مهاجرت تحصیلی رومانی

رشته ارتودنسی در رومانی

رشته ارتودنسی در رومانی

رشته ارتودنسی در رومانی را می توان موقعیتی مناسب برای تحصیل در یک کشور اروپایی مقرون به صرفه و پلی برای رسیدن به کشورهای برتر اروپا دانست. سیستم آموزشی، از جمله آموزش عالی در رومانی، از زمان انقلاب رومانی در سال 1989 به طور مداوم در حال اصلاح است. سیستم آموزشی توسط وزارت آموزش و پژوهش تنظیم می شود. آموزش عالی با استانداردهای آموزش عالی اروپا مطابقت دارد. دانشجویان تشویق می شوند تا تحصیلات خود را از طریق دانشگاه مورد نظر خود ادامه دهند. برخی از حوزه های مورد مطالعه شامل معماری، آموزش، موسیقی و هنر و دامپزشکی هستند. اگر قصد تحصیل در کشور رومانی را دارید همین حالا با ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

تاریخچه رومانی

رومانی کشوری است که در تقاطع اروپای مرکزی و جنوب شرقی و در کنار دریای سیاه قرار دارد. رومانی از غرب با مجارستان و صربستان، از شمال شرق و شرق با اوکراین و مولداوی و از جنوب با بلغارستان مرز مشترک دارد. تقریباً 10000 کیلومتر مربع (3900 مایل مربع) (حدود 5٪ از کل مساحت) مناطق حفاظت شده در رومانی وجود دارد که 13 پارک ملی و سه ذخیره گاه زیست کره را پوشش می دهد. از سال 2010، رومانی یک کشور با درآمد متوسط رو به بالا با شاخص توسعه انسانی بالا شناخته شده است.

رومانی یک کشور سکولار است بنابراین شهروندان اجازه دارند هر طور که می خواهند عبادت کنند و آزادی مذهب توسط قوانین اساسی آنها تضمین شده است. در حال حاضر در رومانی، 86.7 درصد از شهروندان به اعتقادات مسیحی ارتدکس (کلیسای ارتدکس رومانیایی) وابستگی دارند. حدود 5.2 درصد پروتستان، 4.7 درصد کاتولیک رومی و 9 درصد رومانیایی یونانی-کاتولیک بودند. مسلمانان اقلیت کوچکی از شهروندان رومانی را تشکیل می دهند. آب و هوای رومانی معتدل و قاره ای است. تابستان ها بسیار گرم است، در حالی که زمستان ها بارانی و سرد است. میانگین دمای سالانه در جنوب 11 درجه سانتیگراد و در شمال 8 درجه سانتیگراد است. ماه ‌های بهار معمولاً با صبح‌ها و شب‌های خنک و روزهای گرم همراه هستند.

تحصیل در رشته ارتودنسی در رومانی

برای هر کسی که مایل به تحصیل در فضایی زیبا است که در آن تجربه عملی با دوره های آموزشی دقیق همراه است، رومانی محل تحصیل است. رومانی که در تاریخ غوطه ور خود پر از پیشرفت است، این کشور سخت تلاش می کند تا اطمینان حاصل شود که فرصت های مساوی برای یادگیری برای هرکسی که مایل به دنبال کردن آن است در دسترس است. مهارت‌های حرفه‌ای و همچنین تحصیلات آکادمیک سطح بالاتر در زمینه‌های مهندسی مکانیک، آموزش، هنرهای زیبا، دامپزشکی و بسیاری از زمینه‌های دیگر تشویق می‌شوند.

دانشگاه بخارست، در پایتخت این کشور، معتبرترین و محبوب ترین دانشگاه رشته ارتودنسی در رومانی است. پس از فارغ التحصیلی از رومانی، می توان انتظار داشت که برای دنبال کردن ویزای دائم و کار کامل، استقبال گرمی داشته باشید. رومانی از نظر هنر و فرهنگ غنی است و دولت آن قوی و مستقل از حکومتی است که مدت‌ها پیش در روزهای گذشته مشمول آن بودند. هرکسی که در دانشگاه رومانی تحصیل می‌کند، مطمئناً با احساس موفقیت و رضایت کامل فارغ التحصیل می شود و برای رویارویی با چالش‌های زندگی چه در محل کار و چه در خارج از خانه، آماده می شود.

تحصیل در رشته ارتودنسی در رومانی

مدارک مورد نیاز برای ویزای تحصیلی رومانی

دانشجویان رشته ارتودنسی در رومانی که نیاز به ویزا دارند باید در زمان درخواست یا قبل از آن، شهریه را به صورت یک قسط پرداخت کنند و اسناد و مدارک برای ارائه به مقامات در زمان درخواست ویزا نگهداری شود. دانشجویانی که نیازی به ویزا ندارند ممکن است حق انتخاب داشته باشند که شهریه خود را به صورت اقساط یک بار در سال، 2 بار یا 3 بار در سال پرداخت کنند. واجد شرایط بودن ویزای دانشجویی با مدارک ثبت نام در یک مدرسه آموزش عالی قابل قبول در رومانی و مدرکی مبنی بر توانایی پرداخت یا پرداخت شهریه در همان دانشگاه یا موسسه آموزش عالی تعیین می شود.

دانشگاه های برتر رشته ارتودنسی در رومانی

لیستی از بهترین دانشگاه های رومانی به شرح زیر است:

  • دانشگاه پزشکی و داروسازی کلوژ ناپوکا
  • دانشگاه پزشکی و داروسازی کارول داویلا
  • دانشگاه پلی تکنیک بخارست
  • دانشگاه پزشکی و داروسازی گریگور پوپا

شهریه تحصیل رشته ارتودنسی در رومانی

هزینه تحصیل و زندگی در رومانی نسبت به سایر کشورهای اروپایی مقرون به صرفه می باشد. بهترین و ارزان ترین راه برای ورود به کشور رومانی، ویزای تحصیلی است. برای یک دانشجو بین الملی رشته ارتودنسی در رومانی متوسط هزینه سالایانه حدود 4200€ تا 5700€ (یورو) است. هزینه زندگی نیز در این کشور بسیار ارزان است و شما در ماه خرجی در حدود 400€ (یورو) خواهید داشت که آن هم در کنار کار کردن بخش عمده ای پوشش داده می شود.

درآمد یک ارتودنتیست در رومانی

کار در این کشور فراوان است و شما پس از تحصیل در رشته ارتودنسی مشکلی برای پیدا کردن کار مربوطه ندارید. از طرفی با کار در این کشور امکان دریافت ویزای کاری نیز برای شما میسر می شود. درآمد یک ارتودنتیست کار 26900RON (لئوی رومانی) است و شامل زندگی با کیفیت است. همین حالا با همکاران ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس گرفته و از مشاوره آنها بهرمند شوید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *