مهاجرت تحصیلی برزیل

رشته جراحی زنان و زایمان در برزیل

رشته جراحی زنان و زایمان در برزیل

موسسات آموزش عالی بسیاری زیادی برای تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در برزیل وجود دارند که تمامی آن ها در جهان شناخته شده هستند. این کشور، بزرگترین کشور آمریکای جنوبی و آمریکای لاتین، 8.5 میلیون کیلومتر مربع وسعت دارد و بیش از 208 میلیون نفر را در خود جای داده است. این امر این کشور را به پنجمین کشور بزرگ جهان از نظر مساحت و ششمین کشور پرجمعیت جهان تبدیل می کند. این چند فرهنگی و از نظر قومیتی متنوع است و مقصدی عالی برای دانشجویان بین المللی است. در این کشور چیزی برای همه وجود دارد.

سیستم آموزش عالی این کشور از جهاتی شبیه به بسیاری از کشورهای دیگر است. شما می توانید در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا تحصیل کنید. رشته های تحصیلی زیادی وجود دارد که همگی با استاندارد بالا و هزینه کم ارائه می شوند. در دانشگاه های بزرگتر، مدارک تحصیلی زیادی به زبان انگلیسی وجود دارد، اما شما می توانید پرتغالی خود را نیز تمرین کنید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برای آشنایی شما عزیزان با رشته جراحی زنان و زایمان در برزیل این مقاله را نگارش کرده است.

تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در برزیل

اگرچه، ممکن است شباهت هایی را در سیستم آموزشی تشخیص دهید، اما تفاوت های قابل توجهی وجود دارد. به مدارک کارشناسی و کاردانی، مدرک کارشناسی ارشد گفته می شود. تکمیل آن ها بین 4 تا 6 سال طول می کشد. پس از تکمیل، شما واجد شرایط کار هستید. مدرک کارشناسی حدود 4 سال طول می کشد و به شما امکان می دهد که کار کنید. یک مدرک فناوری حدود 2 سال طول می کشد تا تکمیل شود. این به شما مهارت های کار در زمینه های تخصصی مانند کشاورزی یا گردشگری را می دهد.

سپس می توانید یک مدرک lato sensu یا یک مدرک stricto sensu را به عنوان مدارک تحصیلات تکمیلی کسب کنید. مدرک lato sensu نشان می دهد که شما دانش تخصصی در زمینه موضوعی خاصی به دست آورده اید. با این حال، به شما اجازه نمی دهد که در مقطع دکترا یا مدرک تحقیقاتی دیگر پیشرفت کنید. برنامه های MBA به عنوان برنامه های lato sensu طبقه بندی می شوند. برای پیشرفت در مقطع دکترا یا مدرک تحقیقاتی، باید مدرک سخت گیرانه ای داشته باشید.

دولت کمک های قابل توجهی به آموزش عالی می کند و شهریه ها معقول است. این امر این کشور را برای دانشجویان بین المللی بسیار قابل دسترس می کند. ترکیبی از دانشگاه های دولتی و خصوصی وجود دارد و هزینه های تحصیل بسته به انتخاب موسسه شما متفاوت است.

برای تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در بزریل می توانید دانشگاه های زیر را انتخاب کنید:

نام دانشگاهرتبه
دانشگاه سائوپائولو11
دانشگاه ایالتی کامپیناس59
دانشگاه فدرال سائوپائولو76
دانشگاه فدرال ریو گراند دو سول139
دانشگاه فدرال میناس گرایس167
دانشگاه ایالتی سائوپائولو171
دانشگاه فدرال ریودوژانیرو240
دانشگاه فدرال پلوتاس265
دانشگاه ایالت ریودوژانیرو272
دانشگاه فدرال Ceara311

هزینه تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در برزیل

اگر به دنبال تحصیل در مقطعی با بودجه عمومی هستید، نیازی به پرداخت شهریه نخواهید داشت. زیرا قانون اساسی فدرال برزیل حق آموزش عمومی رایگان را برای همه دانشجویان تضمین کرده است. احتمالا هنوز هم باید هزینه ثبت نام بپردازید. اگر در دانشگاه خصوصی تحصیل کنید، باید شهریه بپردازید. مبلغ توسط هر موسسه تعیین می شود، و بنابراین بسته به انتخاب شما متفاوت خواهد بود. هزینه تحصیل در بزریل در یک موسسه خصوصی به طور متوسط بین 7000$ تا 43000$ (دلار) در سال است.

دانشجویان بین المللی می توانند به کمک های مالی دسترسی داشته باشند که به هزینه های غذا، کتاب، اقامت و حمل و نقل کمک می کند. این از طریق هر موسسه در دسترس است. همچنین این احتمال وجود دارد که کشور شما بتواند نوعی کمک مالی را در قالب کمک هزینه یا بورسیه تحصیلی ارائه دهد. مقاله مشکلات زندگی در بزریل می تواند اطلاعات بیشتری درباره این کشور در اختیارتان قرار دهد.

هزینه تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در برزیل

کار حین تحصیل در برزیل

از پایان سال 2016، دانشجویان می توانند در کنار تحصیل به کار مشغول شوند. این فرصت‌ های زیادی را برای دانشجویان بین ‌المللی باز می ‌کند تا هزینه تحصیل خود را تأمین کنند و از کاوش در شهر جدید خود در اوقات فراغت خود لذت ببرند. این شکل جدید از ویزای کار همچنین به دانشجویان اجازه می ‌دهد تا در صورت دریافت پیشنهاد استخدام پس از تحصیل در برزیل بمانند. با این حال، تبدیل ویزا از تحصیل به کار مدتی طول می کشد. بنابراین، مطمئن شوید که به خوبی برنامه ریزی کرده اید.

ویزای تحصیلی برزیل

دانشجویان برای تحصیل در یک موسسه برزیلی به ویزا نیاز دارند. این معمولا یک ویزای اقامت موقت است که امکان تحصیل یک ساله را فراهم می کند. سپس می توان این را برای مطابقت با نیازهای مطالعه شما گسترش داد. روند درخواست ویزا ممکن است تا 3 ماه طول بکشد، بنابراین مطمئن شوید که آن را به موقع مرتب کنید.

برای درخواست ویزا، به طور کلی باید موارد زیر را ارائه دهید:

  • پاسپورت معتبر
  • اثبات وجوه کافی
  • نامه تاییدیه از موسسه مورد تایید MEC شما
  • 2 قطعه عکس در اندازه پاسپورت
  • مدارک پزشکی
  • 2 فرم درخواست چاپ شده و امضا شده
  • مدارک عدم سوء پیشینه، اصل و تکراری

ظرف 30 روز پس از ورود خود، باید در پلیس فدرال ثبت نام کنید. این به شما امکان می دهد کارت شناسایی خارجی دریافت کنید. اگر نیاز به تمدید یا تمدید ویزای خود دارید، باید درخواست خود را حداقل 30 روز قبل از انقضای آن ارسال کنید.

کار در حوزه رشته جراحی زنان و زایمان در برزیل

یک OB-GYN (متخصص زنان و زایمان) با پزشک خانواده بسیار متفاوت است. زیرا، در حالی که برخی از پزشکان خانواده ممکن است مراقبت های اولیه زنان را ارائه دهند، یک OB-GYN برای رسیدگی به موارد تخصصی تر یا شدیدتر مربوط به سلامت باروری مجهز است.

کارهایی که متخصص زنان و زایمان انجام می دهد، عبارتند از:

کارهایی که متخصص زنان و زایمان در برزیلتوضیحات آن ها در زیر آمده است:

  • سلامت باروری، از جمله غربالگری های بهداشتی و مراقبت های پیشگیرانه، سرطان
  • برنامه ریزی خانواده، از جمله مدیریت کنترل بارداری و درمان های باروری
  • بارداری، از جمله مراقبت های قبل از زایمان، زایمان و مراقبت های پس از زایمان
  • اختلالات هورمونی، از جمله آزمایش، تشخیص و درمان

حقوق ماهیانه کار در بزریل برای متخصصان زنان و زایمان در نمودار زیر آمده است:

حقوق ماهیانه کار در بزریل برای متخصصان زنان و زایمانبرای اطلاعات درباره کشورهای لغو روادید با پاسپورت برزیل می توانید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *