مهاجرت تحصیلی اسلوونی

رشته بازیگری در اسلوونی

رشته بازیگری در اسلوونی

رشته بازیگری در اسلوونی در دانشگاه لیوبلیانا در اکادمی هنر و تلویزیون در مقطع کا شناس و گرایش های جذابی در مقطع ارشد تدریس می شود. دوره های کارشناسی در رشته های تئاتر و کارگردانی رادیو، بازیگری، طراحی صحنه، طراحی لباس، رقص و حرکت و آواز صحنه ارائه می شود. در این کشور می توانید در دانشگاه های معروف بازیگری بخوانید و یا آنکهدر موسسات تخصصی بازیگری شرکت کنید. اسلوونی از کشورهای اروپایی خوش آب و هوا است و دانشجویان بین المللی در خصوص تحصیل و زندگی در این کشور رضایت نسبی خوبی دارند.

دانشگاه های اسلوونی به دانشجویان خارجی عادت دارند. اساتید همیشه وقت اضافی را برای شما اختصاص می دهند. می توانید مطالعات عالی به زبان انگلیسی داشته باشید. رشته بازیگری در اسلوونی از فرصت های تحصیلی مناسب و درعین حال مفید به شمار می رود. در ادامه این مقاله که متعلق به تیم ترجمه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می باشد، بیشتر در خصوص رشته بازیگری در اسلوونی توضیح می دهیم.

دروس رشته بازیگری در اسلوونی

در پایان هر ترم در رشته بازیگری در اسلوونی، دانشجویان بازیگری و کارگردانی برای تئاتر عمومی، نمایش های رقص یا موسیقی یا برنامه های رادیویی را برای مخاطبان داخلی یا عموم مردم آماده می کنند که تحت تدریس مدرسان آکادمی و اغلب با همکاری خارجی تهیه می شوند. این تولیدات بعضاً به طور مشترک توسط تئاترها و خانه های تولید دیگر تولید می شوند و در برنامه جانبی جشنواره تئاتر ماریبور قرار می گیرند. آکادمی تئاتر، رادیو، فیلم و تلویزیون دانشگاه لیوبلیانا در کشور اسلوونی کارهای آموزشی، هنری و تحقیقاتی را در زمینه تئاتر، رادیو، فیلم و تلویزیون انجام می دهد. از زمان تأسیس آن در سال1945 تا1975، به عنوان یک موسسه آموزش عالی مستقل با رئیس دانشگاه فعالیت کرد و سپس به عضویت دانشگاه لیوبلیانا درآمد.

برخی از دروس این رشته عبارتند از:

  • اصول بازی
  • مونولوگ
  • تمارین شکسپیر
  • حرکت در بازیگری
  • بیان در بازیگری
  • اجرای نمایش
  • اجرای تئاتر

فرصت های شغلی رشته بازیگری در اسلوونی

فرصت های شغلی رشته بازیگری در اسلوونی

دانشگاه لیوبلیانا در اسلوونی در سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد، آکادمی برنامه های تحصیلی معتبر عمومی را برای کسب آموزش ارائه می دهد. این زمینه ها عبارتند از: نمایش، کارگردانی، دراماتورژی و هنرهای نمایشی، گفتار، حرکت، صحنه نویسی و طراحی لباس و هنرها و علوم سینمایی و تلویزیونی. تولیدات و نتایج کار دانشجویان در این آکادمی تخصصی در تئاتر عمومی، فیلم های مستند کوتاه و بلند و پخش رادیو و تلویزیون می باشد. آکادمی تئاتر، رادیو، فیلم و تلویزیون (AGRFT) در لیوبلیانا، تنها نهاد اسلوونی است که در چارچوب برنامه های خود به طور منظم عملکرد مطالعه را در مسیر تولید قرار می دهد. این موضوع سبب می شود تا دانشجویان از این طریق اولین تجارب کاری خود را به دست آورند.

برخی از فرصت های شغلی در اسلوونی عبارتند از:

  • بازیگری در تئاتر
  • بازیگری در نمایش های عروسکی
  • بازیگری در تلویزیون و سینما
  • تدریس بازیگری
  • نویسندگی
  • کارگردانی
  • اجرای برنامه و مسابقات
  • همکاری در عوامل پشت صحنه

تحصیل رشته بازیگری در اسلوونی در مقطع ارشد

در دانشگاه و یا آکادمی لیوبلیانا در مقطع کارشناسی ارشد رشته هنر حرکت شامل دو ماژول مختلف است. از نظر محتوا، این برنامه متنوع طراحی شده است. علاوه بر تمرین کنندگان رقص و تئاتر، این فرصتا برای تحصیل در تئوریسین های آینده رقص و تئاتر و همچنین متخصصان در زمینه های دیگر فراهم شده است. گرایش دیگر رشته دراماتورژی و هنرهای نمایشی است که نحوه کار تئوری و عملی را در اختیار دانشجویان قرار می دهد تا فرصت های لازم برای تکالیف مستقل دراماتورژی، تحقیق و فعالیت های هنری را کسب کنند. این برنامه دانش مربوط به تئاتر سنتی را با دستاوردهای فعلی در زمینه مطالعات هنرهای نمایشی پیوند می دهد. علاوه بر این، دانشجویان بینش خوبی در زمینه های دیگر هنر و رسانه های جمعی نیز کسب خواهند کرد.

درصد تحصیلات بازیگران در اسلوونی به شرح زیر است:

درصد تحصیلات بازیگران در اسلوونی

رشته کارشناسی ارشد هنرهای سینمایی و تلویزیونی شش ماژول را ارائه می دهد: کارگردانی فیلم، کارگردانی تلویزیونی، تدوین، فیلمبرداری، نوشتن فیلمنامه و تولید. هدف این برنامه این است که فارغ التحصیلان بتوانند در کارهای هنری و حرفه ای از سختگیرترین پروژه های سمعی و بصری مهارت داشته باشند. برنامه مطالعه مبتنی بر طراحی هنری خلاقانه و عملی، پیش تولید و اجرای نهایی پروژه های هنری، تولیدات دانشجویی است. بنابراین این یک برنامه چرخه اول فیلم و تلویزیون است که بر تولید خلاق مستقل تأکید دارد. رشته کارشناسی ارشد مطالعات فیلم و تلویزیون دانش عمیقی در مورد رسانه های دیداری و شنیداری و محتوای آنها از دیدگاه رسانه ها به عنوان هنر و همچنین از نظر سیاست های روانشناسی، جامعه شناسی، اقتصادی و مدیریت دولتی به دانشجویان ارائه می دهد.

هزینه زندگی و تحصیل در اسلوونی

از بهترین دانشگاه ها برای تحصیل رشته بازیگری در اسلوونی می توان به دانشگاه لیوبلیانا و دانشگاه ماریبور اشاره کرد. رشته بازیگری در جهان از رشته های جذاب و جالب به شمار می رود. معمولا دانشجویان و متقاضیان تحصیل به زبان انگلیسی مدرک زبان انگلیسی تافل و یا آیلتس را دریافت می کنند. دانشجویان با ارائه سوابق و رزومه خوب در صدد جلب نظر و اخذ پذیرش از دانشگاه های اسلوونی برمی آیند. برای مکالمه خوب با مردم به زبان انگلیسی مشکلی نخواهید داشت. فرهنگ مهاجر پذیری نیز در چندین سال اخیر به دلیل افزایش دانشجویان خارجی در میان مردم اسلوونی افزایش یافته است. در صورتی که می خواهید در رشته بازیگری در اسلوونی تحصیل کنید حتما باید خود را برای هزینه های تحصیل نیز آماده کنید.

در جدول زیر هزینه زندگی در اسلوونی را مشاهده می کنید:

کالا یا خدماتمبلغ به یورو
شیر0.1€
تخم مرغ 12 عدد3.12€
پنیر 1 کیلو گرم11.24€
مرغ 1 کیلو گرم8.24€
گوشت 1 کیلو گرم14.21€
سیب زمینی 1 کیلوگرم0.91€
پیاز 1 کیلو گرم1.28€
موز 1 کیلو گرم1.47€
سیب 1 کیلو گرم1.90€
بلیط یک طرفه1.50€
اجاره ماهانه آپارتمان یک خوابه در مرکز شهر500€
اجاره ماهانه آپارتمان یک خوابه خارج از شهر380€

اقامت در اسلوونی

اجازه اقامت اسلوونی 2 نوع است، بنابراین بسته به مدت زمان تحصیل خود، یکی از این دو نوع گزینه را انتخاب می کنید. اولی ویزا و یا اجازه اقامت موقت است. به عبارتی هنگامی که قصد اقامت قابل قبولی در اسلوونی را دارید، برای این اجازه درخواست می کنید. و مستندات و مدارک لازم را نیز ارائه می دهید. در صورت داشتن شرایط، مجوز برای مدت معینی یعنی بیش از یک سال صادر می شود. پس از آن ویزای خود را تحت همان شرایطی که برای شما صادر شده تمدید کنید.

نوع دیگر اجازه اقامت دائم است شما پس از یک دوره ثابت، مستمر و قانونی اقامت در اسلوونی درخواست این اجازه را می دهید. این امر بدون محدودیت مدت زمان صادر می شود و نیازی به نشان دادن هدف اقامت دائم در اسلوونی ندارید. لطفا برای بهره مندی از اطلاعات تخصصی با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *