مهاجرت تحصیلی سوئیس

رشته بیهوشی در سوئیس

رشته بیهوشی در سوئیس

رشته بیهوشی در سوئیس در برترین موسسات این کشور ارائه شده که از کیفیت آموزشی بالایی برخوردار بوده و بهترین فرصت دانشجویان بین المللی است. این کشور در قلب قاره اروپا واقع شده است، کشوری کوچک با سابقه ای طولانی در تعالی آموزش عالی، که قدمت آن به سال 1460 برمی گردد، زمانی که قدیمی ترین دانشگاه این کشور، دانشگاه بازل، تاسیس شد. این کشور که توسط ایتالیا، آلمان، فرانسه، اتریش و لیختن اشتاین احاطه شده است، بهشت کوهستانی، یکی از امن ترین کشورها برای زندگی و یک مقصد توریستی محبوب است. زیرا، می توانید از مناظر مسحور کننده کوه های آلپ این کشور، فلات مرکزی و ژورا سفر کنید. ناگفته نماند که این کشور 7000 دریاچه دارد.

اگر تحصیل در این کشور را انتخاب کنید، می توانید از مناظر زیبا دیدن کنید، چند فرهنگی را در بهترین حالت خود تجربه کنید و در برخی از شهرهای برتر از نظر کیفیت زندگی در سطح بین المللی زندگی کنید. در این کشور همچنین می ‌توانید از محیط فناوری نوآورانه و استانداردهای آموزشی بالا لذت ببرید. زیرا، این کشور به طور مداوم در بین 10 مقصد برتر تحصیل در خارج از کشور قرار دارد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این نگارش به راهنمایی شما عزیزان در این نگارش می باشد.

معرفی دانشگاه های رشته بیهوشی در سوئیس

تعداد دانشجویان بین المللی که برای تحصیل در این کشور انتخاب می کنند سال به سال در حال افزایش است. این تعجب آور نیست زیرا این کشور یک کشور توسعه یافته است که رتبه اول را در جذب کارگران ماهر بین المللی در شهرهایی مانند بازل، زوریخ یا ژنو دارد. برنامه های مورد تقاضا در این کشور شامل مدرک گردشگری و مدیریت هتل، امور مالی، تجارت بین المللی و حقوق و علوم کامپیوتر است. بسیاری از دانشگاه‌ های این کشور جوایز رضایت دانشجویان بین ‌المللی را دریافت کردند که تأیید می ‌کند تحصیل در این کشور می‌ تواند یکی از بهترین انتخاب ‌هایی باشد که تا به حال انجام داده‌ اید.

این کشور دارای 3 زبان رسمی رایج است که عبارتند از:

3 زبان رسمی در سوئیسبه این معنی که شما این فرصت را خواهید داشت که یک فضا و فرهنگ کامل اروپایی را در یک کشور نسبتا کوچک تجربه کنید و همچنین مهارت های زبانی خود را غنی کنید.

دانشگاه های رشته بیهوشی در سوئیس در جدول زیر آمده است:

نام دانشگاهرتبه جهانیرتبه در اروپا
دانشگاه زوریخ508
دانشگاه برن12931
دانشگاه بازل319107
دانشگاه لوزان338115
دانشگاه ژنو392129
موسسه فدرال فناوری لوزان628197
موسسه فدرال فناوری سوئیس زوریخ676207
دانشگاه سنت گالن885260

معرفی رشته بیهوشی در سوئیس

رشته بیهوشی در سوئیس یک حالت از دست دادن کنترل شده و موقتی حس یا هوشیاری است که برای اهداف پزشکی ایجاد می شود. ممکن است شامل تمام یا مقداری بی دردی (تسکین یا جلوگیری از درد)، فلج (آرامش عضلانی)، فراموشی (از دست دادن حافظه) و بیهوشی باشد. به فردی که تحت تأثیر داروهای بیهوشی قرار می گیرد، بیهوش می شود. بیهوشی انجام بدون درد روش های پزشکی را امکان پذیر می کند که در غیر این صورت باعث ایجاد درد شدید یا غیرقابل تحمل برای فردی که بیهوش نشده است یا از نظر فنی غیرممکن است. 3 دسته کلی از بیهوشی وجود دارد:

نوع بیهوشیتوضیحات
بیهوشی عمومیبا استفاده از داروهای تزریقی یا استنشاقی، فعالیت سیستم عصبی مرکزی را سرکوب می کند و منجر به بیهوشی و فقدان کامل حس می شود.
آرام بخشسیستم عصبی مرکزی را به میزان کمتری سرکوب می کند و اضطراب و ایجاد خاطرات طولانی مدت را بدون ایجاد بیهوشی مهار می کند.
بی حسی منطقه ای و موضعیکه مانع از انتقال تکانه های عصبی از قسمت خاصی از بدن می شود. بسته به موقعیت، این ممکن است به تنهایی (در این صورت فرد کاملا هوشیار می ماند)، یا همراه با بیهوشی عمومی یا آرامبخش مورد استفاده قرار می گیرد. داروها را می‌ توان برای اعصاب محیطی هدف قرار داد تا فقط قسمتی از بدن را بی ‌حس کند، می توان به بی‌ حس کردن دندان برای کارهای دندانپزشکی یا استفاده از یک بلوک عصبی برای مهار حس در کل اندام اشاره کرد. روش دیگر، بی حسی اپیدورال و نخاعی را می توان در ناحیه خود سیستم عصبی مرکزی انجام داد و تمام حس های دریافتی از اعصاب تامین کننده ناحیه بلوک را سرکوب کرد.

دستمزد کار در سوئیس برای متخصصان بیهوشی در نمودار زیر آمده است:

دستمزد کار در سوئیس برای متخصصان بیهوشی

هزینه تحصیل در سوئیس

متوسط هزینه تحصیل در سوئیس برای دانشگاه های دولتی این کشور در جدول زیر آمده است:

مقطع تحصیلیهزینه به یورو
کارشناسی و کارشناسی ارشدبین 400€ تا 37000€
دکترابین 100€ تا 900€

دانشگاه های خصوصی این کشور معمولا شهریه های بالاتری دارند که می تواند به 43000€ (یورو) در سال برسد. بعضی دانشگاه های این کشور به دانشجویانی که تمامی مبلغ تحصیلی را پرداخت کنند، تخفیف می دهند. برای برخی از مقاطع تحصیلی، شهریه بر اساس تعداد کل دروس یا واحدها محاسبه می شود.

مدارک مورد نیاز درخواست دانشگاه های سوئیس

مدارک لازم جهت درخواست به دانشگاه های این کشور عبارتند از:

  • پرینت امضاء شده فرم درخواست
  • 2 قطعه عکس پاسپورت
  • کپی شناسنامه
  • رونوشت تحصیلی رسمی از هر دانشگاهی که قبلا در آن شرکت کرده اید (در صورت وجود)
  • دیپلم دبیرستان یا لیسانس
  • گواهی مهارت زبان (آلمانی/فرانسوی/انگلیسی)
  • رزومه
  • مدارکی مبنی بر پرداخت هزینه درخواست (100CHF تا 150CHF )فرانک (یا 400CHF (فرانک) برای درخواست های دیرهنگام)
  • انگیزه نامه

مدارک زبان جهت پذیرش رشته بیهوشی در سوئیس

مدارک زبان جهت پذیرش رشته بیهوشی در سوئیس

همان طور که قبلا اشاره شد، این کشور دارای 3 زبان رسمی است و زبان آموزشی بستگی به دانشگاه دارد. علاوه بر این، اکثر دانشگاه ها نیز طیف گسترده ای از برنامه ها را به زبان انگلیسی ارائه می دهند. اکثریت قریب به اتفاق دانشجویان بین المللی برای مدارک تحصیلی انگلیسی، فرانسوی یا آلمانی درخواست می دهند.

مدارک مورد قبول مهارت برای هر زبان عبارتند از:

  • آلمانی: DSH، TestDaF، OSD، telc
  • فرانسوی: DELF یا DALF
  • انگلیسی: آیلتس، تافل

اگر مدرک زبان ندارید، می توانید در آزمون زبان دانشگاه شرکت کنید و آن ها می توانند تصمیم بگیرند که آیا سطح شما برای قبولی کافی است یا خیر. این گزینه در همه دانشگاه ها موجود نیست، بنابراین ابتدا با موسسه تماس بگیرید. همچنین می توانید با تماس به موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت دانشگاه هایی که تحصیل درسوئیس بدون مدرک زبان را ارائه می دهند با خبر شوید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *