مهاجرت تحصیلی اندونزی

رشته زمین شناسی در اندونزی

رشته زمین شناسی در اندونزی

رشته زمین شناسی در اندونزی رشته ای است که در دانشگاه های علوم طبیعی ارائه میشود و دانشجویان میتوانند در شرایط بسیار خوبی فارغ التحصیل شوند. نرخ فارغ التحصیلی در این کشور اکثرا بیش از 70% می باشد زیرا دانشجویان می توانند با دسترسی به علوم عمیق و جدید و توسط استادان مجرب علوم خود را تکمیل کنند. اندونزی کشوری آسیایی است که دانشجویان بین المللی از سراسر جهان به این کشور جهت تحصیل می روند. برای تحصیل رشته زمین شناسی در اندونزی باید ویزای تحصیلی این کشور را اخذ کنید و برای این هدف نیز باید از دانشگاه های این کشور پذیرش تحصیلی اخذ کنید. در رشته زمین شناسی ارائه سوابق و نمرات بالا در دروسی مانند زیست و شیمی و فیزیک لازم است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص تحصیل رشته زمین شناسی در اندونزی پاسخگوی سوالات شماست.

تحصیل رشته زمین شناسی در اندونزی

رشته زمین شناسی از رشته های جذاب است که در خصوص زمین و تغییرات آن تحصیل می کنید. در این کشور می توانید در مقطع کارشناسی و ارشد و دکترا تحصیل کنید. در دانشگاه های کشور اندونزی 2 نوع برنامه در مورد علوم زمین ارائه می دهد، زمین شناسی و ژئوفیزیک. اساتید و دانشجویان با همکاری یکدیگر از طریق تحقیقات پیشرفته به حل مشکلات علوم زمین شناسی، به ویژه مربوط به منابع طبیعی، بلایا و مسائل زیست محیطی می پردازند. بیشتر فعالیت های ما شامل نقشه برداری مشاهده دقیق و جمع آوری داده ها در عمل یا آزمایشگاه واقعی است. دپارتمان علوم زمینی با برخی از صنایع و وابستگی های دولتی مشارکت دارد که با هدف به روز رسانی دانش و ارتقای شایستگی دانش آموزان در علوم زمینی انجام می شود.

در جدول زیر شاهد دانشگاه های برتر کشور اندونزی و رتبه های آن ها در سال 2023 می باشید:

نام دانشگاهرتبه در جهان
University of Indonesia305
Bogor Agricultural University531
Institute of Technology Bandung313

گرایش های رشته زمین شناسی در اندونزی

گرایش های رشته زمین شناسی در اندونزی

زمین شناسی برای تجزیه و تحلیل روندهای در حال انجام، آنچه در آینده اتفاق می افتد یا رخ می دهد، طراحی شده است. دانشجویان ما در مقطع کارشناسی قادر خواهند بود مفهوم اساسی زمین شناسی و شی زمین شناسی را با فرایند آن در منطقه ای خاص توضیح دهند. علاوه بر این، آنها همچنین مهارت جمع آوری، پردازش، مدل سازی داده ها و ادغام آنها با دیگر داده های علوم زمین را دارند. تحقیقات ما همچنین در گذشته، اکنون و پیش بینی آینده منابع طبیعی، کاهش بلایای طبیعی و مشکلات زیست محیطی متمرکز شده است. هدف از تحصیل ژئوفیزیک این برنامه کارشناسی تجزیه و تحلیل مشکل مربوط به منابع طبیعی و بلایای طبیعی و محیط زیست با استفاده از روش های ژئوفیزیکی است.

آنها برای حل مسائل زمین شناسی به صورت تحلیلی و عددی با جمع آوری، پردازش و مدل سازی داده های ژئوفیزیکی آموزش دیده اند، دانشجویان قادرند داده های ژئوفیزیک را با دیگر داده های علوم زمین ترکیب کنند و آن را برای مسائل زمین به کار گیرند. استادان و دانشجویان در برخی از تحقیقات پیشرفته مرتبط با وسعت میدان های مختلف مانند ژئوپارک، آتشفشان شناسی، رسوب شناسی، زلزله نگاری، از مقیاس بزرگ به عنوان صفحه زمین ساختی تا مقیاس کوچک مانند ریز فسیل شرکت می کنند. تنوع زمین شناسی بزرگ اندونزی هنوز بخشی از چالش های زمین شناسان جهان خواهد بود. همچنین می تواند فرصتی برای مطالعه باشد. بنابراین تحقیقات محدوده متنوع محیط زمین شناسی را از ژئوپارک مرانگین در برخی ویژگی های زمین شناسی در جاوه غربی پوشش داده است. مطالعات آینده بیشتر در مورد لغزش و فعالیت های آتشفشانی مرتبط صحبت خواهد کرد.

مزایای تحصیل رشته زمین شناسی در اندونزی

همه مطالعات با مشارکت دستیارها و ابزارهای حرفه ای ما انجام شده است. آزمایشگاه های ما مجهز به میکروسکوپ قطبش درجه یک، مشخصات بالای ایستگاه های کاری و ابزارهای اصلی متعدد میدانی هستند. این کشور هر سال ابزارهای آزمایشگاهی و میدانی خود را برای ارتقاء بهترین سخنرانی برای دانش آموزان خود تقویت و عرضه می کند. فارغ التحصیلان زمین شناسی و ژئوفیزیک این فرصت را خواهند داشت که در منابع طبیعی، اکتشاف و بهره برداری از انرژی، محیط زیست، کاهش بلایای طبیعی ، دولت و سایر موسسات زمین شناسی کار کنند. با تحصیل رشته زمین شناسی در اندونزی تبدیل به یک برنامه مطالعاتی عالی کارشناسی زمین شناسی شوید که قادر است در جنبه های آموزش، تحقیق و خدمات در زمینه زمین شناسی در سطح آسیای جنوب شرقی نقش ایفا کند.

انجام فعالیت های تحقیقاتی در آموزش عالی برای تولید فارغ التحصیلان برنامه کارشناسی زمین شناسی به عنوان نامزدهای رهبران آینده که حرفه ای، باهوش، اخلاقی، دارای حساسیت اجتماعی و برتری در رقابت جهانی هستند. ایجاد فضای یادگیری فعال و آخرین تحقیقات در زمینه زمین شناسی برای تولید نوآوری ها و راه حل هایی که به نفع جامعه بوده و از توسعه و تاب آوری ملی حمایت می کند. تولید فارغ التحصیلان زمین شناسی که قادرند در تجزیه و تحلیل مشکلات مدیریت منابع طبیعی و زیست محیطی و بلایای زمین با استفاده از فناوری مطابق با اخلاق حرفه ای در سطح ملی و بین المللی به عنوان محقق، مدرس، پزشک و افراد تجاری در جامعه مشارکت داشته باشند بزرگ ترین هدف پذیرش دانشجویان بین المللی در رشته زمین شناسی در اندونزی است.

در نمودار زیر شاهد تحصیلات کارمندان رشته زمین شناسی در اندونزی می باشید:

تحصیلات کارمندان زمین شناسی در اندونزی

تحصیل رشته زمین شناسی در مقطع ارشد در اندونزی

برنامه کارشناسی ارشد و دکتری علوم زمین شناسی در سال های 1995 و 2003 تأسیس شده است. هدف آن تولید فارغ التحصیلان با دانش کامل علمی و مهارت های حرفه ای و توسعه و به کارگیری اقیانوس شناسی، علوم جوی و زلزله شناسی برای کاهش خطرات جغرافیایی است. برنامه ها تحت نظر برنامه کارشناسی ارشد موسسه فناوری باندونگ است و توسط دانشکده علوم و فناوری زمین با دو برنامه فرعی خاص اجرا می شود. برنامه کارشناسی ارشد و دکترای علوم زمین دارای 3 برنامه فرعی خاص است. اقیانوس شناسی که دانش آموزان در آن ویژگی های فیزیکی و پویای آب های دریایی را که برای صنعت یا فناوری دریایی، محیط زیست و اکتشاف منابع تجدیدپذیر دریایی مهم هستند، می آموزند.

علایق پژوهشی در رشته زمین شناسی در کشور اندونزی شامل موارد زیر است:

  • مدل سازی و تجزیه و تحلیل موج؛
  • پویایی آب های ساحلی (هیدرودینامیک و پدیده های حمل و نقل)
  • مدل سازی محیط دریایی (محلی، منطقه ای و جهانی)
  • فعل و انفعالات اقیانوس هوا و ENSO
  • مدیریت محیط آبهای ساحلی
  • تجزیه و تحلیل و مدلسازی موج بلند
  • تحلیل و مدل سازی توپوگرافی سطح دریا
  • اکوسیستم های دریایی و تغییرات جهانی
  • ماهیگیری و اقیانوس شناسی

گرایش های رشته زمین شناسی در اندونزی

در زلزله شناسی دانش آموزان با فیزیک زمین آشنا می شوند. تأکید ویژه ای بر مطالعه مسائل مربوط به زلزله به دلیل فعالیت لرزه ای زیاد در اندونزی و ژئوفیزیک دریایی است که چشم انداز منابع دریایی تجدید ناپذیر را توسعه می دهد. علایق تحقیقاتی نیز در این خصوص شاما مدل سازی لرزه ای و ناهمسانگردی، مدل سازی گرانش و ژئومغناطیس، مدل سازی ژئوالکتریک و الکترومغناطیسی، ژئودینامیک و زلزله نگاری، ارزیابی خطر زلزله و سونامی؛ توموگرافی لرزه نگاری محلی، منطقه ای و جهانی؛ مکانیسم منبع زلزله و پیش بینی می شود.

در علوم جوی نیز دانش آموزان برای حل مشکلات آب و هوایی و آب و هوایی به ارزیابی فضای فیزیکی و پویا می پردازند. تأکید ویژه ای بر مطالعه مسائل مربوط به قاره دریایی اندونزی وجود دارد که یک منطقه جابجایی فعال را تشکیل می دهد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به سوالات و ابهامات شما در زمینه مهاجرت به کشور اندونزی پاسخ می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *