دسته بندی نشده

رشته ارتودنسی در مالتا

رشته ارتودنسی در مالتا

رشته ارتودنسی در مالتا که پنجمین کشور کوچک در اروپا است، دارای جذابیت های خاص خود می باشد و دانشجویان زیادی را از سراسر دنیا جذب می کند. مالتا را “جواهر پنهان مدیترانه” می نامند، زیرا با مکان های جغرافیایی جالبی مانند سیسیل و اسکندریه احاطه شده است و همچنین به خودی خود زیبا است. علاوه بر این، این کشور مکان عالی برای مطالعه است که به دلیل چشم‌ انداز طبیعی، دریاچه‌ های زیبا و چشم‌ اندازهای روبروی اقیانوس، از سایر نقاط جهان متمایز است. بیمه درمانی برای ساکنین مالتی کاملا رایگان است. دانشجویان بین المللی به برخی از بیمه های خصوصی نیاز دارند، اما مراقبت های بهداشتی در مالت به طور گسترده ای به عنوان پنجمین و بهترین در جهان در نظر گرفته می شود. اگر هدف شما هم تحصیل در این کشور کوچک و جذاب می باشد، می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

تاریخچه مالتا

جمهوری مالت یک کشور اروپای جنوبی است که از گروهی جزایر در مرکز دریای مدیترانه تشکیل شده است که از سمت جنوب با سیسیل، از شرق با تونس، از شمال با لیبی و از غرب با جبل الطارق و از غرب با اسکندریه هم مرز است. ضلع شرقی پایتخت والتا وجود دارد و در پایتخت آن 6098 نفر جمعیت دارد. مردم مالتا عموماً بومی مالتی هستند، اما نمونه کوچکی از بریتانیایی ها نیز وجود دارد. رئیس جمهور فعلی جورج آبلا و نخست وزیر لارنس گونزی است. دولت به عنوان یک جمهوری پارلمانی عمل می کند. مالت دارای ذخایر غنی سنگ آهک، صنعت گردشگری غنی، تولید فیلم و تولید لوازم الکترونیکی است. آنها ماهیتی مترقی دارند و برای افزایش سطح استفاده از فناوری خود در چندین صنعت گام برداشته اند.

حقایق کشور مالتا به شرح زیر است:

  • پایتخت مالت والتا است.
  • جمعیت مالت 412000 نفر است.
  • مالتا در سال 1980 توسط یونسکو به عنوان میراث جهانی ثبت شده است.
  • تولید ناخالص ملی در مالت 8.3 میلیارد است.
  • دولت به عنوان یک جمهوری پارلمانی عمل می کند.
  • زبان رسمی این کشور انگلیسی و مالتی است.
  • زبان های ثانویه فرانسوی، ایتالیایی، آلمانی و اسپانیایی هستند.

تحصیل در رشته ارتودنسی در مالتا

آموزش عالی در مالتا و تحت تأثیر سیستم آموزشی بریتانیا که زمانی بخشی از آن بودند، معرفی شد. در سال 1996، رایانه ها معرفی شدند و تغییرات بزرگی در محیط دانشگاه ایجاد کردند و درهای زیادی را به روی مشاغل در زمینه هایی مانند سیستم های اطلاعات کامپیوتری، فناوری و برنامه نویسی پیشرفته باز کردند. بالاترین موسسه آموزشی در مالتا که مدرک لیسانس علوم را ارائه می دهد، دانشگاه مالت است. این یکی از اعضای انجمن دانشگاه های مشترک المنافع است و تنها موسسه آموزش عالی در این منطقه است. پذیرش در دانشگاه با نتایج آزمون کارشناسی ارشد برای دانش‌آموزانی که می‌خواهند مسیرهای شغلی را در بیشتر رشته‌ها دنبال کنند تعیین می‌ شود، اما می‌ تواند براساس سطح بلوغ و تجربه در زمینه‌هایی مانند هنر و علوم باشد. سیستم دانشگاه به 14 دانشکده و حوزه تحصیلی مختلف از جمله رشته های هنر، آموزش، مهندسی، حقوق، پزشکی، رسانه و فناوری تقسیم می شود. انتخاب دانشگاه غالب، دانشگاه مالتا است و این همان جایی است که اکثر مردم مالت انتخاب می کنند مگر اینکه برای تحصیل به خارج از کشور سفر کنند.

تحصیل در رشته ارتودنسی در مالتا

شرایط دریافت ویزای تحصیلی مالتا

شرایط برای ویزای دانشجویی نسبتاً ساده است، اما فهرست طولانی از مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزا وجود دارد. برخی از این موارد عبارتند از:

  • .یک پاسپورت اصلی که توسط دولت مالتا به رسمیت شناخته شده است
  • یک کپی از داده ها یا صفحات اطلاعاتی خاص
  • یک عکس پاسپورت
  • یک فرم درخواست ویزای دانشجویی امضاء شده
  • .یک دعوت نامه یا نامه رسمی تأیید دوره از دانشگاهی که قصد دارید در آن شرکت کنید
  • اثبات پرداخت دوره برنامه ریزی شده
  • یک اعلامیه رسمی از مدرسه یا کالج به نفع دانش آموز متقاضی

به دلیل حجم زیاد مدارک دقیق مورد نیاز توسط اداره مهاجرت در مالتا، مهم است که دانشجویان همه این اطلاعات را چندین هفته یا ماه قبل از برنامه ریزی برای حضور جمع آوری کنند، به طوری که چیزی از دست نرود که بتواند روند را متوقف کند. تا زمانی که مدارک درست باشد، ویزای دانشجویی معمولا بدون تاخیر اعطاء می شود.

هزینه های رشته ارتودنسی در مالتا

هزینه تحصیل و زندگی در مالتا بسته به ملیت فرد متفاوت است. دانشگاه ها برای افراد خارجی رایگان نیستند. تمام دانشجویان کارت درمانی دریافت می کنند که می توانند در مواقع اضطرار از آن استفاده کنند. تمام دانشجویان غیر اتحادیه اروپا برای رشته ارتودنسی در مالتا باید سالیانه حدود 1080€ (یورو) پرداخت کنند. هزینه های زندگی یک فرد دانشجو در مالتا حدود 900€ الی 1000€ (یورو) در ماه است. شما می توانید در کنار تحصیل به کار مشغول باشید و بخشی از هزینه های خود را از طریق کار کردن به دست آورید. پس از فارغ التحصیلی در این کشور و پیدا کردن کار مناسب، شما بعد از مدتی قادر خواهید بود تا اقامت دائم این کشور را به دست آورید. از آنجایی که کشور مالتا در حوزه شینگن است، شما می توانید به بسیار از کشورهای اروپایی بدون ویزا سفر کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *