مهاجرت تحصیلی فیلیپین

رشته آسیب شناسی در فیلیپین

رشته آسیب شناسی در فیلیپین

رشته آسیب شناسی در فیلیپین از رشته های پزشکی ارائه شده دانشگاه های فیلیپین است. آسیب شناسی درباره شناسایی آسیب و کشف علل بیماری ها مختلف است. از این رو رشته آسیب شناسی در فیلیپین نیز در فیلدهای مختلفی مانند آسیب شناسی شیمیایی، آسیب شناسی ژنتیک، آسیب شناسی بالینی و سایر فیلدهاست. با تحصیل رشته آسیب شناسی در فیلیپین می توانید در این رشته متخصص شوید و آماده ورود به بازار کار شوید. کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خدمت شما عزیزان هستند تا درباره مهاجرت و اخذ اقامت راهنمای شما باشند.

تحصیل رشته آسیب شناسی در فیلیپین

تحصیل رشته آسیب شناسی در فیلیپین شامل آسیب شناسی بالینی و آسیب شناسی تشریحی است. پاتولوژیست بالینی بیماری را با انجام آزمایشات آزمایشگاهی بر روی مایعات و بافت های بدن تشخیص می دهد. آسیب شناس تشریحی بیماری را بر اساس معاینه اندام ها، بافت ها و کل بدن تشخیص می دهد. تشخیص بیماری بر اساس بررسی میکروسکوپی نمونه های جراحی بخش بزرگی از زمینه آسیب شناسی است. این کار توسط یک پاتولوژیست جراحی، یک نوع پاتولوژیست تشریحی انجام می شود.

پاتولوژیست ها حداقل 2 مدرک تحصیلی دارند:

  • یک مدرک لیسانس
  • و یک مدرک پزشک

پس از دبیرستان، اولین قدم برای تبدیل شدن به یک آسیب شناس، فارغ التحصیلی از یک کالج یا دانشگاه 4 ساله است. دانشجویان تقریباً از هر رشته کارشناسی ممکن است واجد شرایط دانشکده پزشکی باشند، با این حال حداقل باید دوره های زیست شناسی، شیمی، فیزیک، ریاضیات و انگلیسی را بگذرانند. عملکرد خوب در نمرات و معدل و یا در آزمون پذیرش نیز مورد نیاز است.

در جدول زیر دانشگاه ها برای تحصیل رشته آسیب شناسی در فیلیپین معرفی شده اند:

ردیفنام دانشگاه
1دانشگاه مانیل فیلیپین
2دانشگاه سانتو توماس
3دانشگاه فیلیپین جنوبی
4دانشگاه سبو
5دانشگاه سنت لوئیز

بررسی رشته آسیب شناسی در کشور فیلیپین

رشته آسیب شناسی در کشور فیلیپین در دانشکده های پزشکی این کشور به صورت برنامه آموزشی 4 ساله ارائه می شود که در آن دانشجویان 2 سال آموزش علوم پایه و 2 سال آموزش بالینی دریافت می کنند. آموزش علوم پایه شامل کار درسی در آناتومی، فیزیولوژی، بیوشیمی، بافت شناسی، ایمونولوژی، میکروبیولوژی، آسیب شناسی و سایر زمینه ها است. در طول سال های سوم و چهارم، دانشجویان از طریق کارآموزی بالینی می چرخند و در آنجا تجربیات یادگیری عملی را با بیماران دریافت می کنند. دانشجویان اطلاعاتی دارند که در کدام دوره‌های کارآموزی انجام خواهند داد، و دانشجویی که مایل است پاتولوژیست شود، علاوه بر چندین کارآموزی دیگر، کارآموزی آسیب‌شناسی را نیز انجام می‌دهد.

قدم بعدی برای پاتولوژیست شدن، گذراندن دوره های آموزشی بیشتر به عنوان رزیدنت پزشکی است. رزیدنتی آموزش پزشکی پیشرفته در یک زمینه تخصصی است. رزیدنت ها زیر نظر یک پزشک دارای مجوز کار می کنند. دوره های دستیاری پاتولوژی 1 تا 3 سال طول می کشد و از جمله دوره های دستیاری طولانی تری هستند که ممکن است پزشک انتخاب کند.

درآمد پاتولوژیست در فیلیپین

پاتولوژیست ها در فیلیپین با توجه به محل کار و نوع حرفه ای که انچام می دهند میزان حقوق مختلفی دریافت می کنند. اما به صورت کلی باید گفت که درآمد پاتولوژیست در فیلیپین بالاست و از هزینه زندگی در فیلیپین بسیار بالاتر است.

میزان درآمد کار پاتولوژیست در فیلیپین در نمودار زیر آمده است:

درآمد کار پاتولوژیست در فیلیپین

رشته آسیب شناسی در دانشگاه مانیل فیلیپین

هدف از ارائه رشته آسیب شناسی در دانشگاه مانیل فیلیپین آماده سازی تیمی از پزشکان با مهارت بالا در زمینه آسیب شناسی متعهد به بهبود مراقبت از بیمار از طریق ارائه خدمات پاتولوژی برجسته؛ با الهام از عشق، شفقت و احترام به کرامت زندگی انسانی و شرافت و بر اصول حقیقت و آزادی است. جلسات آموزشی رشته آسیب شناسی در دانشگاه مانیل فیلیپین در قالب کلاس های آموزشی، کلی و آزمایشگاهی میکروسکوپی در 4 واحد آموزشی برنامه درسی کالج پزشکی UP گنجانده شده است، که به عنوان یکی از موضوعات اصلی در بعد بیوپسی-اجتماعی بیماری (BDI) شروع می شود، و سپس با ادغام در ماژول های مختلف سیستم اندام (OS) در طول دو ترم است. این دپارتمان همچنین دو دوره انتخابی را برای انتخاب دانشجویان پزشکی که 4 واحد یادگیری را تکمیل کرده اند، یعنی مقدمه بر پزشکی آزمایشگاهی و آسیب شناسی قانونی ارائه می دهد.

از برنامه های ارائه شده در این دانشکده:

  • آموزش رزیدنتی: دوره آموزشی دستیاری در پاتولوژی ترکیبی تشریحی و بالینی در مدت 4 سال تکمیل می شود. هر یک از ساکنان برای کسب دانش و مهارت زیر نظر کارکنان مشاور در بخش‌های زیر چرخش می‌کنند:
  • آسیب شناسی آناتومیک
  • کالبد شکافی
  • آسیب شناسی جراحی
  • سیتوپاتولوژی
  • بیوپسی آسپیراسیون با سوزن ظریف
  • آسیب شناسی بالینی
  • بانک خون
  • شیمی بالینی
  • میکروسکوپ بالینی
  • آسیب شناسی ایمنی
  • میکروبیولوژی

رشته آسیب شناسی در دانشگاه مانیل فیلیپین

لیسانس علوم آسیب شناسی گفتار-زبان دانشگاه سانتو توماس

لیسانس علوم آسیب شناسی گفتار-زبان دانشگاه سانتو توماس یک برنامه 4 ساله علوم بهداشتی است که به مطالعه ارتباطات انسانی، توسعه آن، و اختلالات عملکردی و ارگانیکی که ممکن است بر آن تأثیر بگذارد، می پردازد. در یک برنامه کارآموزی 1 ساله که آسیب شناسان گفتار-زبان (SLPs) را برای پیشگیری، ارزیابی، تشخیص و درمان اختلالات گفتار، زبان، ارتباطات اجتماعی، شناختی-ارتباطاتی و اختلالات بلع در کودکان و بزرگسالان آماده می کند، به اوج خود می رسد. علاوه بر این، این برنامه SLP ها را برای ارائه توانبخشی شنیداری برای افراد ناشنوا یا کم شنوا و ارائه سیستم های ارتباطی تقویتی و جایگزین (AAC) برای افراد مبتلا به اختلالات شدید بیانی و یا درک زبان، مانند اختلال طیف اوتیسم یا اختلالات عصبی پیشرونده آماده می کند.

پزشک آسیب ‌شناس گفتار زبان یا مشاور در محیط ‌های مختلف تمرین مبتنی بر تسهیلات و جامعه، مانند بیمارستان‌ ها، کلینیک ‌ها، مراکز توانبخشی، مراکز اجتماعی، مراکز پرستاری ماهر، مراقبت ‌های بهداشتی در منزل، سیستم‌ های مدرسه، برنامه ‌های مداخله زود هنگام، صنعت و شرکت ‌های خصوصی کار خواهد کرد. چنانچه قصد مهاجرت به فیلیپین را دارید بهتر است مشکلات زندگی در فیلیپین را مطالعه کنید تا دید کامل تری نسبت به این کشور داشته باشید. ضمن اینکه برای بررسی بهترین گزینه ها می توانید با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت صحبت کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *