مهاجرت تحصیلی کلمبیا

رشته ارتودنسی در کلمبیا

رشته ارتودنسی در کلمبیا

رشته ارتودنسی در کلمبیا به علت نبود امنیت کافی در این کشور توصیه نمی شود. تمام دانشجویان بین الملی باید ویزا دریافت کنند که مدت آن یک سال است. کلمبیا یک محیط آکادمیک چند قومی، چند فرهنگی و با کیفیت بالا برای دانشجویان بین المللی فراهم می کند. از آنجایی که اسپانیایی دومین زبان پرمخاطب برای ارتباطات بین المللی است، افرادی که در این زبان مهارت دارند بسیار مورد توجه شرکت های بین المللی قرار خواهند گرفت. موقعیت مکانی آن همچنین آن را برای کسانی که می‌خواهند به آمریکای شمالی، آمریکای مرکزی، آمریکای جنوبی و حتی کشورهای حوزه کارائیب سفر کنند، مکان مناسبی برای گذر است. اگر قصد مهاجرت به کلمبیا را دارید همین حالا با ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

تاریخچه کلمبیا

کلمبیا کشوری در آمریکای جنوبی است که در قسمت شمالی این قاره واقع شده است. این کشور از شمال غربی با پاناما، از شرق با ونزوئلا و برزیل و از جنوب با اکوادور و پرو مرز مشترک دارد. کلمبیا همچنین دارای خطوط ساحلی در امتداد دریای کارائیب و اقیانوس آرام است. این کشور دومین کشور اسپانیایی زبان بزرگ (از نظر جمعیت) در جهان است. صنایع عمده شامل قهوه، گل، زمرد، منسوجات، مواد شیمیایی، پلاستیک، فولاد، زغال سنگ، نفت و خدمات مالی است. کلمبیا مناظر متنوعی را ارائه می دهد. از سواحل و جنگل ها گرفته تا کوه ها. اسپانیایی زبان رسمی و پزو کلمبیا واحد پول آنها است. فرهنگ کلمبیا به دلیل موقعیت مکانی خود تحت تأثیر طیف گسترده ای از فرهنگ ها از جمله بومیان آمریکایی، اسپانیایی، آفریقایی، کارائیب و حتی خاورمیانه قرار گرفته است.

اگرچه کلمبیا تقریباً در خط استوا واقع شده است، اما این کشور به دلیل تفاوت در ارتفاعات، همچنان شاهد طیف وسیعی از شرایط آب و هوایی است. بیشتر مناطق کشور در تمام طول سال گرم است و میانگین دمای آن حدود 24 درجه سانتیگراد است. مناطق با ارتفاعات 2000 تا 3000 متر دارای میانگین دمای 12 درجه سانتیگراد و ارتفاعات بالای 4500 متر برف هستند. این کشور معمولاً بارانی است و در اکثر مناطق به جز ساحل که همیشه بارانی است، از دسامبر تا مارس فصل خشکی دارد. مناطق مختلف در کلمبیا هویت ها و فرهنگ های قوی منطقه ای را نیز توسعه داده اند. به طور کلی، کلمبیایی‌ها یک فرهنگ سرگرم‌کننده دارند که رقص و برخی از بهترین موسیقی سالسا در جهان را ارائه می‌دهد. فرهنگ کلمبیا علاوه بر غذاهای لذیذ شامل نقاشی، مجسمه سازی، ادبیات، موسیقی، تئاتر و فیلم است. ورزش ها نیز بسیار پرطرفدار هستند و فوتبال محبوب ترین آنهاست.

تحصیل در رشته ارتودنسی در کلمبیا

کلمبیا کالج ندارد، فقط دانشگاه ها و سایر مؤسسات آموزشی هستند که مدرک های حرفه ای یا فنی را برای آماده سازی دانش آموزان برای یک حرفه خاص ارائه می دهند. برنامه های کارشناسی برای اکثر برنامه ها تا پنج سال طول می کشد. موسسات فنی و فناوری فقط مدارک کارشناسی را ارائه می دهند، در حالی که دانشگاه ها برنامه های کارشناسی و کارشناسی ارشد، از جمله مدرک دکترا را ارائه می دهند. کلمبیا دارای 20 دانشگاه معتبر است و موسسات آموزش عالی دولتی و خصوصی برای رشته ارتودنسی در کلمبیا وجود دارد. مدارک کارشناسی ارشد در طیف گسترده ای از رشته های دانشگاهی از جمله مهندسی، بازاریابی، امور مالی و بهداشت عمومی ارائه می شود. تقریباً همه برنامه ها به زبان اسپانیایی تدریس می شوند.

تحصیل در رشته ارتودنسی در کلمبیا

دریافت ویزای تحصیلی در کلمبیا

دانشجویان بین المللی باید در یک برنامه تحصیلی ثبت نام کنند که حداقل به 10 ساعت در هفته نیاز دارد و ویزای دانشجویی موقت (TE) داشته باشند. دانشجو می تواند این ویزا را از سفارت یا کنسولگری کلمبیا در کشور خود دریافت کند. ویزا حداکثر برای یک سال اعطا می شود و ممکن است تمدید شود. برای دریافت ویزا، دانشجو باید مدرکی مبنی بر پذیرش در یک موسسه آموزشی حقوقی در کلمبیا، مدرکی مبنی بر توانایی مالی و مدرکی ارائه دهد که برنامه تحصیلی حداقل به 10 ساعت در هفته نیاز دارد. دانشجو باید ویزا را شخصاً در سفارت یا کنسولگری دریافت کند و تمامی مدارک ارسالی باید به زبان اسپانیایی ترجمه شوند.

برترین دانشگاه های رشته ارتودنسی در کلمبیا

بهترین دانشگاه های مجموعه علوم پزشکی در کلمبیا به شرح زیر است:

  • دانشگاه ملی کلمبیا
  • دانشگاه آنتیوکیا
  • دانشگاه دل واله

سیستم مراقبت های بهداشتی کلمبیا تحت سلطه بیمه خصوصی است. دانشجویان باید در کشور خود بیمه ای که در کلمبیا معتبر است دریافت کنند. حتی با وجود بیمه، بسیاری از پزشکان و بیمارستان‌ها همچنان به پرداخت نقدی اولیه نیاز دارند.

هزینه تحصیل رشته ارتودنسی در کلمبیا

هزینه تحصیل و زندگی در کلمبیا برای دانشجویان خارجی مقرون به صرفه است. اکثر دانشگاه های این کشور نیز رشد آموزشی زیادی داشته اند. اگر شما در یک دانشگاه دولتی مشغول به تحصیل باشید، هزینه هر ترم رشته ارتودنسی در کلمبیا حدود 630$ (دلار آمریکا) یعنی 550€ (یورو) در هر ترم است. این شرایط برای دانشگاه خصوصی حدود 1000$ تا 3450$ (دلار آمریکا) در هر ترم می باشد.

درآمد یک ارتودنتیست کار در کلمبیا

پس از فارغ التحصیلی ویزای شما منقضی شده و برای اینکه بتوانید در کلمبیا باقی بمانید نیاز به دریافت ویزای کار دارید و این کار توسط توصیه یک کارفرمای کلمبیایی انجام می گیرد. درآمد یک ارتودنتیست کار در کلمبیا حدود 24000PZH (پزو کلمبیا) می باشد که برای یک زندگی ایده آل در این کشور کفایت می کند. اگر شما هم شرایط اقامت در این کشور را دارید، همین حالا با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *