شرایط آلمان, مهاجرت به کشور آلمان

ساعت فرانکفورت آلمان

ساعت فرانکفورت آلمان

ساعت فرانکفورت آلمان با کشور ایران اختلاف قابل توجهی دارد که در ادامه به آن می پردازیم. در این مقاله به بررسی این موضوع می پردازیم. نمایشگاه های تجاری بین المللی از سال 1240 در فرانکفورت برگزار می شود و این شهر اکنون یک مرکز تجاری، مالی و فناوری پیشرفته است. بورس مهمی وجود دارد (اولین بار در سال 1585 تأسیس شد). خانواده روچیلد شروع به ساختن امپراتوری بانکداری بین المللی خود در فرانکفورت کردند. این شهر همچنین خانه مردم است. بانک مرکزی اتحادیه اروپا نمایشگاه‌ های سالانه کتاب، خودرو و رایانه رویدادهای محبوبی هستند و نمایشگاه‌ های زیادی در طول سال برگزار می‌شوند. تولیدات شامل خودرو، ماشین آلات، محصولات شیمیایی و دارویی، مواد چاپی و مواد غذایی است. این شهر به طور سنتی به دلیل تولید سوسیس های باکیفیت (فرانکفورتر) شناخته شده است.

فرانکفورت مدت‌ هاست که یک نقطه توقف کلیدی برای ترافیک رودخانه ‌ای، ریلی و جاده‌ای از سوئیس و جنوب آلمان به سمت شمال در امتداد رودخانه راین تا منطقه رور و از طریق رودخانه مین به سمت شمال مرکزی آلمان بوده است. این هنوز هم مرکز اصلی ترافیک آلمان غربی است و همچنین از زمان کانال سازی مین در دهه 1880، یک بندر مهم کشتیرانی داخلی بوده است. فرودگاه فرانکفورت در کشور آلمان یکی از شلوغ ترین فرودگاه ها در اروپا است. دانشگاه یوهان ولفگانگ گوته فرانکفورت یکی از بزرگترین مؤسسات آموزش عالی در آلمان است. از دیگر جاذبه‌ های شهر می‌توان به مؤسسه هنری استدل و گالری شهرداری، موزه تاریخ طبیعی سنکنبرگ و موزه مجسمه ‌سازی لیبیگهاوس اشاره کرد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت و زندگی در فرانکفورت مشاور و راهنمای شماست.

معرفی فرانکفورت آلمان

فرانکفورت شهر، سرزمین هسن (ایالت)، آلمان غربی است. شواهدی از سکونتگاه های سلتی و ژرمنی در شهر وجود دارد که مربوط به قرن اول قبل از میلاد است و همچنین بقایای رومی از قرن های اول و دوم پس از میلاد است. نام فرانکفورت (“فورد [گذر یا گذر] فرانک ها”) احتمالاً در حدود 500 سال پس از میلاد به وجود آمد زمانی که فرانک ها آلمانی ها را به سمت جنوب راندند. فرانکفورت از سال 1372 تا 1806 یک شهر امپراتوری آزاد بود، زمانی که ناپلئون اول آن را مقر حکومت شاهزاده نخست‌ وزیر کنفدراسیون راین قرار داد. از سال 1815، زمانی که ناپلئون سقوط کرد، فرانکفورت دوباره یک شهر آزاد بود، جایی که در 1848-1849 مجمع ملی فرانکفورت تشکیل جلسه داد.

از سال 1816 تا 1866 این شهر مقر بوندستاگ آلمان (رژیم غذایی فدرال) و در نتیجه پایتخت آلمان بود. پس از جنگ 7 هفته ای در سال 1866، فرانکفورت به پروس ضمیمه شد و در نتیجه وضعیت شهر آزاد خود را از دست داد. تنها پس از ادغام آن بودبه آلمانی متحد تبدیل شد که فرانکفورت به یک شهر صنعتی بزرگ تبدیل شد. تا جنگ جهانی دوم ، شهر قدیمی فرانکفورت، که در اطراف قلعه امپراتوری رشد کرده بود، بزرگترین شهر قرون وسطایی بود که هنوز در آلمان دست نخورده باقی مانده بود. با این حال، شهر قدیمی عمدتاً توسط کمپین های بمباران متفقین در سال 1944 ویران شد و متعاقباً با ساختمان های اداری چند طبقه و سایر سازه های مدرن بازسازی شد. از جمله معروف ترین سازه های قدیمی شهر می توان به رومر (روم) و دو خانه شیروانی دیگر دررومربرگ (میدان شهر اطراف رومر) اشاره کرد.

بهار و تابستان و ساعت فرانکفورت آلمان

بهار در فرانکفورت به آرامی با گرم شدن دما در اواخر مارس و شکوفه ‌های گیلاس بین آوریل و مه می‌آیند. مردم فرانکفورت به باغ ‌های آبجوی شهر مانند Deck8 می‌روند و از پارک‌ های شهر یا پالمن‌گارتن (باغ گیاه ‌شناسی) دیدن می‌کنند تا از فضای باز لذت ببرند. همچنین برای عید پاک، که یک تعطیلات مهم در آلمان است، برنامه ریزی کنید. در کنار جشن ‌های یکشنبه عید پاک، جمعه و دوشنبه تعطیلات ملی است و همه چیز از خواربار فروشی گرفته تا ادارات دولتی بسته است. تابستان در فرانکفورت اغلب آفتابی است و با طغیان باران همراه است. در طرف دیگر طیف آب و هوایی، ژوئن و آگوست بیشترین میزان بارندگی است.

در تابستان بیشتر مردم از هوای برون از خانه و بیرون از رستوران و بیرون از کافه ها لذت می برند. این یک فصل توریستی محبوب است، بنابراین قیمت ها برای اقامت در بالاترین حد خود هستند. موسیقی زنده در ماه اوت در کرانه شمالی رودخانه مین و همچنین پالمنگارتن اجرا می‌ شود، فیلم ‌ها در سینمای روباز و نمایش ‌هایی در پارک Grüneburg پخش می‌ شوند. استخرهای عمومی گزینه ‌ای در فضای باز دارند و کافه ‌های کنار رودخانه محیطی آرام را فراهم می‌ کنند.

در نمودار زیر شاهد ملیت های گردشگران در فرانکفورت آلمان می باشید:

ملیت های گردشگران در فرانکفورت آلمان

پاییز و زمستان و ساعت فرانکفورت در آلمان

این شهر به خاکستری بودن شهرت دارد، به خصوص از اکتبر تا فوریه. خوشبختانه میزان بارندگی در سال تنها حدود 25 اینچ است، اما در طول فصول سال پخش می شود. در پاییز، سپتامبر تا نوامبر به تدریج سردتر و به طور مداوم مرطوب می شود. پارک ‌های متعدد شاخ و برگ ‌های رنگارنگ شهر را به نمایش می‌ گذارند و بازارهای کریسمس در اواخر نوامبر آغاز می‌ شوند. این زمان عالی برای سرمایه گذاری در موزه های متعدد شهر است.Dippemess در ماه سپتامبر اتفاق می افتد. برگ های در حال تغییر را می توان در اطراف شهر از جمله Palmengarten پیدا کرد.

دمای روزانه معمولاً فقط چند درجه بالاتر از انجماد است و دمای شبانه به زیر این خط می رسد. برف در فرانکفورت در زمستان می بارد اما زیاد نیست. نور آفتاب نیز به حداقل می رسد. برای تسکین غم روزهای خاکستری، بسیاری از بازارهای کریسمس شهر را زنده می کنند یا از Zeil برای برندهای بین المللی خرید می کنند. سال نو دلیل دیگری برای جشن گرفتن با روشن کردن آتش بازی است. می توانید با اسکیت روی یخ در Eissporthalle از دمای سرد لذت ببرید.

انواع راه های مهاجرت به آلمان را نیز مطالعه کنید. در جدول زیر شاهد اطلاعاتی در خصوص می باشید:

ماهمیانگین دما سانتی گراد
سپتامبر16
اکتبر11
نوامبر6

اختلاف ساعت فرانکفورت آلمان و ایران

اختلاف ساعت فرانکفورت آلمان و ایران

بین فرانکفورت آلمان و ایران اختلاف زمان وجود دارد با کمی جا به جایی برنامه ها می توانید یک زمان خوب برای جلسه های کاری با موسسه های کاریابی در آلمان خود مابین فرانکفورت آلمان و تهران ایران بیابید. به طور مثال بین ساعت 8 صبح تا 3:30 بعد از ظهر وقت خود را در فرانکفورت، آلمان امتحان کنید. در نهایت بین ساعت 10:30 صبح تا 6 بعد از ظهر در تهران، ایران خواهد بود. اگر در فرانکفورت آلمان زندگی می‌کنید و می‌خواهید با یکی از دوستان خود در تهران تماس بگیرید، می‌توانید بین ساعت 4:30 صبح تا 20:30 به وقت خود با آنها تماس بگیرید. این ساعت بین 7 صبح تا 23 به وقت آنها خواهد بود، زیرا تهران، ایران 2 ساعت و 30 دقیقه از فرانکفورت آلمان جلوتر است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه تبدیل اقامت به تابعیت در آلمان مشاوره تخصصی ارائه می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *