مهاجرت تحصیلی کره جنوبی

رشته ارتودنسی در کره جنوبی

رشته ارتودنسی در کره جنوبی

رشته ارتودنسی در کره جنوبی متقاضیان زیادی را از سراسر جهان دارد و آن هم به دلیل فعالیت های فرهنگی بسیار این کشور در سال های اخیر است. امروزه کشور کره جنوبی توانسته خود را به عنوان یک کشور برجسته در تمام زمینه ها معرفی کند و همین امر سبب شده تا مورد توجه افراد بسیاری قرار گیرد. فرهنگ این کشور متفاوت از آنچه در ایران و یا اروپا است. تمدن بالا در کنار فرهنگ غنی جذابیت های تحصیل در این کشور را بالا می برد. طول تحصیل رشته ارتودنسی در کره جنوبی بین 2 تا 4 سال. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تحصیل در کشور کره جنوبی همین حالا با ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

تاریخچه کره جنوبی

کره در شبه جزیره ای در میانه شمال شرق آسیا واقع شده است. دریای زرد در غرب و دریای شرق در شرق آن قرار گرفته است. اگرچه کره دارای سنت و فرهنگی است که قدمت آن به هزاران سال قبل می رسد، در چند دهه گذشته کره از یک اقتصاد کشاورزی به یکی از صنعتی ترین کشورهای جهان تبدیل شده است. صنایع عمده در کره شامل خودروسازی، کشتی سازی، مواد شیمیایی و فناوری اطلاعات است. جمعیت کره بسیار تحصیلکرده هستند و یکی از بالاترین نرخ های استفاده از اینترنت در جهان را دارند. کره هر چهار فصل از جمله تابستان مرطوب و زمستان سرد را تجربه می کند. در سئول، میانگین دمای پایین در ماه ژانویه حدود -2 درجه سانتیگراد و میانگین دمای بالا در ماه اوت حدود 25 درجه سانتیگراد است. رطوبت هوا در تمام طول سال نسبتاً بالا است و معمولاً بین 70% تا 80% متغیر است.

کره سنت طولانی در هنرها، به ویژه آواز، رقص، هنرهای زیبا و سفالگری دارد. بسیاری از موزه ها و گالری های هنری در داخل کشور وجود دارد. علاوه بر این، موقعیت مرکزی کره در شمال شرقی آسیا، بازدید از سایر کشورهای آسیایی مانند ژاپن و چین را برای بازدیدکنندگان آسان می کند. غذاهای کره ای بر برنج و مخلفات تمرکز دارد و بسیاری از غذاهای سنتی از سس های تخمیر شده استفاده می کنند. مخلفات شامل گوشت، ماهی، ترشی، سوپ و سبزیجات است.

تحصیل در رشته ارتودنسی در کره جنوبی

دانشجویان رشته ارتودنسی در کره جنوبی باید به این نکته دقت کنند که زبان واحد در اکثر دانشگاه ها کره ای می باشد و اگرچه دانشگاه هایی وجود دارند که برنامه آموزشی خود را به زبان انگلیسی ارائه می دهند ولی تسلط بر زبان کره ای در این کشور اهمیت دارد. متقاضیان ارتودنسی باید قبلا مدرک خود در زمینه دندانپزشکی را دریافت کرده باشند و حداقل یک سال سابقه کار مرتبط داشته باشند.

33 دانشگاه برتر برای رشته ارتودنسی در کره جنوبی وجود دارد که بهترین های آن به شرح زیر است:

  • دانشگاه یونسی
  • دانشگاه ملی کره جنوبی
  • دانشگاه کیونگ

تحصیل در رشته ارتودنسی در کره جنوبی

هزینه های تحصیل رشته ارتودنسی در کره جنوبی

به طور کلی هزینه تحصیل پزشکی در کره جنوبی نسبت به سایر رشته ها گران تر است. کسانی که این رشته را انتخاب می کنند باید از وضع مالی خوبی برخوردار باشند. گرفتن بورسیه تحصیل در کره جنوبی بسیار دشوار است و نمی توان تضمین کرد که حتما آن را به دست می آورید. زیرا هر ساله یک بودجه مشخص برای بورسیه اختصاص داده می شود و تمامی افراد برای کسب مقداری از آن باهم تلاش می کنند. از طرفی به دانشجویان بین الملی این فرصت داده می شود تا در کنار تحصیل، کار کنند و هزینه های خود را پوشش دهند.

شرایط کار یک ارتودنتیست کار در کره جنوبی

شما پس از تحصیل در این کشور می توانید به دنبال شغل مناسب خود بوده و از این طریق ویزای تحصیلی خود را به ویزای کاری تبدیل کنید. پس از چند سال ویزای دائمی این کشور به شما تعلق می گیرد. شرایط فرهنگی این کشور غنی است ولی ممکن است برای همگان خوشایند نباشد. شما با تحصیل در این کشور می توانید محیط کره جنوبی را از نظر اینکه چه میزان برای شما ایده آل است در نظر بگیرید. درآمد یک ارتودنتیست کار در کره جنوبی حدود 12300000KRW (وون) در ماه است که زمینه ساز یک زندگی ایده آل برای شما در این کشور می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *