مهاجرت تحصیلی اسپانیا

رشته اقتصاد در اسپانیا

رشته اقتصاد در اسپانیا

رشته اقتصاد در اسپانیا یکی از پر اهمیت ترین رشته های جهان می باشد که دانشجویان بسیاری جهت تحصیل این رشته به این کشور مهاجرت کرده اند. این کشور زیبا در اروپای غربی با تاریخ و فرهنگ غنی است. این کشور یکی از بزرگترین کشورهای اروپایی و چهارمین مقصد محبوب گردشگری در جهان است. این کشور تجربه فرهنگی مهیج را برای همه گردشگران، ساکنان و دانشجویان فراهم می کند. این کشور زندگی حرفه ای، جهان وطنی را با فرهنگ های منطقه ای پر جنب و جوش و جذاب تركیب می كند. همچنین فرصت های زیادی برای استراحت و سرگرمی دارد.

این کشور فرصت های بی شماری را برای دانشجویان بین المللی ارائه می دهد که مایلند فرهنگ آن، سبک های زندگی مهیج و همچنین تجربه عالی تحصیلی را تجربه کنند. این کشور یکی از محبوب ترین مقصدهای اروپایی برای دانشجویان بین المللی است و از همه کسانی که مایل به تحصیل در یکی از موسسات آموزش عالی آن هستند بسیار استقبال می کند. در این نگارش موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به بررسی رشته اقتصاد در این کشور پرداخته شده است.

تحصیل رشته اقتصاد در اسپانیا

موسسات آموزش عالی این کشور در 2 دهه گذشته به سرعت رشد کرده اند. در نتیجه، بسیاری از مدارس دارای امکانات بسیار مدرنی می باشند که فناوری های پیشرفته را در محیط یادگیری گنجانده اند. در سطح کارشناسی ارشد، مدارک MBA و سایر مدارک مربوط به تجارت به ویژه محبوب و مشهور می باشند که به دلیل کیفیت بالا در سطح جهان شناخته می شوند.

این کشور 81 دانشگاه دارد. حدود 50 نفر دولتی و بقیه آن ها خصوصی هستند. دانشگاه ها در سراسر کشور واقع شده اند و همه از دانشجویان بین المللی برای تحصیلات تکمیلی و کارشناسی استقبال می کنند. دانشجویان می توانند از همه رشته های دانشگاهی در اسپانیا از جمله هنرها و علوم انسانی مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد دریافت کنند. رشته اقتصاد در اسپانیا، یکی از رشته هایی است که توسط دانشگاه های این کشور ارائه می شود.

برخی از این دانشگاه ها عبارتند از:

  • دانشگاه ناوارا
  • دانشگاه پمپئو فابرا
  • دانشگاه کارلوس سوم مادرید
  • دانشگاه خودمختار بارسلونا
  • دانشگاه والنسیا

تحصیل مقطع کارشناسی رشته اقتصاد در اسپانیا

مقطع کارشناسی رشته اقتصاد در اسپانیا، آموزش علمی را در جنبه های اساسی نظری و کاربردی اقتصاد و تکنیک های تجزیه و تحلیل اقتصادی ارائه می دهد. مدرک کارشناسی این رشته شامل 240 اعتبار است که آموزش نظری و عملی را ارائه می دهد.

در نمودار زیر تقسیم بندی واحدهای این مقطع را مشاهده می کنید:

تقسیم بندی اعتبار مقطع کارشناسی رشته اقتصاد در اسپانیا

موضوعات آموزش مقدماتی به ارزش 84 واحد در 2 سال اول ارائه می شود. موضوعات اجباری به ارزش 120 اعتبار محتوای اصلی را ارائه می دهند و در موضوعاتی از جمله سیاست اقتصادی و سیاست های عمومی، خزانه داری عمومی و مالیات، اقتصاد سنجی، اقتصاد خرد، اقتصاد کلان، تاریخ اقتصادی و تاریخ این کشور و بین المللی توزیع می شوند. از سال سوم و چهارم، دانشجویان ممکن است موضوعات اختیاری را به ارزش 30 واحد انتخاب کنند. دانشجویان همچنین این فرصت را دارند که یک جایگزین اختیاری 6 اعتبار خارجی را در یکی از طیف گسترده ای از موسسات و شرکت ها در بسیاری از بخش ها به پایان برسانند. آخرین مرحله کارشناسی، اتمام پروژه نهایی است.

این آموزش دانشجویان را قادر می سازد تا درک جامعی از نحوه عملکرد اقتصاد چه از منظر جهانی، چه فردی و چه بخشی از طریق آن مشکلات را شناسایی و راه حل ارائه دهند. تغییرات عمده در واقعیت اقتصادی و اجتماعی امروز، ایجاد مهارت های خلاقانه را که امکان سازگاری سریع را فراهم می کند، ضروری ساخته است.

مزایای تحصیل در رشته اقتصاد در اسپانیا

در اسپانیا تعدادی از بهترین دانشگاه های اروپا و جهان را خواهید یافت که فرصت های آموزشی و پژوهشی با کیفیتی را ارائه می دهند. اسپانیا کشوری از نظر فرهنگی متنوع با تاریخ و سنت های غنی است. تحصیل مدرک دانشگاهی در اسپانیا به دانشجویان بین المللی اجازه می دهد تا خود را در این فرهنگ متنوع غوطه ور کنند و با تاریخ و سنت های این کشور آشنا شوند. در مقایسه با ایالات متحده آمریکا و سایر کشورهای اروپایی، هزینه زندگی در اسپانیا به طور کلی پایین تر است، و آن را به یک مقصد مقرون به صرفه برای دانشجویان بین المللی تبدیل می کند. اسپانیایی زبان رسمی اسپانیا و دومین زبان رایج در جهان است، بنابراین تحصیل مدرک دانشگاهی شما در اسپانیا فرصتی عالی برای یادگیری زبانی است که می تواند در آینده برای شما مفید باشد.

در این بخش شاهد مزایای تحصیل در رشته اقتصاد در اسپانیا هستید:

مزایای تحصیل در رشته اقتصاد در اسپانیا

تحصیل مقطع کارشناسی ارشد رشته اقتصاد در اسپانیا

کارشناسی ارشد رشته اقتصاد در اسپانیا بهترین برنامه برای فارغ التحصیلان اخیر است. به طوری که به دنبال توسعه مهارت های تحقیقاتی خود از طریق انتخاب گسترده ای از دوره ها که امکان تحصیل در اسپانیا به زبان انگلیسی را فراهم می کند. از آنجا که این مقطع 2 ساله است، دانشجویان این فرصت را خواهند داشت که مهارت های روش شناختی قوی داشته و در زمینه های مورد علاقه خاص آن ها تخصص پیدا کنند.

کارشناسی ارشد این رشته دانش لازم از ابزارهای اصلی اقتصاد کمی را فراهم می کند. این برنامه به فارغ التحصیلان اقتصاد، ریاضیات و مهندسی و همچنین فارغ التحصیلان علوم اجتماعی با طعم تحلیل دقیق هدایت می شود. این برنامه دانشجویان را برای پیگیری تخصص حرفه ای در یکی از زمینه های مختلف اقتصاد آماده می کند. به طوری که، منجر به حرفه ای شدن در سازمان های دولتی، سازمان های بین المللی یا بخش خصوصی می شود. این همچنین به عنوان اولین گام برای دانشجویانی که قصد دارند با ثبت نام در یک برنامه دکترا در اقتصاد، حرفه تحقیق را دنبال کنند، است.

تحصیل در دانشگاه کارلوس سوم مادرید اسپانیا

تحصیل در دانشگاه کارلوس سوم مادرید اسپانیا

این دانشگاه (UC3M) یک دانشگاه مبتکر، آموزش و تحقیق گرا با نمایه ای کاملا بین المللی است. 41% از دانشجویان دوره کارشناسی در حالی که هزینه های پایین در UC3M را پرداخت می کنند، در این دانشگاه تحصیل می کنند. UC3M طیف گسترده ای از برنامه های کارشناسی و کارشناسی ارشد را به زبان انگلیسی یا 2 زبانه در زمینه هایی از جمله اقتصاد و بازرگانی، مهندسی، حقوق، ارتباطات، علوم اجتماعی و غیره ارائه می دهد.

دلایل زیادی برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد اقتصاد وجود دارد، که عبارتند از:

  • سبک زندگی دلپذیر
  • سطح بالای زندگی
  • بسیاری از فرصت های فرهنگی در خارج از کلاس

فارغ التحصیلان اغلب بعد از فارغ التحصیلی امکان کار پس از تحصیل در اسپانیا دارند. به علاوه، خارج از این کشور نیز فرصت های عالی برای کار در صنعت، دولت، دانشگاه یا ادامه تحصیل در مقطع دکترا دارند.

در جدول زیر اطلاعات دوره کارشناسی ارشد این رشته در این دانشگاه آمده است:

پارامترتوضیحات
نام دانشگاهدانشگاه کارلوس سوم مادرید
مقطع تحصیلیکارشناسی ارشد
طول دوره1 سال

شما می توانید به عنوان دانشجویی که در مقطع کارشناسی ارشد این رشته تحصیل می کنید، از طریق تخصص در زمینه هایی مانند اقتصاد مالی، اقتصاد بازرگانی، توسعه اقتصادی یا سیاست اقتصادی، دانش بنیادی خود را در زمینه اقتصاد به دست آورید. دانشجویان با استفاده از برنامه درسی که شامل دوره های آموزشی، پروژه ها، تحقیقات، دوره های کارآموزی و پایان نامه است، کاربرد عملی اصول اقتصاد، نظریه ها، مهارت ها و دانش را می آموزند. علاقه مندانی که هدف تحصیل در اسپانیا است، برای اطلاع از اخذ پذیرش تحصیلی و ویزا می توانند با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس گرفته و از مشاوران ما در این زمینه مشورت بگیرند.

سوالات رایج در مورد رشته اقتصاد در اسپانیا

در این بخش از مقاله سوالات رایج در مورد رشته اقتصاد در اسپانیا را پاسخ داده ایم:

  • کدام دانشگاه ها برای تحصیل رشته اقتصاد در اسپانیا مناسب هستند؟ دانشگاه ناوارا-دانشگاه پمپئو فابرا-دانشگاه کارلوس سوم مادرید-دانشگاه خودمختار بارسلونا-دانشگاه والنسیا
  • شرایط کاری در اسپانیا در رشته اقتصاد چگونه است؟ این برنامه به فارغ التحصیلان اقتصاد، ریاضیات و مهندسی و همچنین فارغ التحصیلان علوم اجتماعی با طعم تحلیل دقیق هدایت می شود. این برنامه دانشجویان را برای پیگیری تخصص حرفه ای در یکی از زمینه های مختلف اقتصاد آماده می کند.
5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *