مهاجرت تحصیلی شیلی

رشته جراحی مغز و اعصاب در شیلی

رشته جراحی مغز و اعصاب در شیلی

رشته جراحی مغز و اعصاب در شیلی از مشاغل تخصصی در حوزه سلامت و بهداشت است که از سال های قدیم از اهمیت دو چندانی برخوردار بوده است. شیلی به طور منحصر به فردی در موقعیت پیشرو در توسعه تخصص پزشکی اورژانس در آمریکای جنوبی قرار دارد. پزشکی اورژانس شیلی با موفقیت از یک ایده آموزشی جدید به یک نهاد شناخته شده ملی و بین المللی با اهداف جدی بهداشت عمومی تبدیل شده است. برنامه های آموزشی اقامتی در شیلی بیش از هر کشور دیگری در آمریکای جنوبی یا آمریکای لاتین وجود دارد و این تخصص به طور رسمی توسط وزارت بهداشت به رسمیت شناخته شده است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت و تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در شیلی مشاور شماست.

جایگاه رشته جراحی مغز و اعصاب در شیلی

رهبران فکری پزشکی اورژانس شیلی در سطح بین ‌المللی با گروه‌ های متعدد شبکه ‌ای شده‌ اند، به طور هوشمندانه از منابع خارجی استفاده کرده‌ اند و روابط دانشگاهی بادوام ایجاد کرده ‌اند. در حالی که بر مسائل مهم محلی و مراقبت از بیمار تمرکز می کنند، دستور کار خود را با موفقیت پیش برده اند. با وجود این، این تخصص با بسیاری از چالش های جدید مواجه است و شکننده اما پایدار باقی می ماند. آموزش پزشکی شیلی در سطح ملی نیز قوی است، با چندین دانشکده پزشکی رقابتی طولانی مدت که دانش پایه پزشکی عالی را برای فارغ التحصیلان خود ارائه می دهند، کسانی که پس از فارغ التحصیلی در یک معاینه پزشکی ملی شرکت می کنند.

آموزش دستیاری پس از مدرسه پزشکی (معمولاً 3 سال به مدت و اغلب با بودجه دولتی) در پزشکی داخلی، جراحی عمومی و بسیاری از زمینه های تخصصی دیگر در دسترس است. دانشگاه ‌های بزرگ شیلی، مؤسسات آکادمیک توانمندی هستند که فعالیت‌های پژوهشی و انتشاراتی و معیارهای ارتقای دانشگاهی دارند، مشابه مؤسسات دانشگاهی در ایالات متحده و اروپا. در سانتیاگو دو بزرگ ‌ترین و قدیمی‌ ترین مؤسسه پزشکی عبارتند از دانشگاه شیلی و PUC )دانشگاه کاتولیک) و اینها همچنین جزو اولین مؤسساتی بودند که آموزش پزشکان اورژانس را آغاز کردند.

در نمودار زیر شاهد میزان دانشجویان بین المللی محصل در رشته های جراحی در شیلی هستید:

دانشجویان بین المللی محصل در رشته های جراحی در شیلی

تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در شیلی

برنامه تخصصی پزشکی در جراحی مغز و اعصاب با هدف آموزش و صدور گواهینامه متخصصان سلامت در سطح عالی است. فارغ التحصیلان این برنامه قادر به تولید دانش، بهینه سازی استفاده از فناوری ها و حمایت از تحقیقات بالینی هستند. برنامه تخصصی پزشکی در جراحی مغز و اعصاب در منطقه کوکیمبو با بیمارستان کوکیمبو به عنوان پایگاه آموزش انجام می شود. برای تأمین سرمایه انسانی با آموزش آکادمیک و انسانی بهینه برای پاسخگویی به تقاضای متخصصان علوم اعصاب، در دانشگاه‌ های شمال شیلی و به ویژه.UCN فارغ التحصیلان این برنامه عمیقاً به ارزش های اجتماعی که برای حرفه آنها اعتبار می بخشد متعهد خواهند بود. به منظور درخواست در این برنامه، نامزدها باید مدرک پزشکی داشته باشند که به آنها اجازه می دهد در شیلی طبابت کنند.

این مدرک ممکن است یکی از موارد زیر باشد:

  • مدرک پزشکی و جراحی از دانشگاه شیلی. دانشجویانی که در اوایل سال فارغ‌التحصیل شده‌اند، اما هنوز گواهی قطعی مدرک خود را دریافت نکرده‌اند، می‌توانند گواهی از دانشگاه خود ارائه دهند.
  • مدرک پزشکی و جراحی از خارج از شیلی که به درستی توسط مقامات شیلی مجوز داده شده است و به دارنده آن اجازه می دهد در شیلی طبابت کنند.

متقاضیان باید برای تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب موارد زیر را ارسال کنند:

  • مدرک ملی پزشکی
  • آزمون ملی پزشکی برای داوطلبانی که مدرک خود را در خارج از شیلی دریافت کرده اند یا پس از سال 2010 از یکی از دانشگاه های شیلی فارغ التحصیل شده اند.
  • توصیه نامه از استاد دانشگاه (نه لزوما از رشته تخصصی)
  • نامه شخصی حداکثر 2 صفحه ای که دلایل داوطلب را برای انتخاب رشته توضیح دهد.
  • مدارک شناسایی
  • ذکر سال فارغ التحصیلی
  • نام دانشگاه
  • کارنامه درس و نمرات کارآموزی
  • سابقه در انتشارات علمی
  • ارائه در کنفرانس ها و سمینارهای علمی
  • دستیاری آموزشی و پژوهشی
  • سایر فعالیت ها: حرفه ای و اجتماعی

الزامات تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در شیلی

داوطلبانی که در لیست نهایی قرار می گیرند باید یک تست روانشناسی بدهند. در مواردی که سرویس بهداشتی در فرآیند گزینش شرکت می کند، داوطلبان باید پیش نیازهای مشخص شده توسط این نهاد را نیز رعایت کنند. به عنوان بخشی از سیاست بین المللی خود، دانشگاه شیلی مجموعه ای از اقدامات متمرکز بر تشویق همکاری بیشتر در جهان آموزش عالی را انجام می دهد. اگرچه یک بخش روابط بین‌الملل وجود دارد که توسط دولت مرکزی اداره می ‌شود، دانشکده پزشکی نیز چندین طرح را اجرا می‌کند که پیوندهای بین‌ المللی را ترویج، تقویت و گسترش می ‌دهد. تحصیل دندان پزشکی در شیلی نیز یکی از گزینه های موجود برای تحصیل است.

تبادل دانشجو با دانشگاه ها و موسسات مختلف در سطح جهانی. اینها موافقت نامه های خاصی هستند که به توافق نامه های چارچوب اصلی امضا شده توسط دانشگاه شیلی پیوست شده اند. به عبارت دقیق، به دانشجویان و اساتید، هم محلی و هم از خارج از کشور، این امکان را می دهد که توسعه مهارت های بین فرهنگی خود را تقویت کنند. از دانشجویان بین المللی برای شرکت در برنامه ویژه دانشکده پزشکی برای دانشجویان ممیزی یا گاه به گاه دعوت می شود. علاوه بر موارد فوق، مرکز مطالعات دانشکده پزشکی یک روش درخواست ویژه برای دانش‌آموزان دبیرستانی از خارج از کشور و همچنین یک روش انتقال برای دانشجویانی که از یک دانشگاه خارجی می‌آیند و علاقه‌ مند به برنامه‌ای که توسط دانشگاه ارائه می‌شود، دارد.

الزامات تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در شیلی

چرا تحصیل در شیلی

به عنوان بخشی از سیاست بین المللی تحصیل در شیلی دانشگاه شیلی مجموعه ای از اقدامات متمرکز بر تشویق همکاری بیشتر در جهان آموزش عالی را انجام می دهد. اگرچه یک بخش روابط بین ‌الملل وجود دارد که توسط دولت مرکزی اداره می‌شود ، دانشکده پزشکی نیز چندین طرح را اجرا می‌کند که پیوندهای بین ‌المللی را ترویج، تقویت و گسترش می‌دهد. تبادل دانشجو با دانشگاه ها و موسسات مختلف در سطح جهانی انجام می شود. اینها موافقت نامه های خاصی هستند که به توافق نامه های چارچوب اصلی امضا شده توسط دانشگاه شیلی پیوست شده اند. به عبارت دقیق، به دانشجویان و اساتید، هم محلی و هم از خارج از کشور، این امکان را می دهد که توسعه مهارت های بین فرهنگی خود را تقویت کنند. از دانشجویان بین المللی برای شرکت در برنامه ویژه دانشکده پزشکی برای دانشجویان ممیزی یا گاه به گاه دعوت می شود.

در جدول زیر شاهد دانشگاه های رشته جراحی مغز و اعصاب در شیلی می باشید:

نام دانشگاهرتبه در شیلیرتبه در امریکای لاتینرتبه در جهان
دانشگاه شیلی18362
Pontifical Catholic University of Chile213531
University of La Frontera3601219
University of Concepcion4631215

طول دوره تحصیلی در شیلی

علاوه بر موارد فوق، مرکز مطالعات دانشکده پزشکی یک روش درخواست ویژه برای دانش‌آموزان دبیرستانی از خارج از کشور و همچنین یک روش انتقال برای دانشجویانی که از یک دانشگاه خارجی می‌آیند و علاقه ‌مند به برنامه ‌ای که توسط دانشگاه ارائه می‌شود، دارد. برنامه ‌های تخصصی پزشکی دانشگاه استرالیا شیلی حوزه ‌ای را نشان می‌دهد که توسط دانش و عمل پزشکی از نظر توسعه، پیشگیری، تشخیص و درمان تعریف شده است، و مدارک تحصیلی دانش، توانایی ‌ها و مهارت‌ های بالینی را ارائه می‌دهد. این دانشگاه در سال 1972 آموزش متخصصان پزشکی را آغاز کرد و در حال حاضر 10 برنامه تخصصی پزشکی و 3 برنامه فوق تخصصی ارائه می دهد. برنامه های تخصصی اولیه پس از کسب عنوان دکتر جراح تکمیل می شود و حداقل مدت زمان آن 3 سال است. مشاوران متبحر موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه اعزام دانشجو به شیلی مشاور شما می باشد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *