مهاجرت تحصیلی اتریش

رشته معماری در اتریش

رشته معماری در اتریش

با تحصیل رشته معماری در اتریش دانشجویان بین المللی می توانند از مزایای دانشگاه های این کشور بهره مند شده و به این کشور مهاجرت نمایند. این کشور با ارائه یک اقتصاد بازار اجتماعی فوق العاده توسعه یافته، فرصت های شغلی متنوع و یکی از بالاترین استانداردهای زندگی در جهان، در میان 15 کشور اول ثروتمند جهان قرار دارد. این کشور با داشتن یک صنعت گردشگری پر رونق، بناهای تاریخی جذاب و مناظر کوهستانی زیبا، همچنان مورد توجه تعطیلات اروپایی و خارج از کشور و همچنین دانشجویانی است که می خواهند مقاطع تحصیلی بالاتر را از یک دانشگاه معتبر این کشور دنبال کنند.

برای اینکه بتوانید در رشته معماری در اتریش تحصیل کنید، باید بدانید کدام دانشگاه این کشور این برنامه را ارائه می دهد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ادامه دانشگاه های برتر این برنامه را به شما عزیزان معرفی خواهد کرد.

تاریخچه رشته معماری در اتریش

موقعیت این کشور در چهارراه دنیای ژرمنیک، مدیترانه و اروپای شرقی به میراث هنری غنی و متنوع کمک کرده است. این کشور بیشتر به خاطر شکوه کاخ ها و کلیساهای باروک و روکوکو شهرت دارد. همچنین شامل مجموعه ای از معماری مدرن گوتیک و مشهور در سطح بین المللی است. دوران گوتیک در این کشور با معماری بهتر از نقاشی و مجسمه سازی به یادگار مانده است. مجسمه سازی اولیه گوتیک تحت تأثیر سبک زیگزاگ (Zachbruchiger Stil) قرار داشت، که با طرح های زاویه ای واضح فرم ها در پس زمینه های متضاد مشخص شد. بزرگترین مجسمه های برجای مانده از این دوران مربوط به حدود سال 1320 می باشد.

این مجسمه ها شامل مدونا تخت سلطنتی کلوسترنوبورگ و مدونا نوکر است که در کلیسای جامع سنت استفان وین به نمایش گذاشته شده است. تا اواخر دهه 1300، مجسمه سازی این کشور به شدت تحت تأثیر بوهمیا قرار گرفت. شکل انسان کشیده، اغراق آمیز و ایده آل شد، که غالبا در منحنی های برازنده اما غیر طبیعی S قرار می گرفت. چوب به عنوان یک رسانه هنری به طور فزآینده ای محبوب شد و اغلب با رنگ های روشن رنگ آمیزی می شد. یک نمونه عالی از مجسمه سازی گوتیک مدونا نوکر در کلیسای جامع سنت استفان است. در حدود سال 1320 تراشیده شده و مریم را بر تخت نشسته و کودکی ایستاده را نشان می دهد.

تحصیل رشته معماری در اتریش

تحصیل رشته معماری در اتریش

ترکیبی از هنر و علم، رشته معماری در اتریش فرآیند برنامه ریزی، طراحی و ساخت سازه ها و ساختمان های بزرگ است. در حالی که عملکرد، دوام و زیبایی شناسی را نیز با استفاده از مواد، فناوری و عناصر مختلف طراحی در نظر می گیرد. معمار نقش بسیار مهمی در روند طراحی ساختمان جدید و ساخته شدن آن دارد. با توجه به اینکه در کل مردم جهان در بالاترین سطح خود قرار دارند، عملکرد معماری و همچنین صنعت ساخت و ساز نیاز به رعایت نیازهای مدرن محیط زیست دارد.

مدرک کارشناسی در رشته معماری، دانش خوبی در این زمینه به شما می دهد. قبل از توسعه با پیشرفت، مفاهیم اساسی معماری را پوشش خواهید داد. ماژول های مورد مطالعه می تواند شامل علم طراحی، طراحی ساختمان، طراحی سازه و همچنین یادگیری نحوه استفاده از فناوری معماری در کار طراحی شما باشد. دوره تحصیلی از طریق سخنرانی ها و سمینارها و همچنین جلسات عملی و سفرهای میدانی ارائه می شود. همچنین امکان کار در یک استودیوی طراحی نیز برای دانشجویان وجود دارد. به علاوه، ممکن است فرصتی برای شرکت در محل کار وجود داشته باشد. این امر، به شما امکان می دهد تجربیات عملی کسب نمایید.

معرفی دانشگاه های رشته معماری در اتریش

ممکن است که این کشور نسبتا کوچک باشد، اما دلایل زیادی برای تحصیل در اتریش وجود دارد، از جمله تعدادی از دانشگاه ها که در میان بهترین های جهان قرار دارند. از نظر مساحت، این کشور بزرگتر از ایالت ماین آمریکا نیست و از نظر جمعیت، تقریبا به همان اندازه پایتخت انگلیس، است. این کشور زیبای اروپای مرکزی، دارای از مناظر خیره کننده و شهرهای پرجمعیت است و قطعا نباید از نظر اندازه قضاوت شود.

از سال 2001، دانشجویان حاضر در دانشگاه های این کشور دیگر از تحصیل رایگان برخوردار نیستند. با این حال، دانشجویانی از اتحادیه اروپا یا منطقه اقتصادی اروپا (EEA) که برنامه مدرک خود را در حداقل زمان (3 سال) به پایان می رسانند، نیازی به پرداخت هزینه ندارند. تحصیلات آن ها سایر دانشجویان اگر شهروند این کشور هستند هر ترم شهریه 370€ )یورو(و اگر شهروند این کشور نیستند 700€ (یورو) باید شهریه پرداخت کنند.

علاقه مندانی که قصد تحصیل رشته معماری در اتریش را دارند، می توانند از بین دانشگاه های زیر یکی را انتخاب نمایند:

  • دانشگاه دانوب کرمس
  • دانشگاه هنر لینز
  • آکادمی هنرهای زیبا وین
  • دانشگاه اینسبروک
  • دانشگاه علوم کاربردی کرنتن
  • دانشگاه کاتولیک خصوصی
  • دانشگاه وین
  • دانشگاه هنر لینز

که 2 مورد از دانشگاه های ذکر شده در لیست بالا در QS رتبه کسب کرده و در بین دانشگاه های برتر جهان قرار گرفته اند که در نمودار زیر رتبه آن ها را مشاهده می کنید:

رتبه دانشگاه های برتر معماری در اتریشتحصیل در دانشگاه وین

دانشگاه وین یک دانشگاه دولتی واقع در شهر وین، در این کشور است. این دانشگاه توسط دوک رودلف چهارم در سال 1365 تاسیس شد و قدیمی ترین دانشگاه در جهان آلمانی زبان است. دانشگاه وین با سابقه طولانی و غنی خود به یکی از بزرگترین دانشگاه های اروپا و همچنین یکی از مشهورترین دانشگاه های کشور اتریش به ویژه در علوم انسانی تبدیل شده است. با 21 برنده جایزه نوبل در ارتباط است و خانه علمی بسیاری از محققان با اهمیت تاریخی و همچنین علمی بوده است. این دانشگاه در 12 مارس 1365 توسط رودولف چهارم، دوک این کشور و 2 برادرش، دوک آلبرت سوم و لئوپولد سوم تاسیس شد. بعد از دانشگاه چارلز در پراگ و دانشگاه جاگلونی در کراکوف، دانشگاه وین سومین دانشگاه قدیمی در اروپای مرکزی و قدیمی ترین دانشگاه در جهان معاصر آلمانی زبان است.

تعداد برنامه هایی که این دانشگاه ارائه می دهد در جدول زیر مشاهده می کنید:

مقطعتعداد برنامه
کارشناسی25
کارشناسی ارشد27
دکترا9

دانشگاه ساختارهای قابل قبول داوطلب دکترا را فراهم می کند تا بتوانند روی مطالعات خود تمرکز کنند و پروژه های تحقیقاتی خود را با موفقیت به پایان برسانند. این ساختارهای حمایتی شامل مدارس دکترا وین و آکادمی های دکترا وین، تأسیس شده در سال 2016، است. به علاوه، دانشگاه وین کارگاه هایی را برای آموزش و ارتقاء مهارت های قابل انتقال ترتیب می دهد و بسترهایی را برای ارتباط و شبکه فراهم می کند. دانشجویان علاقه مند به رشه معماری در اتریش می توانند از این دانشگاه پذیرش بگیرند. دانشجویانی که قصد مهاجرت به اتریش از طریق تحصیل را دارند، برای اطلاع از ویزای دانشجویی و نحوه پذیرش دانشگاه های این کشور به خصوص دانشگاه وین می توانند با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *