مهاجرت تحصیلی آمریکا

رشته بیهوشی در آمریکا

رشته بیهوشی در آمریکا

رشته بیهوشی در آمریکا به دلیل وجود دانشگاه های معتبر و برتر در این کشور همواره طرفداران بسیاری در بین دانشجویان بین المللی داشته است. به طور کلی، متخصصان بیهوشی باید یک مدرک کارشناسی 4 ساله، 1 مدرک پزشکی 4 ساله و 4 سال رزیدنتی را بگذرانند. در مرحله بعد، آن ها باید امتحان ملی هیئت مدیره را بگذرانند. یک برنامه کمک هزینه تحصیلی را تکمیل کنند یا 2 سال را در مطب خصوصی بگذرانند، گواهینامه دریافت کنند و در آزمون صدور مجوز شرکت کنند.

پس از دریافت مجوز، همه متخصصین بیهوشی باید به طور منظم دوره های آموزش مداوم را برای حفظ و به روز رسانی مهارت های خود بگذرانند. متخصصان بیهوشی آینده باید اختصاص داده شده و جزئیات گرا باشند. آن ها همچنین باید تحت فشار به خوبی کار کنند و مهارت های حل مسئله عالی داشته باشند. از آنجایی که رضایت بیمار از بیهوشی معیار کلیدی مراقبت های بهداشتی با کیفیت است، متخصصان بیهوشی نیز به مهارت های بین فردی و ارتباطی قوی نیاز دارند.

ایالات متحده آمریکا دارای بزرگترین جمعیت دانشجویان بین المللی در جهان است. بیش از 1 میلیون دانشجو برای گسترش تحصیلات و تجربه زندگی خود در ایالات متحده وجود دارند. تقریبا 5% از کل دانشجویانی که در آموزش عالی در ایالات متحده ثبت نام کرده اند، دانشجویان بین المللی هستند و تعداد آن ها در حال افزایش است. از اواسط دهه 1950، زمانی که ثبت نام دانشجویان بین المللی فقط به 35000 نفر می رسید، آموزش بین المللی در ایالات متحده راه طولانی را طی کرده است. با مطالعه این مقاله که از سوی موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت نگارش شده است درباره رشته بیهوشی در آمریکا اطلاعات بسیاری کسب خواهید کرد.

معرفی دانشگاه های رشته بیهوشی در آمریکا

گرفتن تخصص بیهوشی به سال ‌ها آموزش نیاز دارد. اما پزشکان اغلب مشاغل مفیدی را ایجاد می ‌کنند که صرف کمک به افراد می ‌شود. متخصصان بیهوشی به بیماران کمک می کنند تا درد را از طریق داروها مدیریت کنند، به ویژه در حین و بعد از عمل جراحی. متخصصان بیهوشی موفق باید در زمینه فارماکولوژی که مطالعه واکنش بدن انسان به داروهای خاص است، متخصص باشند.

دانشگاه های رشته بیهوشی در آمریکا عبارتند از:

  • دانشگاه وبستر
  • دانشگاه مشترک المنافع ویرجینیا
  • کالج های سن متئو در دره سیلیکون
  • دانشگاه شمال شرقی
  • دانشگاه کنتاکی شمالی
  • دانشگاه سینسیناتی
  • دانشگاه قدیمی دومینیون
  • دانشگاه آیووا

پزشکانی که در بیهوشی تخصص دارند، حرفه آکادمیک خود را با مدرک کارشناسی از یک کالج یا دانشگاه معتبر شروع می کنند. که معمولا در رشته پیش پزشکی یا علوم تحصیل می کنند. آن ها دوره های زیست شناسی، حساب دیفرانسیل و انتگرال، شیمی و فیزیک را می گذرانند که همگی دانشجویان را برای آزمون پذیرش کالج پزشکی (MCAT) و دانشکده پزشکی آماده می کنند.

اکثر دانشکده های پزشکی متقاضیان را ملزم به گذراندن این دوره ها و داشتن مدرک کارشناسی در هر یک از این موضوعات برای پذیرش ندارند. پزشکان موفق می ‌توانند در هر رشته ‌ای از جمله انسان‌ شناسی، زبان انگلیسی یا پیش‌ قانون، مدرک کارشناسی داشته باشند. در عوض، نمرات MCAT عامل اصلی تعیین کننده است.

معرفی دانشگاه های رشته بیهوشی در آمریکا

حقوق ماهیانه رشته بیهوشی در آمریکا

متخصصان بیهوشی پزشکانی هستند که در مدیریت حس و درد تخصص دارند. آن ‌ها معمولا بی ‌حسی موضعی، منطقه‌ ای یا عمومی یا آرام ‌بخشی را قبل، در حین یا بعد از اقدامات پزشکی، مانند جراحی، تجویز و کنترل می ‌کنند. سایر مسئولیت ها شامل ایجاد برنامه های مراقبت ویژه بیمار، نظارت بر علائم حیاتی بیمار در طول اقدامات پزشکی، و حمایت از بیماران از طریق بهبودی است.

تکنیک های بیهوشی زیادی وجود دارد که عبارتند از:

انواع تکنیک های بیهوشی آرام بخش کامل معمولا برای بیمارانی که تحت عمل های بزرگی مانند تعویض مفصل یا جراحی قلب باز هستند، ارائه می شود. در حالی که بی حسی منطقه ای معمولا برای زایمان و جراحی اندام ها یا شکم ارائه می شود. بسته به تکنیک، متخصصان بیهوشی ممکن است از ابزارهایی مانند ماسک یا سوزن، همراه با مانیتور برای ردیابی اطلاعات حیاتی بیمار استفاده کنند. متخصصان بیهوشی معمولا در کنار جراحان، پرستاران متخصص بیهوشی و سایر پزشکان کار می کنند.

حقوق ماهیانه کار در آمریکا برای رشته بیهوشی در آمریکا در نمودار زیر آمده است:

حقوق ماهیانه کار در آمریکا برای رشته بیهوشی

هزینه تحصیل و زندگی در آمریکا

میلیون ها دانشجو در سراسر جهان رویای تحصیل در ایالات متحده را در سر می پرورانند. دانشگاه ها و کالج های معروف زیادی برای انتخاب وجود دارد. بهبود چشم انداز آینده، دریافت آموزش عالی با کیفیت بالا و دسترسی به فرصت های بهتر تنها برخی از دلایلی است که باعث می شود بسیاری از دانشجویان مایل به تحصیل در دانشگاهی در ایالات متحده باشند. اما برای به دست آوردن بهترین محصول معمولا باید هزینه بالایی بپردازید. کالج های ایالات متحده برخی از گران ترین کالج های جهان هستند، اما هنوز هم میلیون ها دانشجوی بین المللی هر ساله درخواست می دهند.

هزینه تحصیل در آمریکا در جدول زیر آمده است:

مقطع تحصیلیهزینه به دلار
کارشناسیبین 20000$ تا 40000$
کارشناسی ارشدبین 20000$ تا 45000$
دکترابین 28000$ تا 55000$

یک خانوار آمریکایی به طور متوسط هر ماه 5102$ (دلار) خرج می کند. مسکن بزرگترین طبقه بندی است که 33% از هزینه های ماهانه را به خود اختصاص می دهد. حمل و نقل با 16% دومین رده گران قیمت بود. 414$ (دلار) هزینه ماهانه مراقبت های بهداشتی کم به نظر می رسد، اما یارانه ها، کمک های کارفرما، Medicare و Medicaid میانگین هزینه ها را کاهش می دهند. هزینه حمل و نقل بسیار بیشتر از آن چیزی است که بسیاری از مردم تصور می کنند.

ویزای تحصیلی آمریکا

ویزای تحصیلی آمریکا، ویزای F1 نام دارد. ویزای F1 برای دانشجویان بین المللی صادر می شود که در یک برنامه آکادمیک یا برنامه زبان انگلیسی در کالج یا دانشگاه ایالات متحده شرکت می کنند. دانشجویان F1 باید حداقل بار دوره را برای وضعیت دانشجوی تمام وقت حفظ کنند. آن ها می توانند تا 60 روز بیشتر از مدت زمانی که طول می کشد تا برنامه تحصیلی خود را تکمیل کنند، در ایالات متحده بمانند.

مگر اینکه درخواست داده باشند و برای مدتی تحت برنامه OPT کار کنند. انتظار می رود دانشجویان F1 تحصیلات خود را تا تاریخ انقضاء در فرم I-20 (گواهی واجد شرایط بودن وضعیت دانشجویی غیرمهاجر) که توسط کالج یا دانشگاه ایالات متحده ارائه شده است، تکمیل کنند که دانشجو در آن پذیرفته شده است و در آن شرکت خواهد کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تحصیل در ایالات متحده می توانید سایر مقالات مربوطه به این کشور را در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مطالعه کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *