مهاجرت تحصیلی استونی

رشته بینایی سنجی در استونی

رشته بینایی سنجی در استونی

برای تحصیل در رشته بینایی سنجی در استونی باید اطلاعات جامعی در خصوص شرایط تحصیل و دانشگاه هایی که این رشته را ارائه می دهند به دست آورید. نحوه تعریف و تنظیم اپتومتری در سراسر اروپا متفاوت است، همچنین عملکرد متفاوتی دارد. این تغییر در کتاب آبی شورای اروپا برای بینایی سنجی و اپتیک (ECOO) 2015 ثبت شده است که بینایی سنجی و اپتیک را در تعدادی از کشورهای اروپایی مقایسه می کند. هنگامی که صحبت از نیروی کار می شود، اعداد و ارقام بسیار متفاوت است، همانطور که بین اپتومتریست ها و بینایی شناسان توزیع کننده تفاوت وجود دارد. در ادامه مقاله پیشرو مقاله نویسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص شرایط تحصیلی و کاری رشته بینایی سنجی توضیح می دهیم.

بررسی رشته بینایی سنجی در استونی

Optomcas یک سرویس کاربردی متمرکز برای مدارس بینایی سنجی است. دانشجویان بالقوه بینایی سنجی بر اساس معدل، عملکرد در آزمون پذیرش بینایی سنجی فعالیت های فوق برنامه و خدمات اجتماعی، مصاحبه شخصی، پتانسیل حرفه ای و سایر ارزیابی می شوند. درخواست اولیه ترجیح داده می شود مهلت های زمانی از اکتبر تا آوریل برای مدارس و کالج های مختلف بینایی سنجی متغیر است. پس باید برای ویزای تحصیلی استونی قبل از این موعد اقدام نمایید. هر موسسه دستورالعمل های خاص خود را دارد. بنابراین، دانش ‌آموزان باید با مدارس یا کالج ‌های مورد نظر خود تماس بگیرند تا کاتالوگ و روش‌ های درخواست خاص را دریافت کنند. اپتومتریست ها باید دارای مجوز دولتی باشند. برای دریافت مجوز نیاز به فارغ التحصیلی از یک برنامه مدرک اپتومتری حرفه ای معتبر دارید.

در تمودار زیر شاهد تعداد متقاضیان تحصیل در رشته بینایی سنجی در استونی می باشید:

حرفه و رشته بینایی سنجی در استونی

تنوع تجارت و اقتصاد استونی باعث افزایش سریع فروشگاه‌ های اپتیک شد، این امر باعث فقدان چشم ‌پزشکی شد که با بررسی تعداد فزاینده بیماران موفق نشدند. لیسانس علوم پزشکی دانشگاه در مقطع کارشناسی و ارشد بینایی سنجی به دانشجویان خود این دانش را ارائه می دهد که پس از اتمام موفقیت آمیز برنامه، به عنوان یک متخصص بینایی سنج ثبت شده واجد شرایط شوند. این دوره توسط شورای بینایی سنجی استونی تایید شده است. این برنامه تجربه عملی را برای شما فراهم می کند که شما را برای اشتغال آماده می کند، از جمله قرارگیری کامل بالینی شهری و روستایی در مناطقی مانند لنزهای تماسی یا بینایی سنجی کودکان. دکترای بینایی سنجی یک دوره تحصیلات تکمیلی جدید و هیجان انگیز است که برای پاسخگویی به تقاضای رو به رشد برای مراقبت از چشم در استونی طراحی شده است.

دروس رشته بینایی سنجی در استونی

در استونی یک بینایی سنج که تخصص خود را اخذ کرده است باید آنها را عملی نیز اجرا کند. او تحت تاثیر این دروس باید در حوزه تشخیص نوع بیماری و جلوگیری از اشاعه آن و همچنین نحوه معاینه و مراقبت های آن بداند. اپتومتریست ها ارائه دهندگان مراقبت های اولیه هستند و باید علائم چشمی و بینایی بیماری را بشناسند، طیف وسیعی از مشکلات سلامتی را که بر بیمار تأثیر می گذارد درک کنند و بیماران را به متخصصان مناسب ارجاع دهند. برخی از اپتومتریست ها در یک مطب عمومی کار می کنند، در حالی که برخی دیگر در تخصص هایی مانند لنزهای تماسی، طب سالمندان، خدمات کم بینایی (برای بیماران کم بینا)، بینایی شغلی (برای محافظت و حفظ بینایی کارگران و به حداقل رساندن فشار چشم)، اطفال، بینایی ورزشی و بینایی درمانی کار می کنند.

دروس مهم در رشته بینایی سنجی در استونی عبارت است از:

  • 8 ساعت علوم زیستی
  • 8 ساعت علوم زیستی پیشرفته شامل آناتومی و فیزیولوژی
  • 4 ساعت میکروبیولوژی
  • 8 ساعت شیمی عمومی
  • 8 ساعت شیمی آلی
  • 3 ساعت بیوشیمی
  • 8 ساعت فیزیک
  • آمار 3 ساعت
  • حساب 3 ساعته
  • 3 ساعت روانشناسی
  • 6 ساعت انگلیسی

می توانید رشته طب ورزشی در استونی را نیز بررسی کنید. در جدول زیر شاهد دانشگاه های رشته بینایی سنجی در استونی می باشید:

رتبه در جهانرتبه در اروپارتبه در استونینام دانشگاه
8902891University of Tartu
16394552Tallinn University

دروس رشته بینایی سنجی در استونی

کار در رشته بینایی سنجی در استونی

هدف از برنامه درسی رشته چشم پزشکی در استونی تربیت متخصصانی با تحصیلات عالی حرفه ای است که حدت بینایی را ارزیابی و تصحیح می کنند بینایی سنجی هایی که دانش و مهارت آنها را قادر می سازد در مغازه های اپتیک، در کلینیک هایی که با اصلاح و درمان بینایی سروکار دارند، در شرکت های مراقبت های بهداشتی شغلی، کار کنند. در موسسات تحقیقاتی که با ارگونومی بینایی و ادراک بصری سروکار دارند و در شرکت های عمده فروشی محصولات اپتیک. حدت بینایی مراجع را ارزیابی می کند و مناسب ترین دستگاه را برای اصلاح دید مراجع تعیین می کند. مطابق با پارامترهای تعیین شده و نیاز مشتری، عینک و سایر دستگاه ها را برای اصلاح بینایی (به جز لنزهای تماسی) منطبق و مونتاژ می کند.

آسیب شناسی سیستم بینایی را شناسایی می کند و در صورت لزوم مراجعه کننده را به چشم پزشک ارجاع می دهد. در سطح حرفه ای تمام ابزار کار و دستگاه های ذکر شده در استاندارد حرفه ای اپتومتریست را کنترل می کند و در صورت نیاز می تواند آنها را نگهداری کند. اطلاعات جدید را با استفاده از روش ها و ابزار مناسب جمع آوری و تفسیر می کند. با همه افراد صرف نظر از اصل و هویت ملی آنها رفتار اخلاقی و مدارا می کند. خود را از نظر حرفه ای بهبود می بخشد و در نوآوری های حرفه ای جهت گیری می کند. بین برنامه های کارشناسی و کارشناسی ارشد تمایز قائل نمی شوند و برای رشته های فعلی ارائه شده تنظیم نمی کنند. موسسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در حوزه اقامت استونی از طریق تحصیل می تواند یک مشاور و همراه عالی باشد.

3/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *