مهاجرت تحصیلی لیختن اشتاین

رشته جراحی زنان و زایمان در لیختن اشتاین

رشته جراحی زنان و زایمان در لیختن اشتاین

دانشجویان بین المللی که عضو اتحادیه اروپا نیستند، برای تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در لیختن اشتاین باید ویزای دانشجویی را اخذ کنند. این کشور یک پادشاهی مشروطه است که توسط شاهزاده این کشور رهبری می شود. این کشور از غرب و جنوب با سوئیس و از شرق و شمال با اتریش همسایه است. این چهارمین کشور کوچک اروپا با مساحت کمی بیش از 160 کیلومتر مربع و جمعیت 38749 نفر است. به 11 شهرداری تقسیم شده است، پایتخت آن وادوز و بزرگترین شهرداری آن شاآن است. این کشور همچنین کوچکترین کشوری است که با 2 کشور هم مرز است. این کشور یکی از تنها 2 کشور محصور در خشکی در جهان است. دیگری ازبکستان است.

از نظر اقتصادی، این کشور یکی از بالاترین تولید ناخالص داخلی به ازای هر نفر در جهان را دارد که بر اساس برابری قدرت خرید تنظیم شود. این کشور دارای بخش مالی قوی است که در وادوز متمرکز شده است. زمانی به عنوان بهشت ​​مالیاتی میلیاردرها شناخته می شد، اما دیگر در هیچ لیست سیاه رسمی کشورهای بهشت ​​مالیاتی غیرهمکار نیست. این کشور یک کشور آلپ، کوهستانی است که آن را به مقصد ورزش های زمستانی تبدیل می کند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت این نگارش را به کسانی که قصد تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان دارند، اختصاص دادند.

تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در لیختن اشتاین

سیستم آموزشی این کشور به مهد کودک، ابتدایی، متوسطه و آموزش عالی تقسیم می شود. مهد کودک برای کودکان 5 تا 7 سال است و از طرف والدین اختیاری یا اختیاری است. آموزش ابتدایی شامل 5 کلاس است در حالی که سطح آموزش متوسطه دارای 3 مسیر است. بدون وجود دانشگاه یا مؤسسه دانشگاهی در داخل، آموزش عالی در خارج از کشور به ویژه در آلمان، سوئیس و اتریش ادامه می یابد.

فرصت های تحصیلی عالی محدود است. دانشجویان می ‌توانند دوره‌ های دانشگاهی را در مؤسساتی در سوئیس، اتریش و توبینگن در آلمان بگذرانند که با این کشور برای ورود رایگان به مؤسسات خود قرارداد دارند، جایی که زبان‌های آموزشی آلمانی و انگلیسی است.

تحصیلات دانشگاهی دارای 3 مرحله است که دوره های مختلفی را ارائه می دهد که عبارتند از:

 

دانشگاه لیختن اشتاین برای تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در لیختن اشتاین توصیه می شود. این دانشگاه، یک دانشگاه دولتی است که در این کشور واقع شده است. این دانشگاه بر 2 رشته تحصیلی معماری و اقتصاد تجاری (کارآفرینی، مالی، سیستم های اطلاعاتی، حقوق تجارت) تمرکز دارد. این دانشگاه در وادوز، پایتخت این حکومت واقع شده است. دانشجویان و اساتید از 40 کشور جهان هستند و دانشگاه با 80 موسسه دیگر مشارکت دارد. این دانشگاه در سال 1961 به عنوان Abendtechnikum عمدتا برای تدریس مهندسین مکانیک و عمران تأسیس شد که بعدا به دانشکده مهندسی لیختن اشتاین تبدیل شد.

هزینه تحصیل و زندگی در لیختن اشتاین

هزینه تحصیل در این کشور مشابه بسیاری از کشورهای اروپایی دیگر است. هزینه ها بسته به مدرسه و برنامه ای که دانشجویان برای ثبت نام در آن تحصیل می کنند، و همچنین اینکه دانشجو شهروند لیختن اشتاین یا دانشجوی بین المللی در حال تحصیل در این کشور باشد، متفاوت است.

هزینه تحصیل در زیر آمده است:

پارامترهزینه
هزینه به یورو4000€
هزینه به دلار5132$

هزینه های تحصیل در این کشور بسته به موسسه و دوره تحصیلی متفاوت است. به طور کلی، هزینه های تحصیل در این کشور از 4000€ (یورو) در هر سال تحصیلی تجاوز نمی کند. هزینه تحصیل در دانشگاه دولتی لیختن اشتاین 850CHF (فرانک) در هر ترم است. هزینه زندگی در لیختن اشتاین از فردی به فرد دیگر متفاوت است. حداقل هزینه های مورد انتظار زندگی برای دانشجویان ساکن این کشور حدود 1500CHF (فرانک) در ماه است.

دانشجویان اتحادیه اروپا، منطقه اقتصادی اروپا و سوئیس مجاز به کار در کنار تحصیل تا سقف 35% هستند. در طول تعطیلات ترم، از اواسط ژوئیه تا اواخر سپتامبر، دانشجویان می توانند تا 100% کار کنند. دانشجویان غیر اتحادیه اروپا، منطقه اقتصادی اروپا و سوئیس فقط در صورتی مجاز به کار هستند که مربوط به دوره تحصیلی آن ها باشد و تأییدیه کتبی مدیر مطالعات برای کار را داشته باشند.

ویزای تحصیلی در لیختن اشتاین

این بخشی است که هر دانشجو پس از اینکه یک جای خالی در انتخاب دانشگاه لیختن اشتاین خود را پیدا کرد، یعنی دسترسی به ویزا، باید با آن برخورد کند. صورت انتخاب شما، زمانی که از طریق دانشگاه راه افتادید، دریافت آن کار سختی نیست.

هر تبعه خارجی که قصد ورود به این کشور برای اهداف تحصیلی را دارد باید:

  • برای تسهیل ورود وی به این کشور، ویزای این کشور (در صورت وجود) دریافت کنید.
  • فقط از و از طریق بنادر ورودی مجاز وارد این کشور شوید.
  • ارائه پاسپورت معتبر به افسر مهاجرت در بندر ورودی
  • اعلام هدف از ورود به این کشور و در نظر گرفته شده موسسه آموزش
  • پس از ورود به اداره مهاجرت تعیین شده بروید و پاس دانشجویی برای تحصیل در لیختن اشتاین دریافت کنید.

کار در حوزه رشته جراحی زنان و زایمان در لیختن اشتاین

کار در حوزه رشته جراحی زنان و زایمان در لیختن اشتاین

متخصص زنان و زایمان پزشکی است که در مراقبت از یک زن باردار و نوزاد متولد نشده او تخصص دارد. این متخصصان برای رسیدگی به انواع عوارض بالقوه یا شرایطی که ممکن است در طول بارداری و فرآیند زایمان رخ دهد، آموزش دیده اند، از جمله:

  • حاملگی خارج از رحم: بارداری که در آن جنین در خارج از رحم رشد می کند.
  • پریشانی جنین: علائم قبل و حین زایمان که ممکن است نشان دهنده وضعیت جنین باشد ممکن است خوب نباشد.
  • مشکلات جفت
  • فشار خون بالا: اغلب پیش ساز پره اکلامپسی، یک بیماری بالقوه جدی است.
  • سزارین

یک متخصص زنان و زایمان همچنین می تواند مادر را در طول کل تجربه از بارداری تا زایمان تا دوره پس از زایمان با خیال راحت راهنمایی کند. سایر خدمات ارائه شده توسط متخصص زنان و زایمان عبارتند از:

  • درمان باروری
  • روش های تشخیصی جنین
  • مراقبت از NICU (این ممکن است توسط متخصص اطفال نیز انجام شود)

حقوق ماهیانه کار در لیختن اشتاین برای متخصصان زنان و زایمان در نمودار زیر آمده است:

 

در صورت هرگونه سوال درباره رشته جراحی زنان و زایمان در لیختن اشتاین می توانید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *