مهاجرت تحصیلی سریلانکا

رشته اقتصاد در سریلانکا

رشته اقتصاد در سریلانکا

یکی از رشته هایی که در چند سال اخیر میزان طرفداران آن در سریلانکا افزایش یافته است رشته اقتصاد در سریلانکا می باشد. با تحصیل در رشته اقتصاد در این کشور می توانید با بار علمی خوب و معتبری فارغ التحصیل شوید و آینده کاری و حرفه ای خوبی نیزی داشته باشید. این رشته جذاب توانایی شما را در درک و تجزیه و تحلیل انواع مختلف مشکلات اقتصادی اجتماعی و پویایی اقتصاد جهانی توسعه می دهد. در دانشگاه های سریلانکا شما یاد خواهید گرفت که از تئوری اقتصادی برای تجزیه و تحلیل و ارزیابی مشکلات و فرایندهای اقتصادی و درک عوامل اساسی استفاده کنید. رشته اقتصاد دانش خوبی در مورد آمار و اقتصاد به شما می دهد همچنین این دوره ها مهارت ها و ابزارهای لازم برای پردازش و تجزیه و تحلیل آماری را که امروزه مورد تقاضا است، به شما می دهد.

دپارتمان اقتصاد و آمار یکی از بزرگترین و قدیمی ترین دپارتمان های اقتصادی در سریلانکا است. چشم انداز گروه اقتصاد و آمار این است که یک مرکز برتری در آموزش عالی با جایگاه ملی و بین المللی باشد. ماموریت گروه اقتصاد و آمار تلاش برای تولید فارغ التحصیلانی است که بتوانند انتقادی بیندیشند و خود را درگیر موضوعاتی کنند که جامعه را با آن روبرو می کنند. ایجاد دانش در اقتصاد و همچنین انتشار آن برای مخاطبان گسترده تر یکی دیگر از اهداف تحصیل اقتصاد در این کشور است. تحصیل در خارج از کشور در یکی از کشورهایی که دانشجویان بین المللی از آن استقبال می کنند فرصت خوبی است. دولت محلی سریلانکا متعهد به بهبود فرصت های دانش آموزان و کار در زمینه بهبود بخش آموزش عالی در سریلانکا است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مسیر به شما کمک خواهد کرد.

تحصیل رشته اقتصاد در سریلانکا

این رشته شامل جنبه های مختلفی مانند رهبری و حسابداری را با هم ترکیب کرده و با استفاده از مهارت های ریاضی و نموداری به بررسی نحوه توزیع کالا و خدمات در جامعه و در سطح بین الملل می پردازد. با تحصیل در رشته اقتصاد در خصوص آمار و تجارت خواهید آموخت که این دانش پایه خوب و گسترده ای برای انتخاب شغل در آینده است. داشتن مدرک کارشاسی اقتصاد از سریلانکا هنگام تقاضای شغل به شما یک امتیاز ویژه می بخشد. در صورتی که تحصیل در خارج از کشور را در یکی از دانشگاه های سریلانکا را انتخاب کنید این امکان را دارید که در طول ترم انتخابی خود 10 هفته کارآموزی انجام دهید. این دوره کارآموزی را می توان در هر کجای دنیا انجام داد و فرصتی عالی برای دیدن اینکه چگونه می توانید تئوری ها و ابزارهای اقتصادی را برای مشکلات زندگی واقعی به کار بگیرید.

دروس معین و مشخصی در رشته اقتصاد در این کشور به دانشجویان در طول سال های تحصیل ارائه می شود که در جدول زیر برخی از آن ها را مشاهده می کنید:

سال های تحصیلدروس رشته اقتصاد
سال اولاقتصاد مقدماتی-ریاضیات اقتصاد- اقتصاد سریلانکا- حسابداری پایه
سال دوماقتصاد خرد متوسط- اقتصاد بین الملل- اقتصاد مالی- روش تحقیق
سال سوماندیشه اقتصاد- اقتصاد پولی- اقتصاد صنعتی- اقتصاد جهانگردی

فرصت های شغلی رشته اقتصاد در سریلانکا

تحصیل در سریلانکا یک فرصت عالی برای شماست تا در زمینه مورد علاقه خود متخصص شوید، کشور و فرهنگ جدیدی را ملاقات کنید و دوستان جدیدی را ملاقات کنید. فضای بین المللی را می توانید در سریلانکا تجربه کنید. پس از فارغ التحصیلی می توانید در زمینه های اقتصادی مانند مدیریت محیط زیست، بهداشت، امور مالی، توسعه منطقه ای و توسعه تجارت با مسائل اقتصادی کار کنید. همچنین امکان کار با این موارد در سازمان های بین المللی مانند اتحادیه اروپا، سازمان ملل متحد یا OECD وجود دارد. وظایف کاری ممکن است شامل جمع آوری داده ها، تجزیه و تحلیل بازار، مدیریت دارایی های مالی یا کار بر روی مسائل اقتصادی یا استراتژیک باشد. پس از فارغ التحصیلی همچنین می توانید برای تحصیل کارشناسی ارشد اقتصاد کاربردی و تجزیه و تحلیل داده ها و همچنین بسیاری دیگر از گرایش ها در اقتصاد در سراسر جهان واجد شرایط شوید.

نرخ بیکاری در کشور سریلانکا نرخ پایینی است که در نمودار زیر نرخ بیکاری کشور سریلانکا را در چند سال اخیر مشاهده می کنید:

نرخ بیکاری در سریلانکادانشگاه تحصیل رشته اقتصاد در سریلانکا

قدیمی ترین دانشگاه سریلانکا، دانشگاه کلمبو مجموعه ای گسترده است که در قلب پایتخت کلمبو واقع شده است. دانشگاه کلمبو تلاش می کند تا برتری علمی را در تمام زمینه های تحصیل حفظ کند. دانشگاه کلمبو دارای 7 دانشکده با 43 گروه دانشگاهی، یک دانشگاه، یک مدرسه، 7 موسسه و چندین مرکز و واحد است. بسیاری از دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد در زمینه های هنر، علوم، پزشکی، مدیریت، امور مالی و اقتصاد، حقوق، آموزش، فناوری اطلاعات در دسترس دانشجویان بین المللی قرار دارد. این دانشگاه همچنین چندین سرویس دیگر مانند خدمات کتابخانه، راهنمایی شغلی و خدمات برای دانشجویان با توانایی متفاوت ارائه می دهد. زندگی دانشجویی با انبوهی از فعالیت های فوق برنامه در دانشگاه افزایش می یابد.

زمین بازی زیبا و سالن ورزشی مدرن این فرصت را به ورزشکاران و بانوان می دهد تا از توانایی های خود نهایت بهره را ببرند و رشد کنند تئاتر هنرهای جدید اغلب عرصه ای برای توجه به استعدادهای نمایشی موسیقی جمعیت دانشجویی ما است. امروزه، دانشگاه کلمبو با بیش از 115 سال سابقه افتخارآمیز همچنان در تلاش برای مقابله با چالش حفظ موقعیت خود به عنوان دانشگاه متروپولیتن، مدرن و بین المللی است. موقعیت این دانشگاه با دسترسی آسان به مراکز اطلاعاتی و منابع بین المللی، کتابخانه ها، تئاترها، مجتمع های ورزشی به دانشجویان، کلیه مزایای دانشگاه کلان شهر را می دهد. موقعیت مرکزی آن در شهر کلمبو دسترسی آسان به طیف گسترده ای از امکانات فرهنگی ، تفریحی و تجاری را فراهم می کند.

دانشگاه تحصیل رشته اقتصاد در سریلانکا

بورسیه تحصیلی Economy در سریلانکا

یکی از مسائل و مواردی که در مهاجرت شما را به خود مشغول می کند مدیریت هزینه اقامت سریلانکا است. در این میان اخذ بورسیه تحصیلی بسیار کمک کننده خواهد بود. برای تحصیل در کشور سریلانکا ممکن است نگران هزینه های خود باشید اما باید بدانید که در صورتی که رشته اقتصاد را در این کشور تحصیل کنید می توانید شامل بورسیه های متفاوت و مختلفی شوید. یکی از این بورس ها تحصیلی برای دانشجویان متقاضی ورود به لیسانس اقتصاد، و لیسانس مالی و اقتصادی پیشرفته است که حداکثر 50% از هزینه های تحصیل را برای مدت زمان برنامه پوشش می دهد. تأمین حداکثر 50% از هزینه های تحصیل در طول دوره برای دانشجویان متقاضی ورود به دوره کارشناسی ارشد توسط برنامه های درسی برای اقتصاد نیز وجود دارد.

شرایط بورسیه تحصیلی در سریلانکا شرایط مختلفی است اما برای اخذ بورس تحصیلی در رشته اقتصاد شرایطی وجود دارد که در لیست زیر شاهد آن می باشید:

  • شهروندان سریلانکا، که به طور معمول در سریلانکا زندگی می کنند و در حال حاضر هیچ مطالعه ای در استرالیا انجام نمی دهند.
  • دانشجویان نباید همزمان بورس تحصیلی دیگری را برای شهریه در اختیار داشته باشند.
  • دانشجویانی که پیشنهادی برای لیسانس اقتصاد دریافت کرده اند و دانشجویان را در UQ شروع می کنند.
  • این بورس های تحصیلی بر اساس برتری تحصیلی اعطا می شود و دانشجویان با موفقیت بالا برای درخواست تشویق می شوند.

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص اعزام دانشجو به ساریلانکا سابقه درخشانی دارد و شما می توانید از مشاوران متبحر در این زمینه مشاوره بگیرید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *