مهاجرت تحصیلی فیلیپین

رشته ارتودنسی در فیلیپین

رشته ارتودنسی در فیلیپین

رشته ارتودنسی در فیلیپین در بین دانشگاه های آسیایی توصیه می گردد. علاقه مندان تحصیل در فیلیپین می توانند منتظر یک تجربه لذت بخش باشند. درست مانند هر تصمیم مهمی در زندگی، انتخاب تحصیل در خارج از کشور نیاز به برنامه ریزی قبلی دارد تا از مشکلات و ناراحتی ها در روند درخواست و تحصیل در مدرسه یا دانشگاه جلوگیری شود. هزینه های زندگی در کشور فیلیپین بسیار ارزان بوده و همین موارد این کشور را به یکی از کشورهای محبوب در حوزه تحصیل در شرق آسیا تبدیل کرده است. وکلای مجرب ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانند در زمینه اخذ پذیرش تحصیل در فیلیپین از دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم برای متقاضیان تحصیل در فیلیپین مشاوره ارائه دهند.

تاریخچه کشور فیلیپین

فیلیپین، کشور جزیره ای جنوب شرقی آسیا در غرب اقیانوس آرام است. این مجمع الجزایر متشکل از بیش از 7000 جزیره است که در 800 کیلومتری ساحل ویتنام قرار دارند. مانیل پایتخت آن است، اما شهر کوئزون در نزدیکی آن پرجمعیت ترین شهر کشور است. هر دو بخشی از منطقه پایتخت ملی (مترو مانیل)، واقع در لوزون، بزرگترین جزیره هستند. دومین جزیره بزرگ فیلیپین میندانائو است که در جنوب شرقی آن قرار دارد. اگرچه ممکن است به نظر برسد که فیلیپین دارای مساحت نسبتاً وسیعی است، اما مساحت واقعی زمین آن بسیار کوچک است، که آن را به کشوری پرجمعیت تبدیل می کند. همچنین این کشور برای اکتشاف مسافران و دانشجویان بین المللی دارای جاذبه های زیادی می باشد.

برترین دانشگاه های رشته ارتودنسی در فیلیپین

طبق دستورالعمل های WFO در سال 2009 در مورد آموزش ارتودنسی تحصیلات تکمیلی، فقط برنامه های آموزشی 2 الی 3 ساله دانشگاه های زیر توسط PBO به رسمیت شناخته می شود:

  • دانشگاه فیلیپین
  •  دانشگاه سنترو اسکولار
  •  دانشگاه شرق
  •  دانشگاه مرکزی مانیل
  •  دانشگاه پزشکان سبو

اگر شما متقاضی ادامه تحصیل در رشته ارتودنسی در فیلیپین می باشید، باید به این نکته توجه داشته باشید که به علت قرار نگرفتن دانشگاه های این کشور در میان 1200 دانشگاه برتر جهان در رشته ارتودنسی، مدارک شما توسط وزارت بهداشت ایران مورد توجه قرار نمی گیرد.

هزینه تحصیل رشته ارتودنسی در فیلیپین

هزینه تحصیل رشته ارتودنسی در فیلیپین

فیلیپین جز کشورهای کم هزینه به شمار می رود. زندگی در این کشور هزینه های پایین دارد و به مراتب تحصیل در این کشور نیز هزینه های کمی را دارا می باشد. برنامه هر دانشگاه متفاوت است ولی به طور معمول هزینه سالیانه تحصیل در رشته ارتودنسی در کشور فیلیپین حدود 2600$ تا 3300$ (دلار) را شامل می شود. یکی از مزایای خوب در این کشور امکان کار کردن در کنار تحصیل می باشد. شما می توانید در فیلیپین یک شغل پاره وقت داشته باشید به طور متوسط هزینه های زندگی در این کشور حدود 400$ الی 500$ (دلار) در ماه است.

متوسط درآمد یک ارتودنتیست در فیلیپین

میزان درآمد یک ارتودنتیست تقریبا با رشته دندانپزشکی در فیلیپین برابر است.فردی که در فیلیپین به عنوان متخصص ارتودنسی کار می کند معمولاً حدود 129000PHP (پزو فیلیپین) در ماه دریافت می کند. دستمزدها از 59200PHP (پزو فیلیپین) (کمترین) تا 205000PHP (پزو فیلیپین) (بالاترین) متغیر است. این میانگین حقوق ماهانه شامل مسکن، حمل و نقل و سایر مزایا است. حقوق و دستمزد متخصص ارتودنسی بر اساس تجربه، مهارت، جنسیت یا موقعیت مکانی متفاوت است.

سطح تجربه مهمترین عامل در تعیین حقوق است. طبیعتاً هر چه سالهای تجربه بیشتر باشد، دستمزد شما بیشتر می شود. یک متخصص ارتودنسی با کمتر از 2 سال تجربه تقریباً 67200PHP (پزو فیلیپین) در ماه دریافت می کند. در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین 2 تا 5 سال، 89700PHP (پزو فیلیپین) در ماه کسب کند که 34% بیشتر از فردی با تجربه کمتر از 2 سال است. با حرکت رو به جلو، سطح تجربه بین 5 تا 10 سال حقوقی معادل 133000PHP (پزو فیلیپین) در ماه به دست می آورد که 48% بیشتر از فردی با 2 تا 5 سال تجربه است.

علاقه مندان تحصیل در رشته ارتودنسی در فیلیپین جهت کسب اطلاعات راجع به شرایط مهاجرت و شرایط اعزام دانشجو به فیلیپین و اخذ ویزای تحصیلی به صورت تضمینی در این کشور می توانند با تحویل مدارک خود که شامل: کپی از همه صفحات گذرنامه و ترجمه مدارک و ریزنمرات دبیرستان، پیش دانشگاهی و دانشگاهی، مدرک زبان و عکس پاسپورتی به وکلای مجرب ما، در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در کمترین زمان ویزای تحصیلی کشور فیلیپین را دریافت کرده و به ادامه تحصیل در فیلیپین بپردازند. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاورین موسسه تماس حاصل فرمایید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *