مهاجرت تحصیلی ژاپن

رشته ارتودنسی در ژاپن

رشته ارتودنسی در ژاپن

رشته ارتودنسی در ژاپن مناسب افراد سخت کوشی می باشد که به دنبال کیفیت آموزش بالا هستند. ژاپن یکی از بهترین کشورها برای تحصیل در ارتودنسی است. مؤسسات آموزش عالی ژاپن شامل دانشگاه ها، کالج های راهنمایی و کالج های فناوری است. با این حال، فقط دانشگاه ها مدرک لیسانس، فوق لیسانس، دکترا و حرفه ای اعطا می کنند. بیش از 70 درصد فارغ التحصیلان دبیرستان به نوعی به تحصیلات عالی دست می یابند. ژاپن برای دانشجویان بین المللی موقعیتی ایده آل است. سالانه بیش از 130000 دانشجوی خارجی در این کشور تحصیل می کنند. ژاپن قصد دارد تا سال 2025 با ارائه برنامه های بیشتر به زبان انگلیسی، تعداد دانشجویان بین المللی را تا حدودی دو برابر کند. برای تحصیل در کشور ژاپن همین حالا با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

تاریخچه ژاپن

مجمع الجزایری در اقیانوس آرام، که با دریای ژاپن از ساحل شرقی آسیا جدا شده است. چهار جزیره اصلی ژاپن هونشو، هوکایدو، کیوشو و شیکوکو هستند. ژاپن در شرق آسیا در اقیانوس آرام واقع شده است. نزدیکترین همسایگان ژاپن شامل چین، کره شمالی، کره جنوبی و روسیه است. ژاپن در واقع مجمع الجزایری است که از نزدیک به 7000 جزیره مجزا تشکیل شده است. با این حال، چهار جزیره بزرگ تقریباً کل خشکی کشور را تشکیل می دهند. پایتخت توکیو، یکی از بزرگترین شهرهای جهان است و کلانشهر اطراف آن با 30 میلیون نفر جمعیت، بزرگترین شهر جهان است. ژاپن کشوری بسیار صنعتی است که در آن تاریخ غنی، جشنواره‌های فرهنگی متنوع، غذاهای عالی، باغ‌های زیبا، مناظر باشکوه و کوه‌های خیره‌کننده، از جمله کوه فوجی، یکی از شناخته‌شده‌ترین قله‌های جهان، وجود دارد. این کشور همچنین به دلیل صنایعی که برخی از با کیفیت ترین محصولات جهان مانند خودرو و الکترونیک را تولید می کنند، شناخته شده است.

با توجه به جغرافیای متنوع ژاپن، آب و هوا در نقاط مختلف به طور گسترده ای متفاوت است. با این حال، این کشور به طور کلی چهار فصل را تجربه می کند. میانگین دما در توکیو در ماه آگوست حدود 27 درجه سانتیگراد و در ژانویه حدود 5 درجه سانتیگراد است. فرهنگ ژاپنی ترکیبی متنوع از سنت های باستانی شرقی و جامعه مدرن غربی است. ژاپن دارای طیف گسترده ای از بیان فرهنگی است، از معابد بودایی با قدمت بیش از 15 قرن تا ظروف چینی ژاپنی و چاپ های زیبای چوب. علاوه بر این، کیفیت انیمیشن، شعر، رقص و موسیقی ژاپنی در سراسر جهان شناخته شده است.

تحصیل در رشته ارتودنسی در ژاپن

مدارس ژاپن استانداردهای آموزشی بسیار بالایی دارند و در زمینه فناوری و تحقیقات پیشرفته از پیشتازان جهان هستند. دانشگاه های ژاپن علاوه بر مهارت فنی در سایر رشته های دانشگاهی مانند علوم سیاسی نیز بسیار مورد توجه هستند. در حال حاضر سیزده دانشگاه برنامه هایی را ارائه می دهند که به زبان انگلیسی تدریس می شوند. دانشجویان بین المللی رشته ارتودنسی در ژاپن از بیشترین امکانات برخوردار هستند. سالانه بیش از 130000 دانشجوی خارجی در این کشور تحصیل می کنند. ژاپن قصد دارد تا سال 2025 با ارائه برنامه های بیشتر به زبان انگلیسی، تعداد دانشجویان بین المللی را تا حدودی دو برابر کند. بر اساس رتبه‌بندی دانشگاه‌های جهانی تایمز در سال‌های 2012-2013، دانشگاه‌های ژاپن با 13 مدرسه در بین 400 مدرسه برتر جهان، جزو بهترین‌های جهان هستند.

تحصیل در رشته ارتودنسی در ژاپن

دانشگاه های برتر رشته ارتودنسی در ژاپن

ژاپن دارای 618 دانشگاه با برنامه های تحصیلات تکمیلی است. این دانشگاه ها به سه دسته تقسیم می شوند:

  • 86 دانشگاه سراسری
  • 75 دانشگاه دولتی توسط نهادهای محلی تأسیس شده است
  • 457 دانشگاه خصوصی

مهمترین دانشگاه های رشته پزشکی و زیر مجموعه آن :

  • دانشگاه پزشکی و دندانپزشکی توکیو
  • دانشگاه اوساکا
  • دانشگاه کیوشو
  • دانشگاه اوکایاما
  • دانشگاه نیهوین
  • دانشگاه توهوکو

هزینه های رشته ارتودنسی درژاپن

هزینه تحصیل و زندگی در ژاپن بستگی به محل اقامت شما دارد. مهمترین نکته این است که شما در دانشگاه های دولتی قبول شوید چرا که شهریه دانشگاه های خصوصی تا حدود 2 برابر دولتی است و این باعث می شود هزینه شما بالا رود. متوسط هزینه سالیانه رشته ارتودنسی در ژاپن حدود 7600$ تا 18900$ (دلار) است. اگر شما در توکیو که پایتخت این کشور است زندگی کنید، باید انتظار هزینه های نسبتا بالایی را داشته باشید. برای یک دانشجو خارجی زبان هزینه در این شهر به طور متوسط حدود 1500$ (دلار) در ماه است.

درآمد یک ارتودنتیست کار در ژاپن

علاوه بر اینکه در حین تحصیل می توانید از مزایای کار کردن بهره مند شوید، پس از تحصیل نیز بازار کار برای شما فراهم خواهد بود. کافیست تا مدرک خود را در این کشور گرفته باشید تا به راحتی کار مطلوب خود را پیدا کرده و برای ویزای کاری اقدام کنید. یک ارتودنتیست کار به صورت ماهانه درآمدی بالغ بر 1550000JPY (ین) خواهد داشت که برای یک زندگی با کیفیت مناسب می باشد. کافیست همین حالا با برای کسل اطلاعات بیشتر با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید تا آنها مسیر شما را هموار سازند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *