مهاجرت تحصیلی دانمارک

رشته ارتودنسی در دانمارک

رشته ارتودنسی در دانمارک

رشته ارتودنسی در دانمارک یکی از باکیفیت ترین آموزش ها را در سطح اروپا ارائه می دهد و این سطح در هر دانشگاه متفاوت است. در دانمارک، جذابیت نوردیک دنیای قدیم با جامعه ای آشکارا آینده نگر روبرو می شود. این کشور به دلیل کیفیت بالای زندگی و درآمد سرانه و همچنین آموزش پیشرفته، مرتباً در لیست های قابل زندگی ترین، امن ترین و شادترین مکان های روی زمین قرار می گیرد. تحصیل در دانمارک شما را دقیقاً در مرکز این آرمان شهر توسعه یافته اجتماعی قرار می دهد. اگر شما هم قصد تحصیل در یک کشور اروپایی را دارید که هزینه ها آن معقول باشد، پیشنهاد ما به شما دریافت مشاوره از ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت است.

تاریخچه دانمارک

دانمارک کوچکترین کشور اسکاندیناوی است. این کشور همچنین از چندین جزیره در دریای بالتیک تشکیل شده است. این کشور دارای بالاترین تحرک اجتماعی، سطح بالای برابری درآمد و یکی از بالاترین درآمد سرانه در جهان است. برای سال 2013، دانمارک در رتبه پانزدهم در شاخص توسعه انسانی و نهمین در HDI تعدیل شده بر اساس نابرابری قرار گرفت. دانمارک یک کشور کوچک اروپای شمالی است که پلی بین سرزمین اصلی اروپا و کشورهای اسکاندیناوی ایجاد می کند. این کشور از شمال با سوئد و از جنوب با آلمان و خطوط ساحلی در امتداد دریای شمال و دریای بالتیک مرز دارد. دانمارک یکی از بالاترین استانداردهای زندگی در جهان را دارد و اخیراً به عنوان دوستدار آب و هوا در جهان نامگذاری شده است. صنایع عمده شامل نیروگاه بادی، کشتیرانی و ساخت قطعات ماشینکاری، خودرو، اسباب بازی و کالاهای ورزشی است.

سیستم تحصیلی در دانمارک

موسسات آموزش عالی در دانمارک نزدیک به 200 مدرک کارشناسی ارشد به زبان انگلیسی در طیف گسترده ای از رشته های دانشگاهی از جمله علوم انسانی، علوم طبیعی، بهداشتی و اجتماعی، فن آوری، تجارت و اقتصاد و فناوری اطلاعات ارائه می دهند. علاوه بر این، دانشجویان رشته ارتودنسی در دانمارک متوجه خواهند شد که یادگیری آنها فراتر از کلاس درس است. مربیان در دانمارک معتقد به ارائه تجربه عملی و همچنین کلاس درس هستند، و بسیاری از دوره های سخنرانی با تجربیات واقعی از طریق شرکای صنعتی که به دانشجویان مهارت های حل مسئله و کار گروهی را آموزش می دهند، افزوده می شود.

دانمارک در مدل نوردیک عمل می کند که سرمایه داری بازار آزاد را با برنامه های رفاه اجتماعی سخاوتمندانه ترکیب می کند. جهان بینی جمعی و برابری خواهانه کشور تحرک اجتماعی را بالا نگه می دارد و تنها درصد کمی از ساکنان زیر خط فقر هستند. به جرأت می توان گفت که دانمارک یکی از مدرن ترین، مبتکرترین و پیشرفته ترین جوامع در جهان است و بدون تعجب، اغلب به عنوان یکی از شادترین جوامع ذکر شده است.

برترین دانشگاه های رشته ارتودنسی در دانمارک

در حال حاظر بهترین دانشگاه های رشته ارتودنسی در دانمارک در زیر لیست شده است:

  • دانشگاه کوپنهاگن
  • دانشگاه آرهوس
  • دانشگاه آلبورگ

برترین دانشگاه های رشته ارتودنسی در دانمارک

مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای تحصیلی دانمارک

مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای تحصیلی رشته ارتودنسی در دانمارک به شرح زیر است:

  • نامه پذیرش از دانشگاه
  • مدرک مهارت زبان (به زبان انگلیسی یا دانمارکی، بسته به زبانی که در حال تحصیل هستید)
  • مدرکی که نشان می دهد می توانید از نظر مالی در طول مدت اقامت خود حمایت شوید.
  • پاسپورت معتبر

هزینه های رشته ارتودنسی در دانمارک

هزینه تحصیل و زندگی در دانمارک بسته به شرایط متفاوت است. تحصیل در دانمارک ارزان نیست و این کشور نسبت به سایر کشورهای اروپایی همسایه خود امکان دریافت بورسیه تحصیلی برای دانشجویان خارجی را به راحتی ارائه نمی دهد. شما باید جز دانشجویان برتر باشید تا کمک هزینه تحصیلی دریافت کنید. شما می توانید در کنار تحصیل هفتته ای 20 ساعت نیز کار کنید. اکثر دانشجویان دانمارک در سالن های دانشجویی خارج از دانشگاه زندگی می کنند، زیرا رفت و آمد به مراکز شهر دانمارک معمولاً بسیار آسان است. اگر ایده سالن های دانشجویی برای شما جذاب نیست، می توانید اتاقی را از یک صاحبخانه مستقل یا از طریق یک مشاور املاک اجاره کنید.

برخی از هزینه های متوسط زندگی در سراسر دانمارک عبارتند از:

  • وعده غذا 18€ (یورو)
  • قهوه 6€ (یورو)
  • بلیط سینما 16€ (یورو)
  • اجاره خانه یک خوابه 500€ تا 1350€(یورو)
  • حمل و نقل ماهیانه 50€ تا 80€(یورو)

درآمد یک ارتودنتیست کار در دانمارک

اگر دانمارک را به عنوان مقصد کاری انتخاب کنید و مسلط به زبان دانمارکی باشید، به راحتی قادر خواهید بود تا شغل مناسب خود را پیدا کنید و چالشی در این مسیر نخواهید داشت. درآمد یک ارتودنتیست کار در این کشور حدود 121000DKK (کرون دانمارک) در ماه است. شما با این درآمد می توانید یک زندگی ایده آل در این کشور داشته باشید. پس از گذراندن 7 الی 10 سال در این کشور به عنوان نیروی کار، اقامت دائم دانمارک را می توانید دریافت کنید. همین حالا می توانید با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید تا شما را در این زمینه بیشتر راهنمایی کنند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *