مهاجرت تحصیلی ژاپن

رشته جراحی زنان و زایمان در ژاپن

کار حین تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در ژاپن

تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در ژاپن یکی از برترین گزینه ها در بین کشورهای آسیایی برای دانشجویان بین المللی محسوب می شود. این کشور، کشوری جزیره ای واقع در سواحل شرقی آسیا است. این جزیره شامل رشته ای بزرگ از جزایر در یک کمان شمال شرقی-جنوب غربی است که تقریبا 1500 مایل در غرب اقیانوس آرام شمالی امتداد دارد. تقریبا کل زمین توسط 4 جزیره اصلی کشور اشغال شده است. از شمال به جنوب این ها هوکایدو، هونشو، شیکوکو و کیوشو هستند. هونشو بزرگترین از این 4 است و پس از آن هوکایدو، کیوشو و شیکوکو قرار دارند.

علاوه بر این، جزایر کوچک ‌تر متعددی وجود دارد که گروه ‌های اصلی آن ‌ها جزایر ریوکیو (نانسی) (از جمله جزیره اوکیناوا) در جنوب و غرب کیوشو و جزایر ایزو، بونین (اوگاساوارا) و آتشفشان (کازان) هستند. در جنوب و شرق هونشو مرکزی. پایتخت ملی، توکیو، در شرق مرکزی هونشو، یکی از پرجمعیت ترین شهرهای جهان است. چشم انداز این کشور ناهموار است و بیش از 4 پنجم سطح زمین از کوه ها تشکیل شده است.

سالانه بیش از 100000 دانشجوی بین المللی از هر گوشه جهان در دانشگاه ها و کالج های این کشور ثبت نام می کنند. مؤسسات آموزش عالی در اینجا بر عملکرد تحصیلی مبتنی بر ایده های نوآورانه و خلاق تمرکز می کنند، اما آن ها همچنین ارزش زیادی در توسعه کیفیت انسانی قائل هستند. از سال 1949، 22 ژاپنی برنده جایزه نوبل، به ویژه در زمینه های پزشکی، زیست شناسی، شیمی و فیزیک بوده اند. در این مقاله کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در ژاپن بررسی کرده اند.

تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در ژاپن

این کشور یکی از امن ترین کشورهای جهان است که میزان جرم و جنایت و سطح خشونت پایینی دارد. این به زیبایی با یک سیستم پزشکی تثبیت شده، با هزینه های مقرون به صرفه و شیوه های مدرن تکمیل می شود. همه نقش اساسی در امید به زندگی بالای شهروندان ژاپنی دارند. در دانشگاه های این کشور، باید برنامه کلاسی فشرده را رعایت کنید و هر روز در چندین دوره و سمینار شرکت کنید. اکثر اساتید ژاپنی با دانشجویان خارجی دوست هستند.

اما در طول دوره ها، به شما توصیه می شود در پایان سخنرانی دقت کنید و سوالات خود را مطرح کنید. به غیر از امتحان نهایی، اکثر دوره ها نیاز به گذراندن یک امتحان میان ترم نیز دارند و باید هر هفته منتظر تکالیف، پروژه ها یا کارهای تحقیقاتی باشید. این کشور، کشور تضادها است که سنت‌های قدیمی مربوط به فرهنگ منحصر به ‌فرد ژاپنی مانند میراث بودایی را حفظ می ‌کند و در عین حال، این کشور در تحقیقات علمی، عمدتا فناوری، پیشرو است و به دلیل ساخت روبات ‌ها مشهور است.

برای تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در ژاپن در جدول زیر برترین دانشگاه ها معری شده است:

نام دانشگاهرتبه جهانی
دانشگاه توکیو254
دانشگاه اوزاکا295
دانشگاه توهوکو307
دانشگاه کیوتو329
دانشگاه هوکایدو339
دانشگاه ناگویا358
دانشگاه کیوشو379
دانشگاه شووا380
دانشگاه پزشکی جیچی410
دانشگاه شهر ناگویا416

حقوق ماهیانه کار در ژاپن برای متخصصان زنان و زایمان در نمودار زیر آمده است:

حقوق ماهیانه متخصصان زنان و زایمان در ژاپن به ین

درخواست تحصیلی در ژاپن

برای اکثر دانشگاه ها جهت تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در ژاپن، می توانید به سادگی با ارسال فرم درخواست به همراه تمام مدارک درخواستی درخواستی، به صورت آنلاین درخواست دهید. علاوه بر این، می توانید یک وب سایت رسمی اختصاص داده شده به تحصیلات عالی در این کشور را بررسی کنید که اطلاعات دقیقی در مورد دوره های ارائه شده توسط همه دانشگاه های این کشور ارائه می دهد. اما شما باید نکات زیر را رعایت کنید:

  • تمامی مدارک بررسی شود و مطمئن شوید که همه آن ها به انگلیسی ترجمه شده اند. به عنوان مثال، مدرک کارشناسی یا معادل آن در سطح بین المللی، شرط اصلی هنگام ثبت نام برای مدرک کارشناسی ارشد در دانشگاهی در این کشور است.
  • قبل از ثبت نام در یک برنامه مدرک، مطمئن شوید که الزامات زبان چیست و آیا نیاز به اثبات مهارت های زبان انگلیسی دارید یا خیر.
  • عملکرد خود را به عنوان یک دانش آموز نشان دهید و مطمئن شوید که میانگین نمرات (GPA) شما در طول تحصیل چقدر بوده است. برای کمک به شانس خود برای رفتن به این کشور، حتما برای بیش از یک دانشگاه درخواست دهید.

کار حین تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در ژاپن

کار حین تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در ژاپن

ویزای دانشجویی در این کشور به دارندگان این امکان را می دهد که تا 28 ساعت در هفته و تا 8 ساعت در روز در طول تعطیلات مدرسه با چند محدودیت در نوع اشتغال کار کنند. این باعث می شود که برای تامین هزینه زندگی در ژاپن مشکلی نداشته باشید. دستمزد ساعتی کارکنان در رستوران‌ها و فروشگاه‌های رفاه معمولا حدود 1000JPY (ین) است. اگرچه برخی مشاغل ممکن است برای شیفت‌ های آخر شب تا 1200JPY تا 1300JPY (ین) پرداخت کنند. دانشجویان بین المللی نیز این امکان را دارند که زبان خود را به صورت خصوصی آموزش دهند. برترین مشاغل پاره وقت برای دانشجویان بین المللی عبارتند از:

رترین مشاغل پاره وقت دانشجویان بین المللی در ژاپندروس انفرادی حدود 3000JPY (ین) در ساعت پرداخت می کنند و همچنین ممکن است بتوانید کار ترجمه انجام دهید که باز هم باید از مشاغل پاره وقت استاندارد بهتر پرداخت شود.

ویزای دانشجویی برای تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در ژاپن

برای تحصیل رشته جراخی زنان و زایمان در ژاپن به ویزای دانشجویی نیاز دارید. درست مانند هر روش مهاجرتی، گرفتن ویزا شامل پر کردن فرم، پردازش درخواست و سفر به یک ساختمان سفارت با ظاهری باشکوه است. خبر خوب این است که ویزای دانشجویی این کشور یکی از ساده ترین ویزاها برای دریافت است. اگر ویزای فعلی برای زندگی در این کشور دارید، باید بتوانید آن را به ویزای دانشجویی تغییر دهید، اگرچه ممکن است نیاز به ارائه انگیزه نامه برای مهاجرت داشته باشید. با این حال، ما تلاش برای تغییر ویزای خود را به عنوان یک توریست توصیه نمی کنیم، شما باید به خانه برگردید و در کنسولگری درخواست دهید.

برای اخذ ویزای دانشجویی جهت تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در ژاپن باید مدارک زیر را ارائه دهید:

  • فرم درخواست دانشجو
  • هشت عکس شناسنامه یکسان (4 سانتی متر ارتفاع × 3 سانتی متر عرض)
  • فتوکپی پاسپورت
  • مدارک تحصیلی
  • اثبات تمکن مالی

البته به غیر از مدارک بالا مدارک دیگری نیز جهت درخواست ویزا باید به سفارت ارائه شود که برای اطلاعات بیشتر درباره ویزای دانشجویی و تحصیل در ژاپن می توانید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *