مهاجرت تحصیلی مجارستان

رشته جراحی مغز و اعصاب در مجارستان

رشته جراحی مغز و اعصاب در مجارستان

رشته جراحی مغز و اعصاب در مجارستان یک رشته تخصصی در زمینه تکمیل مهارت های جراحی مغز در مجارستان یا سایر کشورها می باشد. از آنجایی که مغز فرمان دهنده و رییس بدن است ممکن است با کوچکترین مشکلی تمام سیستم حرکت و بقای بدن را در بهم بریزد لذا جراحی مغز و اعصاب به دستان با ثبات و مهارت و تجربه عالی نیاز دارند. کشور مجارستان که در یک موقعیت جغرافیایی عالی قرار دارد می تواند شما را به دیگر کشورهای اروپایی جهان متصل کند. با تحصیل در حوزه پزشکی در مجارستان به قله های جدیدی از دانش و علم دست خواهید یافت. همچنین تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در این کشور مزیت های متفاوتی دارد که شما را شگفت زده می کند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به سوالات شما در باب تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در مجارستان پاسخ می دهد.

تحصیل پزشکی در مجارستان

تحصیل پزشکی در مجارستان در دانشگاه دبرسن 6 سال 10 ترم + 1 سال کارآموزی طول می کشد. پس از فارغ التحصیلی که در آن سال پایه را به مدت 2 سال انجام می دهید. یکی از مزایای انجام 6 سال این است که شما مدرک دکترای پزشکی مدرک MD را دریافت می کنید که بهتر از زمانی است که 5 سال در انگلستان بگذرانید و مدرک لیسانس بگیرید. به شما توصیه می کنیم دوره 6 ساله را ببینید. می دانیم که ممکن است راه طولانی به نظر برسد، اما اعتماد کنید در دراز مدت ارزشش را خواهد داشت. کسانی که آن را با موفقیت به پایان برسانند و فارغ التحصیل شوند مدرک MD دریافت خواهند کرد. برنامه درسی برنامه پزشکی تمام الزامات تجویز شده توسط برنامه درسی پزشکی اروپا را که توسط انجمن دانشکده های پزشکی اروپا مشخص شده است مطابقت دارد.

دوره ‌های تحصیلی در رشته پزشکی در مجارستان به زبان انگلیسی تدریس می‌شوند، اما یادگیری زبان مجارستانی پایه پزشکی برای برقراری ارتباط با بیماران از سال سوم به بعد مورد نیاز است. سرفصل ها و کلاس های تمام دوره ها مطابق با استانداردهای اروپایی است. تعداد کل ساعات تماس در آموزش پزشکی بالغ بر 5500 ساعت است که می توان آن را به 3 بخش اصلی تقسیم کرد: آموزش نظری پایه (سال اول و دوم)، موضوعات پیش بالینی (سال سوم) و موضوعات بالینی (سال چهارم و پنجم) توسط کارآموز (سال ششم). نسبت کلاس های نظری و عملی 30% تا 70% است. در حالی که نسبت دانش آموزان به مربیان حدود 1/8 است.

تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در دانشکده پزشکی مجارستان

دانشکده پزشکی نه تنها دومین دانشکده پزشکی بزرگ مجارستان است، بلکه یکی از بزرگترین بیمارستان های مجارستان است که از 49 بخش تشکیل شده است. شامل 18 بخش بالینی مختلف با بیش از 1800 تخت. این نه تنها مجهزترین موسسه در منطقه است، بلکه مهمترین مرکز مراقبت های بهداشتی برای مراقبت های پزشکی روزانه در منطقه خود را نیز نشان می دهد. بیمارستان شهرستان کنزی گیولا به شدت به دانشگاه دبرسن وابسته است و نقش مهمی در آموزش جنبه های عملی پزشکی ایفا می کند. همچنین ارتباطات نزدیک بین دانشگاه و سایر مؤسسات مراقبت بهداشتی، عمدتاً (اما نه منحصرا) در منطقه نزدیکتر آن وجود دارد. دانشگاه دبرسن دارای یک شبکه بیمارستان آموزشی متشکل از 19 بیمارستان در اسرائیل، ژاپن و کره جنوبی است.

در جدول زیر شاهد دانشگاه های رشته جراحی مغز و اعصاب در مجارستان هستید:

نام دانشگاهرتبه در مجارستانرتبه در اروپارتبه در جهان
دانشگاه دبرسن1122651
دانشگاه سملویز2160
University of Pecs3172701
University of Szeged4193551
Eotvos Lorand University5314701

تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در دانشکده پزشکی مجارستان

مزایا تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در مجارستان

کشور همواره از دانشجویان بین المللی به خوبی استقبال می کند. مجارستان با استانداردهای اروپایی مطابقت دارد و مطالعات پزشکی در مجارستان با بالاترین کیفیت در نظر گرفته می شود. اگر تصمیم به تحصیل پزشکی در مجارستان دارید، مدرکی دریافت خواهید کرد که در سراسر اتحادیه اروپا معتبر است. در مجارستان شرایط اخذ پذیرش در رشته های جراحی به نسبت راحت تر است. در نظر داشته باشید که هزینه تحصیل در رشته جراحی مغز و اعصاب در مجارستان به نسبت معقول تر است. بودجه ماهانه معقول حدود €750 (یورو) در ماه است. با این حال، اگر قصد تحصیل در بوداپست را دارید، به خاطر داشته باشید که هزینه آن نسبت به سایر نقاط کشور بیشتر است.

قطعاً می گویم بوداپست فضای دانشجویی دوستانه ای دارد. بسیاری از دانشجویان بین‌المللی دیگر نیز مانند شما تجربه می‌کنند و بنابراین بعید است که در هر شرایطی خود را تنها بیابید و همیشه بتوانید از تجربیات دانشجویان دیگر استفاده کنید. و همچنین دبیرخانه هر دانشگاه نیز در رسیدگی به مسائلی که ممکن است برای دانشجویان بین المللی ایجاد شود بسیار خوب است. همانطور که گفته شد، می توانید مطمئن باشید که هیچ مشکلی برای تطبیق با زندگی دانشجویی خود در اینجا در بوداپست نخواهید داشت. اما این همه چیز نیست، جوامع بین المللی زیادی وجود دارند که انواع مختلفی از رویدادها را در سراسر بوداپست برای دانشجویان بین المللی برگزار می کنند. بسیاری از دانشجویان در واقع دانشجویان اراسموس هستند که آشنایی با آنها و به اشتراک گذاشتن تجربیات خود را با آنها سرگرم کننده تر می کند. رشته ایمنی شناسی در مجارستان را هم می توانید بررسی کنید.

در نمودار زیر شاهد نرخ پذیرش در کشور مجارستان در رشته های جراحی هستید:

 

شرایط پذیرش رشته جراحی مغز و اعصاب در مجارستان

دانش آموزان ملزم به قبولی در آزمون ورودی هستند که شامل یک امتحان کتبی دو ساعت و نیم با سوالات چند گزینه ای در زیست شناسی، شیمی، انگلیسی و انگلیسی پزشکی است. برای بخش شفاهی آزمون، یک استاد دانشگاه با دانشجویان در مورد موضوعات پزشکی مصاحبه می کند. دانشجویان آینده نگر باید برنامه ریزی کنند تا برنامه های خود را تا 30 ژوئن ارسال کنند، و به یاد داشته باشید، درخواست زودتر همیشه ایده خوبی است. شهریه یک برنامه پزشکی عمومی و شش ساله به زبان انگلیسی تقریباً 18000$ (دلار آمریکا) است، اما اخذ تخصص رشته جراحی مغز و اعصاب طبیعتا بیشتر است.

در لیست زیر شاهد مهم ترین دانشگاه های کشور مجارستان برای تحصیل در حوزه پزشکی هستید:

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در باب اعزام دانشجو به مجارستان مشاور و راهنمای شماست و شما می توانید در خصوص مهاجرت به این کشور با مشاوران این مجموعه مشورت نمایید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *