مهاجرت تحصیلی ارمنستان

رشته بیهوشی در ارمنستان

رشته بیهوشی در ارمنستان

امکان تحصیل رشته بیهوشی در ارمنستان برای دانشجویان بین المللی وجود داشته و همچنین دانشجویان می توانند بعد از اتمام تحصیل در این کشور بمانند. این کشور واقع در شمال شرقی ارتفاعات، بین 38 درجه تا 42 درجه شمالی خط استوا قرار دارد. این کشور که به دلیل بلندترین کوه منطقه، کوه آرارات، و همچنین زمستان های طولانی آن شناخته می شود، دومین دریاچه بزرگ جهان، دریاچه سوان در ارتفاعات این کشور را نیز داراست.

با توجه به جامعه آن ها، حدود 95% از جمعیت ارامنه مسیحی هستند و این یکی از اولین کشورهایی بود که در خاورمیانه به مسیحیت گروید. اقتصاد این کشور از درگیری با آذربایجان آسیب زیادی دیده است، جنگی که چندین سال ادامه داشته است. ترکیه همسایه نیز به دلیل کنترل قره باغ کوهستانی، سرزمینی نزدیک به ترکیه و این کشور، این کشور را محاصره اقتصادی کرده است. به دلیل وضعیت اقتصادی فعلی و هزینه های بالای درمان و محدودیت در دسترس بودن، بیمه درمانی اجباری برای مردم این کشور تحمیل شده است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت این نگارش را به معرفی رشته بیهوشی در ارمنستان اختصاص داده است.

معرفی دانشگاه های رشته بیهوشی در ارمنستان

موسسات آموزش عالی دولتی در درجه اول تحت نظارت وزارت آموزش و پرورش و علوم هستند. 26 موسسه آموزش عالی دولتی وجود دارد. از این تعداد 16 مورد مربوط به سامانه وزارت آموزش و پرورش است. 4 مورد توسط موافقت نامه های بین ایالتی تأسیس و توسط MES تأمین مالی شدند. همچنین یک موسسه آموزش عالی در هر یک از حوزه‌های زیر در این سیستم وجود دارد:

حوزه های موسسات در ارمنستاناین کشور کشوری جالب و غنی با میراث گذشته، مناظر زیبا، قله ‌های کوهستانی مرتفع و سازندهای منحصر به ‌فردی است که در هیچ جای دنیا نمی ‌توانید ببینید. در حالی که تعداد فرصت‌ های آموزش عالی در مقایسه با سایر کشورها تا حدودی محدود است، تمرکز شدید بر رشته پزشکی، حقوق یا تجارت، آن را به مکانی عالی برای رفتن به یکی از این زمینه‌ ها تبدیل کرده است. فرصت ‌های بازگشت به این کشور فریبنده است.

زیرا، به افرادی که بازمی‌ گردند اغلب راه‌ هایی برای راه‌ اندازی کسب ‌و کار خود یا دریافت کمک فدرال برای تحقیقات یا سرمایه‌ گذاری تجاری خود پس از بازگشت به کشور پیشنهاد می ‌شود. دانشگاه پزشکی دولتی ایروان، در 31 ژانویه 1920، در زمان جمهوری اول ارمنستان، دانشگاه خلق ارمنستان در الکساندروپل با حضور نخست وزیر الکساندر خاتیسیان و وزیر فرهنگ و آموزش عمومی نیکول اقبالیان افتتاح شد. این دانشگاه رشته بیهوشی در ارمنستان را ارائه می دهد.

حقوق رشته بیهوشی در ارمنستان

شما به عنوان یک متخصص بیهوشی، سلامت بیماران را ارزیابی کرده و در مورد نوع بیهوشی مناسب آن ها صحبت خواهید کرد (عمومی، موضعی یا منطقه ای)، داروهای بیهوشی مناسب را قبل از جراحی تجویز می کنید. سلامت آن ها را در حین جراحی نظارت می کنید و مراقبت های بعد از اقدامات پزشکی را ارائه می دهید. شما همچنین با موارد اضطراری در تئاتر مقابله خواهید کرد.

بیماران می توانند از نوزادان تا سالمندان متفاوت باشند و ممکن است شامل زنان باردار (در حین زایمان)، کسانی که تحت عمل جراحی قرار می گیرند و کسانی که درد مزمن دارند باشند. شما بیشتر وقت خود را در اتاق عمل سپری خواهید کرد. اگرچه ممکن است در سایر بخش های بیمارستان از جمله بخش ها نیز کار کنید. شما همچنین می توانید بخش مراقبت های ویژه را هدایت کنید.

3 زیر تخصص وجود دارد که عبارتند از:

  • پزشکی مراقبت های ویژه (تخصصی در نوع خود)
  • داروی درد
  • اورژانس پیش بیمارستانی

حقوق ماهیانه کار در ارمنستان برای متخصصان بیهوشی در نمودار زیر آمده است:

حقوق ماهیانه کار در ارمنستان برای متخصصان بیهوشی

هزینه تحصیل و زندگی در ارمنستان

هزینه تحصیل در ارمنستان خیلی بالا نیست. هزینه تحصیل در مقاطع مختلف در جدول زیر آمده است:

مقطع تحصیلیهزینه به دلار
کارشناسیبین 833$ تا 8540$
تحصیلات تکمیلیین 791$ تا 8064$

هزینه های زندگی در این کشور نسبت به سایر کشورهای اروپایی کمتر است. با این حال، هزینه های زندگی بسته به سبک زندگی متفاوت است. متوسط ​​هزینه زندگی در این کشور برای دانشجویان بین المللی حدود 275000AMD تا 355000AMD (درام) است. این شامل مسکن، غذا، آب و برق و سایر هزینه های ضروری بود. لیست بورسیه های تحصیلی در این کشور برای دانشجویان بین المللی از بودجه کامل تا حمایت محدود یا معافیت از هزینه تحصیل متغیر است.

دولت این کشور نیز به دانشجویان خارجی بورسیه می دهد. اکثر دوره های تحصیلی همچنین با کمک هزینه های تحصیلی و کمک هزینه های تحصیلی با بودجه کامل و همچنین کمک هزینه سفر و کمک های مالی همراه هستند. بنابراین، دانشجویان بین المللی بورسیه های زیادی برای درخواست دارند. این کشور برای ارائه بورسیه تحصیلی و کمک مالی به دانشجویان بین المللی با بسیاری از کشورها قرارداد امضاء کرده است.

ویزای تحصیلی رشته بیهوشی در ارمنستان

ویزای تحصیلی رشته بیهوشی در ارمنستان

پس از ثبت نام در دانشگاه این کشور، موسسه خاص برای مجوز ورود شما به وزارت امور خارجه (MFA) درخواست می دهد. پس از دریافت مجوز ورود از وزارت امور خارجه، باید در نزدیکترین سفارت این کشور برای ویزای تحصیلی ارمنستان اقدام کنید. فرم درخواست ویزا را به طور دقیق تکمیل کرده و همراه با مدارک پشتیبان ارسال کنید.

مدارک مورد نیاز عبارتند از:

  • فرم درخواست ویزا (باید پر و امضاء شود.)
  • یک سند مسافرتی معتبر (پاسپورت)
  • 3 عکس در اندازه پاسپورت
  • دعوت نامه (در صورت نیاز)
  • نامه پوششی (باید شامل دلیل و مدت اقامت در این کشور باشد.)
  • نامه پذیرش از موسسه آموزشی این کشور
  • مدرک مهارت زبان انگلیسی (گواهی نمره آیلتس یا تافل)
  • رسید شهریه
  • مدارک آموزشی (گواهینامه ها، مدارک تحصیلی و برگه های نشان، گواهی پایان تحصیلات متوسطه یا گواهینامه های دانشگاه)
  • مدرک اسکان (این می تواند یک قرارداد اجاره یا نامه از یک موسسه باشد (در صورت انتخاب محل اقامت پردیس))
  • مدارک تمکن مالی
  • مدارک بیمه درمانی معتبر

سفارت برای این کشور ویزای یکبار ورود صادر می کند. برای این کار باید هزینه ها را در خود سفارت پرداخت کنید. هنگامی که در این کشور هستید، کارت اقامت خود را بدون هیچ هزینه ای دریافت خواهید کرد. شما می توانید به صورت تلفی و حضوری از مشاوره کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بهره مند شوید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *