مهاجرت تحصیلی بلاروس

رشته جراحی زنان و زایمان در بلاروس

رشته جراحی زنان و زایمان در بلاروس

تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در بلاروس که یکی از زیر شاخه های پزشکی است بهترین گزینه برای دانشجویان بین المللی است. بیشتر این کشور یک دشت تپه ای با جنگل ها، باتلاق ها و رودخانه ها و دریاچه های متعدد است. رودخانه های وسیعی وجود دارد که به دریای بالتیک و دریای سیاه می ریزند. این کشور از شمال با لتونی، از شمال غربی با لیتوانی، از غرب با لهستان، از شمال و شرق با روسیه و از جنوب با اوکراین همسایه است. بیشتر اقتصاد این کشور تحت کنترل دولت است و به عنوان “سبک شوروی” توصیف شده است.

این کشور که قبلا بخشی از اتحاد جماهیر شوروی بود در قلب اروپای شرقی واقع شده است و بین روسیه، لهستان، اوکراین، لتونی و لیتوانی قرار گرفته است. این کشور که کمی کوچکتر از ایالت کانزاس است، از سال 1990 یک کشور مستقل بوده و نزدیک به 9.5 میلیون نفر در آن زندگی می کنند. این کشور که پایتخت آن مینسک است، به خاطر دریاچه های فراوان (نزدیک به 11000 عدد از آن ها)، جنگل های وسیع و صنعت نساجی اش شناخته شده است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت این راهنما را جهت ارائه اطلاعات درباره رشته جراحی زنان و زایمان آماده کرده است.

تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در بلاروس

سالانه بیش از 6000 دانشجوی خارجی در دانشگاه های این کشور تحصیل می کنند. این کشور که در شرق لهستان و غرب روسیه قرار دارد، برای تحصیلات دانشگاهی ارزش بالایی قائل است و شهریه مقرون به صرفه را برای دانشجویان بین المللی و همچنین دوره های تحصیلی متنوعی ارائه می دهد. تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در بلاروس ارزشمند است و این کشور نسبت به جمعیت عمومی از نسبت دانشجویی بالایی برخوردار است.

اکثر دانشگاه‌های اینجا توسط انجمن‌های جهانی مانند یونسکو، WHO و MCI معتبر هستند، و بسیاری از دانشگاه ‌ها اغلب میزبان اساتید مهمان از ایالات متحده، بریتانیا و سایر نقاط اروپا هستند. 48 دانشگاه در این کشور وجود دارد که اکثریت آن ها در پایتخت مینسک یا برست در جنوب غربی این کشور در امتداد مرز لهستان واقع شده اند. دانشگاه پزشکی دولتی برای تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در بلاروس توصیه می شود.

هزینه تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در بلاروس

هزینه تحصیل در بلاروس رایگان نیست، اما بسیار مقرون به صرفه تر از سایر نقاط جهان است. شهریه معمولی سالانه در جدول زیر آمده است:

پارامترهزینه به دلار
کمترین2000$
متوسط2500$

کتاب های درسی شامل هزینه شهریه می شود و توسط کتابخانه های دانشگاه توزیع می شود. هزینه زندگی در این کشور در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی، مانند نروژ یا سوئیس که 2 کشور گران قیمت برای زندگی هستند، نسبتا پایین است. از مارس 2011، این کشور توسط Mercer در رتبه 193 برای اندازه گیری هزینه زندگی قرار گرفت. اتباع خارجی در 214 شهر در سراسر جهان.

هزینه تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در بلاروس

ویزای تحصیلی بلاروس

تمامی شهروندان خارجی از جمله دانشجویانی که به این کشور سفر می کنند باید ویزا دریافت کنند. برای ویزای دانشجویی، متقاضیان باید مدارک زیر را ارائه دهند:

  • پاسپورت خود را با حداقل 6 ماه اعتبار پس از تاریخ سفر
  • فرم درخواست ویزا تکمیل شده
  • 2 قطعه عکس رنگی 2*2 اینچی با پس زمینه سفید ساده،
  • بیانیه آمادگی پزشکی
  • 60$ (دلار)

هزینه ویزا و یک دعوت نامه روی سربرگ رسمی از مدرسه ای که در آن شرکت خواهند کرد. ویزا توسط سفارتخانه ها در سراسر جهان صادر می شود. اکثر دانشگاه ها به دانشجویان در دریافت ویزای لازم کمک می کنند. ویزا به مدت 90 روز صادر می شود. ورود آزاد به این کشور، دانشگاه های فردی به دانشجویان در اخذ مجوز اقامت موقت کمک می کنند. این مجوز به مدت 1 سال معتبر است. آزمایش ایدز، که توسط یک کلینیک این کشور انجام می شود، برای اجازه اقامت مورد نیاز است.

تحصیل پزشکی در بلاروس

تحصیل پزشکی در بلاروس به زبان انگلیسی یکی از ارزان ترین و بهترین گزینه ها برای دکتر شدن برای بسیاری از دانشجویان خارجی است که در خارج از کشور تحصیل می کنند. آموزش و بهداشت عمومی یکی از اولویت های اصلی سیاست ملی جمهوری بلاروس است، دانشگاه های پزشکی در این کشور از استاندارد اروپایی پیروی می کنند و مدرک پزشکی در سراسر جهان به رسمیت شناخته شده است. آموزش پزشکی در این کشور مبتنی بر فناوری های آموزشی به روز آموزش عالی و متوسطه پزشکی در ترکیب با روش های پیشرفته پزشکی عملی است که متخصصان سلامت را قادر می سازد در بازار بین المللی رقابتی و انعطاف پذیر باشند.

تحصیل پزشکی در این کشور عبارت است از تحصیل پزشکی در کشوری با سیستم بهداشت ملی دارای ساختار مناسب و بهبود کیفیت موسسات آموزش پزشکی با مهارت بالا (کالج ها و دانشگاه های پزشکی) براساس به روز رسانی ساختار و محتوای آموزش پزشکی و دارویی و همچنین برنامه های درسی. تحصیل پزشکی در این کشور توسط ایالت سازماندهی می شود و از دبیرستان ها شروع می شود و تا دانشگاه ها ادامه می یابد. این احتمالا یکی از دلایلی است که سیستم مراقبت های بهداشتی عمومی در این کشورر با 93% توسط دولت تنظیم می شود.

رشته های پزشکی که در این کشور ارائه می شود، عبارتند از:

رشته های پزشکی که در بلاروس

کار در حوزه رشته جراحی زنان و زایمان در بلاروس

جراحی زنان و زایمان کاری است که به دانش و مهارت نیاز دارد. ویژگی‌ های هر مورد جداگانه باید درک شود تا بهترین رویکرد مدیریت جراحی را امکان‌ پذیر سازد و عوارض را به حداقل برساند. پزشک OBGYN مراقبت های اولیه و فوری همه جانبه را برای جمعیت بیماران زن از نظر قومی و اجتماعی با تنوع قومی و اجتماعی مطابق با ارزش ها، باورها و سیاست های Clinica Romero ارائه می دهد. کاندیدای موفق همچنین اقدامات معمول مطب زنان و زایمان را انجام خواهد داد و تمام پاپ اسمیرهای غیرطبیعی را پیگیری خواهد کرد.

در حالی که مامایی در اصل به سزارین (CS) اشاره دارد. انجام این عمل معمولا لذت بخش است و اغلب با یک نتیجه مثبت همراه است. با این حال، می تواند بسیار استرس زا باشد. زیرا وقایع می توانند ناگهان بدتر شوند و زندگی 2 یا چند نفر در خطر باشد. همچنین، بر خلاف بسیاری از عمل های دیگر، CS اغلب باید فورا انجام شود تا ناراحتی جنین به حداقل برسد. در نتیجه، اکثر جراحانی که CS را انجام می دهند، از دستیارانی که درک قبلی از این عمل دارند بسیار قدردانی می کنند. بنابراین اکیدا توصیه می شود که از قبل خود را با مراحل عملیات آشنا کنید.

حقوق ماهیانه کار در بلاروس برای متخصصان زنان و زایمان در نمودار زیر آمده است:

حقوق ماهیانه کار در بلاروس برای متخصصان زنان و زایمانموسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می تواند متقاضیان عزیز را در امر مهاجرت راهنمایی کند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *