مهاجرت تحصیلی دومینیکا

رشته ارتودنسی در دومینیکا

رشته ارتودنسی در دومینیکا

رشته ارتودنسی در دومینیکا موقعیت تحصیلی خوبی دارد ولی ممکن است بعد از تحصیل با چالش پیدا کردن کار روبه رو شوید. کیفیت زندگی در کشور آمریکای مرکزی دومینیکا از سطح خوبی برخوردار نیست. این کشور به علت اعتبار پاسپورتی بالا بیشتر به مکانی برای سرمایه گذاران خارجی تبدیل شده است. کیفیت تحصیل در این کشور زیاد بالا نیست و اگر قصد ادامه تحصیل رشته ارتودنسی در دومینیکا را دارید باید بدانید که موانع زیادی ممکن است پیش پای شما باشد. یکی از نکات مثبت تحصیل در دومینیکا زبان انگلیسی می باشد. اگر شما هم قصد ادامه تحصیل در این کشور زیبا را دارید همین حالا با ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

تاریخچه دومینیکا

افرادی که مشتاقانه منتظر گذراندن دوره تحصیلات عالی خود در خارج از کشور هستند ممکن است بخواهند این کار را در دومینیکا انجام دهند. تحصیل در خارج از کشور می تواند یک فرصت هیجان انگیز باشد، به خصوص در کشور متنوعی مانند دومینیکا باشد. این کشور جزیره ای در آنتیل کوچک در دریای کارائیب واقع شده است. این جزیره کوچک تنها 290 مایل مربع مساحت دارد، اما حدود 72300 نفر در آن زندگی می کنند. این کشور که ابتدا توسط اسپانیایی ها، سپس مستعمره فرانسه و بعداً انگلستان مستقر شد، دارای پیشینه ای متنوع و فرهنگ های فراوانی است. این دلایل می تواند یک فرصت هیجان انگیز ایجاد کند.

به عنوان مثال، بخش زیادی از این کشور در جنگل های بارانی پوشیده شده است. همچنین دومین چشمه آب گرم بزرگ در آن قرار دارد. رودخانه ها و آبشارهای زیادی در سراسر آن و سواحل شنی در شمال وجود دارد. به همین دلیل است که یک منطقه توریستی محبوب به ویژه برای غواصان است. با داشتن آب و هوای گرم و مرطوب و فرهنگی مدرن، اما هنوز هم بسیار مذهبی، بدون شک دانشجویان در هنگام تحصیل در کالج در دومینیکا چیزهای زیادی را پیدا خواهند کرد. این کشور مقرون به صرفه برای زندگی است و ویزای دانشجویی دومینیکا به راحتی در دسترس کسانی است که دارای سابقه کیفری تمیز و پیشینه تحصیلی معتبر هستند.

شرایط تحصیل رشته ارتودنسی در دومینیکا

بزرگترین بخش اقتصادی این کشور کشاورزی است. همچنین یک مکان پزشکی دریایی مهم است و در حال توسعه خدمات انرژی زیست محیطی برجسته از جمله استفاده از زمین گرمایی است. گذشته از اقتصاد مدرن رو به رشد و شکوفا، دومینیکا همچنین احتمالا یکی از رقابتی ترین سیستم های آموزشی در منطقه و غرب را دارد. دانش آموزان داخلی از طریق دبیرستان ثبت نام می کنند و بسیاری در این مرحله وارد نیروی کار می شوند. با این حال، کالج و دانشگاه در اینجا در بین مردم محلی محبوبیت بیشتری دارند. برای کسانی که مایل به تحصیل در اینجا هستند، صحبت کردن به زبان انگلیسی یا فرانسوی ضروری است زیرا این زبان‌ها زبان‌های بومی و رایج و همچنین نوعی زبان کریول هستند. بسیاری از برنامه های آموزش عالی در کشور یکی از این زبان ها تدریس می شود، اما اکثر آنها به زبان انگلیسی در دسترس هستند. دانشجویان بین المللی برای ثبت نام در برنامه های دانشگاهی باید بتوانند به این زبان ها ارتباط برقرار کنند.

شرایط تحصیل رشته ارتودنسی در دومینیکا

دانشگاه برتر رشته ارتودنسی در دومینیکا

مهم ترین دانشگاه های کشور دومینیکا برای تحصیل در رشته ارتودنسی عبارتند از:

  • ایبرو آمریکایی
  • اتونوموس سانتو دومینگو
  • پونتیفیکا کاتولیک مادره ای مائسترا

هزینه های رشته ارتودنسی در دومینیکا

هزینه زندگی در دومینیکا نسبت به بسیاری از کشورهای دیگر متوسط است. شما در این کشور می توانید در آرامش زندگی کرده و از استانداردهای یک زندگی با کیفیت برخوردار شوید. بورسیه تحصیلی نه تنها برای رشته ارتودنسی در دومینیکا بلکه برای تمامی رشته های دیگر وجود ندارد و تحصیل رایگان نیست. شما در طول تحصیل نمی توانید در این کشور مشغول به کار شوید. از این رو تمام هزینه ها را باید از جیب پرداخت کنید.

هزینه خدماتی مانند آب و برق، کالاها و سایر موارد مرتبط در دومینیکا در حال افزایش است. همچنین افزایش ناگهانی قیمت کالاها انگیزه ای برای مردم دومینیکا است تا بتوانند سبک زندگی خود را تغییر دهند و هزینه های خود را برای حفظ یک زندگی معقول و مناسب اولویت بندی کنند. این کشور به شدت به واردات خود متکی است، اما با افزایش قیمت تمام شده محصولات خارج از منطقه، به طور فزاینده ای به دنبال تولید و توسعه پایدار است. علیرغم افزایش قیمت کالاها و خدمات لوکس، محصولات در دسترس کسانی است که آنها را درخواست می کنند.

درآمد یک ارتودنتیست کار در دومینیکا

اگر صرفا به دنبال کار در دومینیکا هستید باید یک درخواست کار از سوی کارفرما داشته باشید و این خود یه پروسه تقریبا غیر ممکن است. ولی اگر تحصیل خود را در این کشور به پایان رسانده باشید، موقعیت شغلی برای شما راحت تر وجود خواهد داشت. یک ارتودنتیست کار در این کشور می تواند درآمد حدودی 46900DOP (پزو) در ماه داشته باشد. این درآمد برای یک زندگی ایده آل در این کشور کفایت نمی کند. شما هم اگر قصد مهاجرت و اعزام دانشجو به دومینیکا را دارید همین حالا با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *