مهاجرت تحصیلی کره جنوبی

هزینه تحصیل پزشکی در کره جنوبی

هزینه تحصیل پزشکی در کره جنوبی

دانشجویانی که قصد تحصیل پزشکی در کره دارند، باید بدانند که هزینه تحصیل پزشکی در کره جنوبی نسبت به رشته های دیگر گران تر می باشد. متخصصان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله هزینه تحصیل پزشکی در کره را برآورد می کند.

کره نه تنها خانه ترانه های پاپ، سریال ها و K-beauty است، بلکه مکانی برای آموزش عالی است. این امر به خوبی در آمار کشور منعکس شده است. زیرا 70% افراد 24 تا 35 ساله دوره تحصیلات عالی را به پایان رسانده اند. کره ای ها به دلیل سیستم مدرسه با کیفیت بال ، همیشه در 10 برنامه برتر ارزیابی دانش آموزان بین المللی قرار دارند.

با این اوصاف، اثبات می شود تحصیل در رشته پزشکی در کره انتخاب خوبی برای افراد محلی و خارجی است. اگر می خواهید به یک پزشک صالح تبدیل شوید، بنابراین باید یکی از بهترین مدارس پزشکی در کره را در نظر بگیرید.

تحصیل پزشکی در کره جنوبی در سال 2023

گرفتن مدرک کارشناسی پزشکی در کره 6 سال طول می کشد. دانش آموزان مستقیم از دبیرستان برای تحصیلات دوره کارشناسی 2 سال اول نیاز دارند. در حالی که سال های 3 و 4 به علوم پایه قبل از بالینی اختصاص دارد. از طرف دیگر، 2 سال گذشته برای چرخش های بالینی در نظر گرفته شده است.

به غیر از فارغ التحصیلان دبیرستان، دارندگان مدرک کارشناسی دیگری می توانند در هر یک از مدارس پزشکی زیر اقدام کنند. این به عنوان گزینه انتقال شناخته می شود، زیرا آن ها فقط در سال 3 تحصیل وارد دانشکده پزشکی می شوند. دانشجویان خارجی نیاز به شرکت در آزمون SAT یا ACT و همچنین آزمون مهارت زبان کره ای دارند که در بیشتر مدارس پزشکی کره مورد توجه قرار می گیرد. همچنین متقاضیان ممکن است نیاز به شرکت در آزمون تافل یا آیلتس داشته باشند. مخصوصا اگر در مدرسه درسی غیر انگلیسی تحصیل کرده باشند. اقدام به مدارس پزشکی در کره می تواند یک روند دشوار باشد. دانشگاه هایی که رشته پزشکی را ارائه می دهند عبارتند از:

  • دانشگاه ملی سئول
  • دانشگاه sungkyunwan
  • دانشگاه یونسی
  • دانشگاه یولسان
  • دانشگاه کره
  • دانشکده پزشکی، دانشگاه کاتولیک کره
  • دانشگاه ملی کیونگ پوک
  • دانشگاه ملی بوسان
  • دانشگاه اینجه
  • دانشگاه هانیانگ

برآورد هزینه تحصیل پزشکی در کره جنوبی

برآورد هزینه تحصیل پزشکی در کره جنوبی

هزینه تحصیل پزشکی در کره بسیار بالا می باشد. یکی از بزرگ ترین هزینه ها شهریه است که ممکن است سالانه 15000$ (دلار) هزینه داشته باشد. علاوه بر این هزینه، هزینه های زندگی مانند اجاره، غذا و سایر هزینه ها نیز وجود دارد. اگرچه این می تواند زیاد باشد، اما روش هایی وجود دارد که دانشجویان بین المللی می توانند به صورت رایگان تحصیل کنند.

به علاوه، هزینه تحصیل پزشکی در کره جنوبی بستگی زیادی به دوره و موسسه ای دارد که تصمیم دارید در آن تحصیل کنید. هزینه های تحصیل در دانشگاه های خصوصی معمولا بیشتر از دانشگاه های دولتی است. برنامه های تحصیلات تکمیلی آن بسیار گران است.

به عنوان یک راهنما، انتظار داشته باشید هزینه های تحصیل پزشکی در دانشگاه های دولتی هزینه ای بین 4000$ تا 5500$ (دلار آمریکا) در سال داشته باشد. هزینه تحصیل پزشکی در کره جنوبی در دانشگاه های خصوصی بین 5000$ تا 7000$ (دلار) می باشد. اما نگران نباشید زیرا با کار ضمن تحصیل در کره جنوبی می توانید هزینه های خود را پوشش دهید.

هزینه تحصیل پزشکی در کره جنوبی در MBBS

MBBS در کره برای دانشجویان با هزینه زیاد مناسب است. کسانی که قصد دارند با مهارت های مناسب و عالی پزشک شوند می توانند MBBS خود را در مقطع پزشکی در کره انجام دهند. هدف اصلی ملت ارائه آموزش به دانش آموزان است.

به نظر می رسد مهم ترین آموزش، مطالعه MBBS است که برای همه دانشجویان از کشورهای مختلف ارائه شده است. دانشجویانی که MBBS را در کره می خوانند در سراسر جهان به عنوان پزشکان مشهور کار می کنند. بنابراین، MBBS در کره با تولید پزشکان بیشتر، آموزش پزشکی را افزایش داده و به موفقیت منجر می شود.

مدت زمان برنامه MBBS در کره حدود 6 سال است. مدت زمان اختصاص داده شده به این روش در مقطع کارشناسی در 2 سال اول و به دنبال آن مطالعات پیش بالینی در سال 3 و 4 و 2 سال آخر برای آموزش عملی ارجاع به مطالعات بالینی است. دانشجویان هنگام انجام MBBS در کره در معرض بالینی و غیر بالینی خوبی قرار می گیرند. هزینه کل هزینه شده برای برنامه پزشکی در مقایسه با سایر کشورها بسیار کمتر است. هر ترم 5128 دلار هزینه دارد. برنامه پزشکی با تمام امکانات و مناسب ترین دانش آموزان ارائه می شود.

هزینه اقامت در نمودار زیر آمده است:

بررسی هزینه اقامت در کره جنوبیشهریه تحصیل پزشکی در کره جنوبی در دانشگاه کره

دانشگاه کره یک دانشگاه خصوصی مستقر در سئول است. در سال 1905 به عنوان کالج Bosung تاسیس شد و 41 سال پس از آن نام فعلی خود را دریافت کردند. دانشکده پزشکی در ابتدا برای آموزش زنان پزشک در زمینه طب غربی ایجاد شد. فراتر از ساختن پزشکان معتبر زن، از آن زمان تا کنون این مدرسه جهش های چشمگیری داشته است. این دانشکده با هدایت فلسفه خود در زمینه قالب گیری پزشکان با اصول اخلاقی، بسیاری از پزشکان برتر زن و مرد کره را تولید کرده است.

این دانشکده پزشکی در کره علاوه بر اینکه دانش پزشکی بالینی و بالینی خوبی در اختیار دانشجویان خود قرار می دهد ، بخشهای خود را به مبادلات خارج از کشور و مشکلات ارتباطی تشویق می کند. دانشجویان KU معمولا دوره های کارآموزی خود را در هر یک از سه بیمارستان وابسته دانشکده، که عبارتند از بیمارستان آنام، بیمارستان گورو و بیمارستان انس، می گذرانند. از آنجا که این دانشگاه یک دانشگاه خصوصی می باشد، دانشجویان علاقه مند به رشته پزشکی باید انتظار داشته باشند تا شهریه بین 5000$ تا 7000$ ( دلار) در هر ترم پرداخت نمایند.

چنانچه دانشجویان واجد شرایط زیر باشند، معاف از شهریه خواهند بود:

شرایطنرخ معاف از شهریه
حداقل GPA بالای 4، آیلتس بالای 7 یا تافل بالای 90 و توصیه از گروه و اجازه از رئیس دانشکده تحصیلات تکمیلی100% معاف از شهریه
توصیه از گروه و اجازه از رئیس دانشکده تحصیلات تکمیلی60% معاف از شهریه

چنانچه علاقه مند به تحصیل در کره جنوبی در رشته پزشکی می باشید، اگر می خواهید رایگان در دانشگاه کره یا هر دانشگاه دیگر تحصیل نمایید، باید تلاش زیادی کنید. اگر درباره هزینه تحصیل پزشکی در کره جنوبی سوالی دارید، می توانید با مشاوران ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در میان بگذارید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *