مهاجرت تحصیلی اندونزی

رشته ریاضی در اندونزی

رشته ریاضی در اندونزی

رشته ریاضی در اندونزی یکی از رشته های علوم پایه است که به دلیل مسلمان بودن این کشور متقاضیان ایرانی خواهان مهاجرت به این کشور می باشند. این کشور، کشوری در جنوب شرقی آسیا و اقیانوسیه بین اقیانوس های هند و اقیانوس آرام است. این جزیره از بیش از 17 هزار جزیره شامل سوماترا، جاوا، سولاوسی و مناطقی از بورنئو و گینه نو تشکیل شده است. این کشور با مساحت 1904569 کیلومتر مربع بزرگترین کشور جزیره ای جهان و چهاردهمین کشور بزرگ از نظر مساحت زمین است. این کشور با بیش از 270 میلیون نفر چهارمین کشور پرجمعیت جهان و پرجمعیت ترین کشور با اکثریت مسلمان است. جاوا، پرجمعیت ترین جزیره جهان، بیش از نیمی از جمعیت این کشور را در خود جای داده است.

این کشور جمهوری ریاست جمهوری و قانون اساسی است که دارای یک مجلس قانونگذاری منتخب است. این کشور 34 استان دارد که از این تعداد 5 استان دارای وضعیت ویژه ای هستند. پایتخت این کشور، جاکارتا، دومین منطقه پرجمعیت شهری در جهان است. این کشور با پاپوآ گینه نو، تیمور شرقی و قسمت شرقی مالزی مرزهای زمینی دارد. از دیگر کشورهای همسایه می توان به سنگاپور، ویتنام، فیلیپین، استرالیا، پالائو و هند (جزایر آندامان و نیکوبار) اشاره کرد. این کشور با وجود جمعیت زیاد و مناطق پرجمعیت، مناطق وسیعی از بیابان را در اختیار دارد که یکی از بالاترین سطح تنوع زیستی جهان را پشتیبانی می کند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این نگارش لیستی از دانشگاه های رشته ریاضی در اندونزی را در اختیار شما عزیزان قرار خواهد داد.

درباره رشته ریاضی در اندونزی

گزارش جدید OECD نشان می دهد که دانش آموزان این کشور در بین دانشمندان، خواندن و ریاضیات در بین همسالان خود که در 79 کشور و اقتصاد زندگی می کنند پایین ترین نمره را دارند. گزارش 3 ساله برنامه OECD برای ارزیابی دانشجویان بین المللی (PISA) که توانایی نوجوانان 15 ساله را در 3 گروه اندازه گیری می کند. براساس این گزارش، میانگین عملکرد خواندن دانشجویان اندونزی 371 در سال 2018 با 21 امتیاز کاهش نسبت به سال 2015، مردم این کشور را بسیار کمتر از میانگین OECD قرار می دهد.

رشته ریاضی در اندونزی، دانش ساختار، نظم و رابطه است که از اعمال ابتدایی شمارش، اندازه گیری و توصیف اشکال اشیاء تکامل یافته است. از قرن هفدهم، ریاضیات الحاقی ضروری برای علوم و فنون فیزیکی است و در دوره های اخیر نیز نقشی مشابه در جنبه های کمی علوم زندگی بر عهده گرفته است. در بسیاری از فرهنگ ها، تحت محرک نیازهای عملی، مانند تجارت و کشاورزی ریاضیات فراتر از شمارش اساسی پیشرفت کرده است. این رشد در جوامع به اندازه کافی پیچیده برای حفظ این فعالیت ها و فراهم کردن اوقات فراغت برای تأمل و فرصت برای دستیابی به دستاوردهای ریاضیدانان قبلی، بیشترین رشد را داشته است.

معرفی دانشگاه های رشته ریاضی در اندونزی

معرفی دانشگاه های رشته ریاضی در اندونزی

اگرچه جزیره بالی اغلب مورد توجه قرار می گیرد، این کشور که بیش از 5200 کیلومتر گسترش یافته است، در واقع شامل 17000 جزیره با بیش از 500 زبان صحبت می شود. طبیعت آتشفشانی این جزایر کوه های بلند ابر را در میان تراس های سبز برنج و جنگل های بارانی ایجاد کرده است. از میان جنگل های بارانی این کشور که می گذرانید عبور کنید و می توانید اورانگوتان هایی را ببینید که در زیستگاه طبیعی خود آویزان شده اند. یا از مکان میراث جهانی یونسکو Borobudur که در قرن هشتم ساخته شده است بازدید کنید تا بزرگترین بنای بودایی جهان را ببینید.

جاکارتا، پایتخت، یک شهر عظیم جهان وطنی است. به طوری که، دانشجویان را با تلفیق جالب فرهنگ خود به خود جذب می کند. این مرکز اقتصادی و فرهنگی کشور است. جاکارتا که به عنوان معادل اندونزیایی نیویورک شناخته می شود. بهترین زندگی شبانه در آسیا را ارائه می دهد. آموزش عالی در این کشور از زمان استقلال آن در سال 1945 رشد چشمگیری داشته است. در سال 1950 فقط 10 موسسه آموزش عالی وجود داشت، در حالی که اکنون تقریبا 3000 وجود دارد. دانشگاه اندونزی یکی از دانشگاه های رایگان اندونزی دارای پردیس هایی در دپوک، جاوا غربی و جاکارتا است. این دانشگاه کتابخانه ای دارد که این کتابخانه با نگهداری 1.5 میلیون کتاب، بزرگترین کتابخانه در جنوب شرقی آسیا محسوب می شود.

سایر دانشگاه های اندونزی عبارتند از:

  • موسسه فناوری باندونگ (ITB)
  • دانشگاه گادجه مادا (UGM)
  • دانشگاه ایرلانگا

برای دانشجویانی که قصد تحصیل رشته ریاضی در اندونزی را دارند، دانشگاه های زیر پیشنهاد می شود:

  • دانشگاه حسن الدین
  • دانشگاه احمد دهلان
  • موسسه فناوری باندونگ (ITB)
  • دانشگاه ایرلانگا
  • دانشگاه لامپونگ
  • دانشگاه سیاریف هدایت الله ایالتی جاکارتا
  • دانشگاه دیپونگورو
  • دانشگاه اندونزی
  • دانشگاه کاتولیک پاراهیانگان
  • دانشگاه آندالاس

هزینه زندگی و تحصیل در اندونزی

هزینه زندگی در اندونزی در مرکز شهر برای شما بیشتر از هزینه ای است که اگر در حومه شهر زندگی کنید هزینه خواهید کرد. وقتی آن را با هزینه سایر شهرهای پایتخت اروپا و ایالات متحده آمریکا مقایسه کنید، پس انداز کلانی را که با داشتن تحصیلات مقرون به صرفه و با کیفیت در این کشوز به دست خواهید آورد، درک خواهید کرد. در جدول زیر هزینه اقلام ضروری را در این کشور مشاهده می کنید:

اقلامهزینه به دلار
اجاره خانه250$
حمل و نقل45$
غذا270$
وسایل شخصی50$

به عنوان یک تخمین تقریبی، شما برای اقامت، آب، برق، تلفن، غذا، کتاب های درسی، لباس، اینترنت، سینما، حمل و نقل و سایر هزینه ها بین 800$ تا 1000$ (دلار) در ماه نیاز دارید.

در نمودار زیر توزیع هزینه زندگی را برای این کشور مشاهده می کنید:

توزیع هزینه زندگی در اندونزی

شما برای تدریس دریافت شده در هر ترم شهریه پرداخت می کنید. برای برنامه کارشناسی، هزینه تحصیل در اندونزی از 2650$ (دلار آمریکا)، کارشناسی ارشد 2650$ (دلار آمریکا) و 3150$ (دلار) برای مقطع دکترا شروع می شود. توجه به این نکته مهم است که برخی از دانشگاه ها برای دوره های خاص مانند پزشکی شهریه و هزینه بیشتری برای پذیرش دریافت می کنند. فقط از ارقام به عنوان راهنما استفاده کنید. زیرا، ممکن است مقادیر واقعی از یک موسسه به موسسه دیگر متفاوت باشد. دانشجویانی که قصد تحصیل رشته ریاضی در اندونزی را دارند برای اقدام به مهاجرت می توانند از کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت سوالات خود را در این زمینه بپرسند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *