهارت های حرفه ای به دانش آموزان برای آماده سازی آنها برای چالش های بازار کار طراحی شده است. دپارتمان زمین شناسی برنامه های کارشناسی و کارشناسی ارشد با کیفیت استثنایی را ارائه می دهد و متخصص در تحقیقات مربوط به دانش آموزان است که برای حل مشکلات کاربردی مورد علاقه صنعت و سازمان های دولتی و همچنین جامعه دانشگاهی طراحی شده است.

 بخش زمین شناسی ماموریت خود را با پرداختن به 3مسئولیت اصلی انجام می دهد:

  • خدمات اجتماعی
  • آموزش
  • تحقیق و پژوهش

دانشگاه رشته زمین شناسی در امارات

دانشگاه علم و صنعت خلیفه یک دانشگاه بین المللی دارای رتبه برتر بین المللی است که در ابوظبی، امارات متحده عربی واقع شده است. این دانشگاه دارای 3 کالج، 3 موسسه تحقیقاتی، 18 مرکز تحقیقاتی و 36 بخش است که طیف وسیعی از رشته های علوم، مهندسی و پزشکی را پوشش می دهد. دانشگاه خلیفه تنها دانشگاهی در امارات متحده عربی است که دارای برنامه های تحقیقاتی و دانشگاهی است که طیف وسیعی از چالش های استراتژی ، علمی و صنعتی قرن 21 را برطرف می کند. دانشکده های درجه یک دانشگاه خلیفه و امکانات تحقیقاتی پیشرفته، تجربه یادگیری بی نظیری را در اختیار دانشجویان سراسر جهان قرار می دهد. این دانشگاه بهترین ها را در زمینه علوم، مهندسی و پزشکی در امارات متحده عربی گرد هم می آورد و مدارک تخصصی ارائه می دهد که می تواند فارغ التحصیلان دبیرستانی را به مدارک کارشناسی و ارشد و دکترا برساند.

در نمودار زیر شاهد تحصیلات کارمندان رشته زمین شناسی در کشور امارات می باشید:

تحصیلات کارمندان رشته زمین شناسی در کشور امارات

برای دستیابی به مأموریت دپارتمان، تعهداتی به موارد زیر داده می شود:

  • ارائه برنامه های دانشگاهی با استاندارد بالا و پذیرفته شده بین المللی در علوم زمین
  • آماده سازی دانش آموزانی با دانش کافی از اصول و شیوه های اساسی علوم زمین
  • ارائه سایر برنامه های آموزشی در دانشگاه به بهترین شکل ممکن.
  • مشارکت دانش آموزان در پروژه های تحقیقاتی فعال در سطح محلی و بین المللی
  • ایجاد محیط و فرصت های مناسب برای اعضای هیئت علمی جهت نشان دادن و توسعه مهارتها و استعدادهای خود در تحقیق و تدریس
  • افزایش مشارکت اعضای هیات علمی در جلسات و کنفرانس های علمی ملی و بین المللی
  • نگهداری و توسعه آزمایشگاه ها و تجهیزات پیشرفته
  • تقویت روابط با بخش های دولتی و خصوصی ملی از طریق آموزش، دوره ها، مشاوره ها

تحصیل رشته زمین شناسی در دانشگاه خلیفه امارات

دانشگاه خلیفه دارای طیف گسترده ای از خدمات دانشجویی است که از دانشجویان پشتیبانی می کند و موفقیت و حفظ دانشجو را تضمین می کند. این امر به دانش آموزان این فرصت را می دهد تا بتوانند با موفقیت شیوه زندگی خود را در محیط دانشگاه حفظ کرده و مهارت های آمادگی شغلی را در عین حفظ سبک زندگی سالم بیاموزند. اهداف خدمات شغلی دانشگاه خلیفه حمایت از دانشجویان در توسعه برنامه ها و اهداف شغلی، بهبود اشتغال و ایجاد روابط با صنعت است. دپارتمان زمین شناسی به ارائه برنامه درسی برجسته در زمینه علوم زمین و انجام تحقیقات با استاندارد بالا با تمرکز بر موضوعات مرتبط ملی و بین المللی اختصاص یافته است.هدف اساسی ما این است که دانشمندان زمین شناسی حرفه ای داشته باشیم که دارای دانش، مهارتها و ارزشهای مورد نیاز برای خدمت به نیازهای جامعه و کشور باشند.

خدمات شغلی دانشگاه خلیفه با هدف:

  1. آموزش و توانمندسازی دانش آموزان برای توسعه، پیاده سازی و ارزیابی مستمر اهداف تحصیلی و شغلی خود
  2. کمک به دانش آموزان در انتقال آنها از دانش آموزان به کارکنان
  3. ارتباط با بخشها برای برنامه ریزی کارگاههای شغلی مناسب
  4. ایجاد فرصت برای دانش آموزان برای ایجاد روابط با کارفرمایان بالقوه
  5. ارائه فرصت های شغلی و توسعه شبکه
  6. ارائه کارگاه ها و فرصت های یادگیری در زمینه توسعه رزومه، نامه نگاری و آماده سازی مصاحبه و مهارت های شبکه
  7. دانش آموزان را قادر می سازد تا از نظر اجتماعی، رهبران حساس فرهنگی متعهد به مشارکت مدنی و مشارکت اجتماعی (داوطلبانه) باشند.

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص شرایط و نحوه مهاجرت به امارت و نحوه اخذ ویزای این کشور مشاور و راهنمای شما است.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *