مهاجرت تحصیلی آمریکا

رشته زمین شناسی در آمریکا

ممکن است تصور کنید تحصیل رشته زمین شناسی در آمریکا رویایی دست نیافتنی باشد اما میتوانید با اخذ مشاوره از متخصصان به این مهم دست یابید. در آمریکا دانشجویان بین المللی زیادی از سراسر جهان در حال تحصیل در رشته های یمختلف در مقاطع متفاوت هستند. کشور آمریکا یکی از مهاجر پذیرترین کشورها در چند سال اخیر است و شما می توانید در این کشور نژادها و ملیت های مختلفی ببینید که در حال زندگی در شهرهای مختلف این کشور هستند. رشته زمین شناسی یکی از رشته هایی است که در حوزه علوم طبیعی و تجربی قرار گرفته است. دانشجویان بین المللی در دانشگاه های مختلفی در حال تحصیل رشته زمین شناسی هستند. یکی از مهم ترین مزیت ها که بدیهی ترین آن نیز می باشد تحصیل به زبان انگلیسی است. موسسه حقوقی سفیران سروش در خصوص شرایط مهاجرت به آمریکا پاسخگوی سوالات شماست.

تحصیل رشته زمین شناسی در آمریکا

زمین تنها خانه ما است، بنابراین ما باید فرآیندهای طبیعی زمین و نحوه تأثیر آنها بر جامعه ما را مطالعه و بیاموزیم. مسائل زیست محیطی، در دسترس بودن آب، منابع انرژی، تغییرات آب و هوایی و بلایای طبیعی همگی بر سلامت، ایمنی و اقتصاد ما تأثیر می گذارد. به عنوان یک گرایش زمین شناسی درClemson ، همه این موضوعات و موضوعات سنتی از جمله سنگ ها، مواد معدنی و فسیل ها را مطالعه خواهید کرد، که اطلاعات مربوط به تاریخ زمین را آشکار می کند و مواد اولیه ای را که جامعه و فناوری ما بر اساس آن ساخته شده است، ارائه می دهد. این درجه برای کمک به شما در توسعه مهارت های کمی طراحی شده است، در حالی که شما را با موضوعات، فناوری ها و منابع مورد نیاز برای دنبال کردن یک مسیر شغلی در علوم زمین شناسی آشنا می کند.

صرف نظر از زمینه زمین شناسی که به آن علاقه دارید، دانشگاه های آمریکا یک برنامه درسی انعطاف پذیر دارند که به شما امکان می دهد مدرک تحصیلی خود را با اهداف آینده خود مطابقت دهید. در این راستا، شما می توانید یک درجه عمومی زمین شناسی را انتخاب کنید که امکان انتخاب بیشتر در یک حوزه مورد علاقه خاص مانند ژئوفیزیک و دیرینه شناسی و پایداری و مهندسی زمین شناسی را فراهم می کند یا تمرکز در علوم محیط زیست یا هیدروژئولوژی را براش شما میسر می کند. این 2 تخصص کار دوره ای ساختار یافته ای را برای کمک به شما برای حرفه ای در این زمینه ها فراهم می کند. تمرکز علوم محیطی: برای دانش آموزان علاقمند به یادگیری نحوه جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده های محیطی، این تمرکز مقدمه ای محکم برای سیستم های محیطی است.

دروس رشته زمین شناسی در آمریکا

زمین شناسی هر دو محیط مدرن و باستانی را مطالعه می کند و فرایندهای کار در سیاره ما را رمزگشایی می کند. زمین شناسی وسیله و روشی برای درک و کشف منابع طبیعی است که جهان مدرن بر اساس آن بنا شده است. زمین شناسی مطالعه تاریخ است، دیدگاهی طولانی از تاریخ که میلیاردها سال قدمت دارد. زمین شناسی به ما کمک می کند خطرات طبیعی مانند زلزله، فرسایش ساحلی، سیل و رانش زمین را شناسایی و کاهش دهیم. زمین شناسی دلیل بسیار خوبی برای سفر است زیرا خود زمین اطلاعات اولیه آنها را در اختیار زمین شناسان قرار می دهد. در 4 سال گذشته، بیش از 85% فارغ التحصیلان این رشته یا در زمینه زمین شناسی استخدام شده اند یا تحصیلات تکمیلی را گذرانده اند.

در لیست زیر شاهد دروس رشته زمین شناسی در آمریکا می باشید:

  • زمین شناسی فیزیکی
  • جغرافیای فیزیکی
  • آزمایشگاه زمین شناسی فیزیکی
  • تاریخ زمین و تکامل
  • آزمایشگاه تاریخ زمین
  • آمار ابتدایی و احتمالات
  • بررسی حساب برای مدیریت و علوم زیستی
  • شیمی عمومی
  • عناصر فیزیک
  • اصول زیست شناسی
  • اصول آزمایشگاه زیست شناسی

فرصت های شغلی رشته زمین شناسی در آمریکا

فرصت های شغلی رشته زمین شناسی در آمریکا

شما فارغ التحصیل می شوید که برای مشاغل در منابع طبیعی، صنعت مشاوره محیط زیست و آژانس های دولتی، یا تحصیلات تکمیلی در زمینه های محیط زیست آماده شده اید. تمرکز هیدروژئولوژی نیز آب منبعی است که همه به آن نیاز دارند. این برنامه بر درک در دسترس بودن آب و مشکلاتی تمرکز دارد که می تواند دسترسی به آب تمیز را محدود یا محدود کند. فارغ التحصیلان برای شرکت های مشاوره، سازمان های دولتی و گروه های مدیریت منابع طبیعی کار می کنند. زمین شناسان برخی از مهمترین مشکلات جامعه مانند انرژی، آب و منابع معدنی و تغییرات آب و هوایی و همچنین خطرات طبیعی مانند زمین لغزش، آتشفشان، زلزله و سیل را مورد مطالعه قرار می دهند. رشته علوم زمین دانش آموزان را برای طیف گسترده ای از فرصت های شغلی در دولت، صنعت و سازمان های غیر انتفاعی آماده می کند.

 زمینه های خاص شغلی در رشته زمین شناسی را در لیست زیر مشاهده می کنید:

  • مشاوره و حفاظت از محیط زیست
  • مدیریت منابع طبیعی
  • نظارت بر کیفیت هوا و آب
  • خطرات زمین شناسی و تحقیقات ژئوتکنیکی
  • تأسیسات تأمین آب و برق
  • هواشناسی، هیدرولوژی و اقیانوس شناسی

حقوق فارغ التحصیلان رشته Geology در ایالات متحده

فرصت هایی برای مشاغل جالب و با ارزش برای دانش آموزان دارای مدرک زمین شناسی فراوان است. موسسه زمین شناسی آمریکا گزارش می دهد که در حال حاضر حدود 120000 دانشمند زمین شناسی در ایالات متحده مشغول به کار هستند. علاوه بر این، یک نظرسنجی توسط اداره آمار کار (BLS) نشان می دهد که انتظار می رود تعداد دانشمندان زمین شناسی و آب شناسی زمین شناسی تا سال های پیش رو افزایش یابد، سرعتی که برای همه مشاغل از این میانگین فراتر می رود. بر اساس نظرسنجی BLS ، میانگین دستمزد سالانه دانشمندان زمین شناسی از همه نوع در ماه مه سال اخیر 79160$ (دلار) بوده است. دستمزد متوسط ​​به طور کلی در صنعت نفت و گاز بیشتر است (دستمزد متوسط = 127560$ (دلار)) و برای افرادی که در دولت فدرال کار می کنند دستمزد متوسط = 94085$ (دلار) می باشد.

در نمودار زیر شاهد میزان افرایش حقوق و دستمزد کارشناسان زمین شناسی در کشور امریکا می باشید:

افرایش حقوق و دستمزد کارشناسان زمین شناسی در کشور امریکا

دانشگاه رشته Geology در ایالات متحده

بخش زمین شناسی در دانشگاه ایلینوی بیش از یک قرن است که محل تحقیقات پیشگام و تدریس عالی است و فارغ التحصیلان در دانشگاه و صنعت پیشرو هستند. به عنوان بخشی از یکی از برترین دانشگاه های تحقیقاتی عمومی کشور این دانشگاه منابع گسترده ای دارند که به دانشجویان این امکان را می دهد تا در عمق علم تحقیق کنند. دپارتمان زمین شناسی می کوشد نه تنها تحقیقات پیشرفته ای انجام دهد، بلکه آموزش باکیفیتی را در زمینه علوم زمین شناسی در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد ارائه دهد. دوره های آموزش عمومی نزدیک به 4000 دانش آموز در سال جذب می کند. این دپارتمان دوره های میدانی را در مکان های دیدنی، از جمله کوراسائو، جنوب آریزونا، دره مرگ، فلات کلرادو و سپر کانادا حمایت می کند.

در جدول زیر شاهد رشته های زمین شناسی و دانشگاه هایی که این رشته را در آمریکا ارائه می دهند می باشید:

رشتهمقطعمدت تحصیلدانشگاه
علوم زمینکارشناسی4 سالدانشگاه شمال شرقی ایلینوی
زمین شناسیکاردانی2 سالکالج شهر فرسنو
زمین شناسیکارشناسی4 سالدانشگاه ایالتی کالیفرنیا
زمین شناسیکارشناسی و ارشد4 و 2 سالدانشگاه ایالتی کنت
زمين شناسيکارشناسی و ارشد4 و 2 سالکالج ادموندز

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص شرایط و نحوه مهاجرت به آمریکا و موانع و مزایا آن به شما مشاوره ارائه می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *