مهاجرت تحصیلی سنت کیتس

رشته باستان شناسی در سنت کیتس

رشته باستان شناسی در سنت کیتس

تحصیل رشته باستان شناسی در سنت کیتس از آن دسته از رشته هایی است که طرفدار بسیاری ندارد اما کار در این حوزه برای فارغ التحصیلان مناسب است. جزایر کیتس و نویس با نام رسمی فدراسیون سنت کریستوفر و نویس مشترک هستند و بخشی از کشورهای مشترک المنافع بریتانیا در کارائیب هستند. این جزیره نیز معروف به “مستعمره مادر در هند غربی” است. زیرا، این جزیره اولین جزیره ای بود که توسط مهاجران انگلیسی و فرانسوی ساکن شد. این 2 جزیره با هم کوچکترین دولت مستقل را در تمام نیمکره غربی تشکیل می دهند. سنت کیتس بزرگ ‌تر و کمی توسعه‌ یافته ‌تر از این 2 جزیره است و میزبان پایتخت کشور باستر است. از سوی دیگر، نویس کمی آرام‌ تر است. اما وقتی صحبت از سواحل بکر و مناظر پیاده ‌روی به میان می ‌آید، از دوقلو بزرگ ‌تر خود می‌گذرد.

به طور کلی، این کشور جزیره‌ ای کوچک تغییر سرعت خوبی را برای اکثر مناطق کارائیب ایجاد می ‌کند و از شدت تب توریستی که سراسر منطقه را فرا گرفته است، اجتناب می ‌کند. البته با جذابیت ‌های طبیعی منطقه، این کشور سهم خود را از مسافران دریافت می‌کند. اما شما این حس را پیدا می‌کنید که همه چیز برای گردشگران طراحی نشده است و ساکنان جزیره در واقع خارج از خدمات گردشگری خود زندگی می ‌کنند. در حالی که تلاش ‌های آشکاری از سوی دولت محلی برای افزایش سود گردشگری وجود دارد، این کشور هنوز تا حد زیادی دست نخورده و به ‌طور منحصر به‌ فردی جذاب است و شاید آن را به مکانی ایده ‌آل در دریای کارائیب برای اقامت دائمی ‌تر تبدیل کند. برای اطلاع از تحصیل رشته باستان شناسی در سنت کیتس موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت این نگارش را آماده کرده اند.

تحصیل رشته باستان شناسی در سنت کیتس

رشته باستان شناسی درسنت کیتس مطالعه اشتیاق است. اگر همیشه به تاریخ باستان علاقه مند بوده اید و ایده شغلی را دوست دارید که بتواند کارهای فیزیکی و نظری را با هم ترکیب کند، تحصیل رشته باستان شناسی در سنت کیتس ممکن است برای شما ایده آل باشد. همچنین ممکن است مجذوب این موضوع شوید که چقدر گسترده است. زیرا، می تواند از مطالعه طومارها تا حفاری خرابه ها، از جستجوی متون باستانی تا نقشه برداری از مسیرهای تجاری تمدن های گمشده را شامل شود. باستان شناسی نیز رشته ای است که مشاغل در آن روز به روز در دسترس تر می شوند.

به راحتی می توان فکر کرد که همه باستان شناسان به دنبال توت عنخ آمون بعدی هستند، اما در واقع بسیاری از آن ها توسط شرکت های ساختمانی برای حفاری سایت ها قبل از شروع ساخت به کار گرفته می شوند. راه ‌های زیادی وجود دارد که یک باستان‌ شناس می ‌تواند از طریق آن ها امرار معاش کند. اگر چشم انداز شغلی باستان شناسی شما را الهام نمی بخشد، به خاطر داشته باشید که این مدرک به شما مجموعه ای از مهارت های قابل انتقال را می دهد که می توانند در مشاغل دیگر قرار بگیرند. نیاز به دقت و تجزیه و تحلیل بالا، در عین حال که مستلزم استقامت فیزیکی، راحتی در سفر، مهارت در زبان و حافظه خوب برای حقایق است، همگی ویژگی های جذابی هستند.

برترین دانشگاه های این کشور در جدول زیر معرفی شده اند:

نام دانشگاهرتبه
دانشکده پزشکی دانشگاه ویندزور9010
دانشگاه بین المللی برای تحصیلات تکمیلی12827

کار در حوزه رشته باستان شناسی در سنت کیتس

کار در حوزه رشته باستان شناسی در سنت کیتس

کار در حوزه رشته باستان ‌شناسی در سنت کیتس مروبط به مطالعه فعالیت ‌های انسان در گذشته است. عمدتا از طریق بازیابی و تجزیه و تحلیل فرهنگ مادی و داده‌ های محیطی که از خود به جا گذاشته است، که شامل موارد زیر است:

  • مصنوعات
  • معماری
  • زیست‌ افکت ‌ها
  • مناظر فرهنگی

توسعه رشته باستان شناسی ریشه در تاریخ و کسانی دارد که به گذشته علاقه مند بودند، مانند پادشاهان و ملکه هایی که می خواستند افتخارات گذشته ملت های خود را نشان دهند. در قرن ششم قبل از میلاد، نابونیدوس از امپراتوری نو-بابلی مکان‌هایی را که بیش از یک هزاره قبل از آن در زمان نارام سین اکد ساخته شده بود، حفاری، بررسی و بازسازی کرد. مورخ یونانی قرن پنجم قبل از میلاد، هرودوت، اولین محققی بود که به طور سیستماتیک گذشته را مطالعه کرد و همچنین اولین بررسی کننده مصنوعات بود.

در امپراتوری سونگ در چین، مقامات محقق چینی آثار باستانی را کشف، مطالعه و فهرست‌ بندی کردند، یک رویه بومی که تا سلسله چینگ قبل از اتخاذ روش‌های غربی ادامه داشت. قرون پانزدهم و شانزدهم شاهد ظهور عتیقه‌ ها در اروپای رنسانس بود، مانند فلاویو بیوندو که به مجموعه‌ ای از مصنوعات علاقه داشتند. جنبش باستان شناسی با تبدیل مجموعه های شخصی به موزه های ملی به ناسیونالیسم تغییر کرد. در اواخر قرن نوزدهم به یک رشته بسیار منظم تر تبدیل شد و در قرن بیستم به ابزاری پرکاربرد برای تحقیقات تاریخی و مردم شناسی تبدیل شد. در این مدت همچنین پیشرفت های قابل توجهی در فناوری مورد استفاده در این زمینه وجود داشت.

حقوق ماهیانه کار در سنت کیتس برای باستان شناسان در نمودار زیر آمده است:

حقوق ماهیانه باستان شناسان در سنت کیتس

هزینه زندگی در سنت کیتس

هر 2 جزیره سنت کیتس و نویس علیرغم اندازه کوچکشان، تعداد زیادی مناظر طبیعی و مصنوعی برای دیدن را ارائه می دهند. جدای از سواحل ایده‌ آل و مناظر ساحلی که از یک جزیره کارائیب انتظار دارید، هر 2 دارای مسیرهای پیاده‌ گردی عالی هستند. سنت کیتس کوه باشکوه لیامویگا را دارد، آتشفشانی خاموش که مناظر شگفت انگیزی را از قله 1155 متری خود به نمایش می گذارد، در حالی که قله نویس چالش برانگیز و هیجان انگیز نیست. هر 2 جزیره همچنین دارای یک جنگل بارانی استوایی هستند که زمین مرکزی آتشفشانی آن ها را پوشانده است، که آن ها را برای تورهای پیاده روی روزانه ایده آل می کند.

به دلیل هجوم نسبتا کم گردشگران، جزایر سنت کیتس و نویس به طور قابل توجهی ارزان تر از بسیاری از مکان های دیگر در دریای کارائیب هستند. به عنوان مثال، اجاره یک آپارتمان 4 نفره خانوادگی می تواند تا 1600$ (دلار) در ماه در مناطق ممتاز افزایش یابد، اما همچنین می توان آن را با قیمت کمتر از 500$ (دلار) در مناطق کمتر محبوب یافت. هزینه زندگی در سنت کیتس تقریبا 50% کمتر از بقیه مقاصد کارائیب است. چه به دنبال یک تجربه توریستی از کارائیب باشید یا به دنبال اقامت دائمی باشید، این کشور واقعا یک مقصد منطقه ای ایده آل هستند.

مزایای این کشور در نمودار زیر آمده است:

مزایای تحصیل در سنت کیتسوب سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعات اطلاعات بیشتری درباره مهاجرت به سنت کیتس در اختیار شما خواهد گذاشت.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *