مهاجرت تحصیلی اکوادور

رشته بینایی سنجی در اکوادور

رشته بینایی سنجی در اکوادور

رشته بینایی سنجی در اکوادور یک رشته مرتبط با رشته چشم پزشکی است که همواره در این کشور از الزامات به شمار می رود. زیرا از متخصصان بینایی سنجی در تمامی زمینه ها و شغل ها و مقاطع تحصیلی استفاده می شود. در مدارس و در رانندگی و در جراحی و در اموری که نیاز به بینایی دقیق دارد این رشته و تخصص باید وجود داشته باشد. در کشور اکوادور دانشگاه هایی که رشته بینایی سنجی را ارائه می دهند تعداد قابل توجهی نیستند اما می توانید برای اخذ پذیرش امیدوار باشید. همچنین می توانید برای افزایش شانس خود و اخذ ویزای دانشجویی اکوادور با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

تحصیل رشته بینایی سنجی در اکوادور

این دوره دارای تاییدیه کامل از شورای نوری عمومی می باشد. کلینیک اپتومتری و اتاق های مشاوره جدید جایی است که بخش بزرگی از یادگیری شما در آن انجام می شود. تجربه دنیای واقعی معاینه بیماران را در حین انجام قرارهای کوتاه در NHS، و در کلینیک چشم پیشرفته اینجا در محوطه دانشگاه به دست آورید. لطفاً توجه داشته باشید که شورای اپتیکال عمومی GOC استانداردهای بینایی سنجی را اصلاح کرده است و این BSc(Hons) ممکن است با یک دوره 4 ساله کارشناسی ارشد یکپارچه جایگزین شود. جزئیات چنین دوره ای حداقل تا تابستان 2023 مشخص نخواهد شد. برای برداشتن اولین قدم های خود در یک سفر هیجان انگیز به سمت حرفه ای در بینایی سنجی آماده شوید.

این رشته در اکوادور به شما این فرصت را می دهد تا دانش و مهارت ‌های عملی مورد نیاز برای تکمیل آموزش حرفه‌ای خود را به دست آورید و به شدت کارآمد شوید. به‌ عنوان یکی از جدیدترین بخش‌ های بینایی‌سنجی در اکوادور دانشگاه ها متعهد هستند که تجربه ‌ای بی ‌نظیر به شما ارائه دهیم، و کلاس ‌های کوچک به معنای رویکردی شخصی به آموزش است که در آن از شما برای رسیدن به اهدافتان به خوبی پشتیبانی می ‌شود. این دوره مطابق با الزامات شورای نوری عمومی است و دارای تایید کامل از شورای نوری عمومی است.

 

بررسی رشته بینایی سنجی در اکوادور

در رشته بینایی سنجی در اکوادور اصول علمی در بینایی سنجی و علوم بینایی را با مهارت های بالینی عملی از سال اول ترکیب می کنند. فرصت یادگیری مهارت های بالینی و توسعه توانایی شما برای برآورده کردن صلاحیت های شورای نوری عمومی برای بینایی سنجی در سراسر دوره تعبیه شده است. شما همچنین این شانس را خواهید داشت که در یک آزمایشگاه اپتومتری ساخته شده جدید و مجهز به تمام تجهیزات لازم برای مطالعات خود بیاموزید. در سال آخر خود، تجربه دنیای واقعی از دیدن بیماران با انواع بیماری های چشمی را در کلینیک جدید و پیشرفته چشم دانشگاه در محوطه دانشگاه به دست خواهید آورد. مطالعات شما همچنین از طریق قرارگیری در بخش ‌های چشم بیمارستان محلی، در سال آخر، که در آن فرصت دارید در کنار همکاران در NHS کار کنید، افزایش می ‌یابد.

در سال اول ماژول های اصلی درباره سیستم های بدن انسان است. تمام اندام های اصلی بدن با مدل هایی از عملکرد طبیعی و غیر طبیعی بدن پوشیده خواهند شد. تاکید بر مفهوم هموستاز و ادغام فرآیندهای پویا درگیر در حفظ سلامت خواهد بود. در سال دوم ماژول های اصلی شرایط غیر طبیعی چشم است. این ماژول بر پایه فیزیولوژی چشم در نظر گرفته شده در سال اول استوار است و با استفاده از یک رویکرد سیستماتیک، طیفی از شرایط غیر طبیعی چشم را بررسی می کند. شما این فرصت را خواهید داشت که تشخیص ناهنجاری ها، بحث در مورد ویژگی های برجسته، فرموله کردن تشخیص های موقت و شروع به توسعه استراتژی های مدیریت بینایی سنجی را با تمرکز بر شرایط چشمی که معمولا در مراقبت های اولیه با آن مواجه می شوند، بیاموزید.

بررسی رشته بینایی سنجی در اکوادور

دروس رشته بینایی سنجی در اکوادور

هدف از این ماژول توسعه دانش و درک دقیق از بینایی سنجی کودکان است و به عنوان یک پایه نظری برای کلینیک های کودکان در ماژول Human Lifespan عمل می کند. طیف گسترده ای از موضوعات از جمله مراقبت و مدیریت بیماران اطفال پوشش داده شده است. از مطالعات موردی مفصل برای در نظر گرفتن پیشرفت ‌های جدید در عمل بینایی ‌سنجی که برای بیماران اطفال اعمال می ‌شود، پایه شواهد برای این پیشرفت‌ ها و پیامدهای عمل در آینده استفاده خواهد شد. هدف این ماژول این است که به توسعه یادگیری مادام ‌العمر و مهارت ‌های بازتابی خود ادامه دهید و شما را برای چالش ‌های بالینی آینده و تغییر چهره حرفه آماده کنید. این دوره با هدف توسعه صلاحیت فنی و علمی شما همراه با مهارت های قیاسی، تحلیلی و ارتباطی شما می باشد. تحصیل در اکوادور نیز با دیگر کشورهای اروپایی کمی متفاوت است.

در جدول زیر شاهد دروس رشته بینایی سنجی در کشور اکوادور می باشید:

سال سومسال دومسال اول
بینایی سنجی کودکانفیزیولوژی عصبی و بینایی دوچشمیآناتومی و فیزیولوژی چشم
لنزهای تماسی در عملتوزیع و لنزهای تماسیاپتیک هندسی و فیزیکی
تمرین بینایی سنجی در طول عمر انسانفارماکولوژی چشماپتیک و ادراک بصری
پروژه تحقیقاتیمهارت های بالینی و حرفه ایارزیابی چشم انداز و مهارت های حرفه ای

الزامات رشته بینایی سنجی در اکوادور

به طور متوس 28% از زمان مطالعه در این دوره با معلمان شما (چه به صورت حضوری یا آنلاین) در سخنرانی ها، کارگاه ها، عملی و غیره صرف می شود. از طریق مجموعه ای از سخنرانی ها، آموزش ها و کارهای آزمایشگاهی به شما آموزش داده می شود. ارزیابی شامل کار پروژه، تکالیف و امتحانات خواهد بود. پروژه تحقیقاتی سال آخر به طبقه بندی مدرک شما کمک می کند. دفترچه راهنمای دوره مشخصات ماژول شما جزئیات کامل معیارهای ارزیابی را که در دوره شما اعمال می شود ارائه می دهد. بازخورد (معمولا کتبی) معمولا در مورد تمام دوره‌های ارسالی ظرف 3 هفته دوره‌ای ارائه می ‌شود. مگر اینکه ارسال در پایان جلسه ارائه شده باشد که در این صورت پس از انتشار رسمی نتایج، بازخورد در صورت درخواست در دسترس خواهد بود.

سال آموزشی معمولاً در سپتامبر با وقفه در کریسمس و عید پاک شروع می شود و با یک دوره امتحان اصلی یا ارزیابی در حدود ماه می یا ژوئن به پایان می رسد. از آنجایی که این یک دوره تمام وقت است، ممکن است مجبور شوید هر روز هفته در آن شرکت کنید. دوره شما از ماژول ها تشکیل شده است و هر ماژول ارزش تعدادی واحد دارد. هر سال ماژول هایی را به ارزش 120 واحد مطالعه می کنید که در مجموع 360 واحد برای مدرک کارشناسی اضافه می شود. این واحدها می ‌توانند از ترکیبی از ماژول ‌های اصلی، اجباری و اختیاری به دست آیند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص اقامت اکوادور از طریق تحصیل همراه شماست.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *