مهاجرت تحصیلی تایلند

رشته ارتودنسی در تایلند

رشته ارتودنسی در تایلند

رشته ارتودنسی در تایلند در کنار بسیاری رشته های دیگر، موقعیت جذابی را در اختیار تمام دانشجویان از سرتاسر دنیا قرار می دهد. تقریباً 400 برنامه کارشناسی ارشد در این کشور برای دانشجویان بین‌المللی طراحی شده و به زبان انگلیسی تدریس می‌شوند. بسیاری از موسسات آموزش عالی در تایلند به ویژه در زمینه های مطالعات زیست محیطی، کشاورزی، انرژی، حقوق و مطالعات بودایی بسیار مورد توجه هستند. علاوه بر این، بسیاری از برنامه های تحصیلات تکمیلی در زمینه تجارت و مدیریت وجود دارد و بیشتر آنها به زبان انگلیسی تدریس می شوند.

تایلند دارای 80 دانشگاه دولتی و 71 موسسه آموزش عالی خصوصی است. از 80 دانشگاه دولتی، 63 دانشگاه به عنوان دانشگاه با پذیرش محدود، 2 به عنوان دانشگاه با پذیرش آزاد و 15 دانشگاه به عنوان دانشگاه مستقل طبقه بندی می شوند که شامل 2 دانشگاه بودایی است. اکثر موسسات آموزش عالی پذیرای دانشجویان بین المللی هستند و سالانه حدود 20000 دانشجوی خارجی در تایلند تحصیل می کنند. محبوب ترین مناطق تحصیلی برای دانشجویان بین المللی زبان تایلندی و انگلیسی، مدیریت بازرگانی و تجارت و بازاریابی بین المللی است. اگر شما هم قصد مهاجرت به این کشور زیبا را دارید همین حالا با ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

تاریخچه تایلند

تایلند نیمه غربی شبه جزیره هندوچین و دو سوم شمالی شبه جزیره مالایا در جنوب شرقی آسیا را اشغال می کند. همسایگان آن برمه (میانمار) در شمال و غرب، لائوس در شمال و شمال شرق، کامبوج در شرق، و مالزی در جنوب هستند. تایلند تقریباً وسعتی به اندازه فرانسه دارد. این کشور مدرن که هرگز مستعمره نشده است، به خاطر مهمان نوازی، غذاهای لذیذ، شهرهای مسحورکننده و معابد تاریخی شهرت دارد. این کشور دارای طیف گسترده ای از زمین و مناظر است، از سواحل و کوه ها گرفته تا مناظر گرمسیری. تایلند دارای یک اقتصاد جهانی با پروازهای بین المللی از اکثر کشورهای بزرگ جهان است. بسیاری از شرکت های بین المللی دفاتری در این کشور دارند. واحد پول آن بات است و این کشور دومین تولیدکننده بزرگ تنگستن و سومین تولیدکننده بزرگ قلع در جهان است.

دانشگاه های برتر رشته ارتودنسی در تایلند

در زیر لیستی از دانشگاه های تراز اول در رشته ارتودنسی آورده شده است:

  • دانشگاه ماهیدول
  • دانشگاه چولالونگکورن
  • دانشگاه خون کائن
  • دانشگاه چیانگ مای
  • دانشگاه شاهزاده سونگکلا
  • دانشگاه تاماسات
  • دانشگاه سرینا خارینویروت

دانشگاه های برتر رشته ارتودنسی در تایلند

شرایط دریافت ویزا رشته ارتودنسی در تایلند

دانشجویان بین المللی برای تحصیل رشته ارتودنسی در تایلند نیاز به ویزا دارند. قبل از ورود به تایلند، دانشجویان باید ویزای تحصیلی (ویزای غیر مهاجرتی ED) را از سفارت یا کنسولگری تایلند در کشور خود دریافت کنند. ویزای تحصیلی فقط برای 90 روز مناسب است، بنابراین پس از ورود به تایلند، دانشجو باید برای یک ویزای دانشجویی یک ساله اقدام کند که در صورت نیاز می تواند برای دوره های یک ساله دیگر تمدید شود. هزینه ویزا 1900 THB (بات تایلند) است. پس از دریافت ویزا، دانشجویان باید هر 90 روز یک بار آدرس فعلی خود را به اداره مهاجرت اطلاع دهند. از دست دادن این اعلان منجر به جریمه 2000 THB (بات تایلند) می شود. همچنین دانشجویان باید نشان دهند که در طول تحصیل خود دارای بودجه کافی برای اقامت در تایلند هستند. دانشجویان مجرد باید 20000 THB (بات تایلند) به عناون ضمانت داشته باشند.

شهریه رشته ارتودنسی در تایلند

هزینه تحصیل در تایلند ارتباط مستقیمی با شهر و دانشگاه انتخابی شما دارد. قطعا تحصیل در دانشگاه های دولتی و زندگی در شهرهای کوچک تر به هزینه های کمتری نیاز دارد. شما به عنوان یک دانشجو خارجی هزینه ای بین 170€ الی 250€ (یورو) در ماه برای خرید مواد غذایی دارید. به طور کل هزینه زندگی در کشور تایلند بالا نیست . شما به راحتی می توانید یک زندگی نرمال در این کشور داشته باشید. تایلند دارای یک سیستم مراقبت بهداشتی بسیار مدرن است که شامل خدمات بهداشتی دولتی، سازمان‌های غیردولتی و خدمات پزشکی خصوصی است. شهروندان تایلندی که دارای کارت سلامت پوشش همگانی هستند، عموماً خدمات پزشکی رایگان در مراکز دولتی یا خصوصی دریافت می‌کنند. دانشجویان رشته ارتودنسی در تایلند باید قبل از ورود به کشور بیمه درمانی دریافت کنند، زیرا بسیاری از بیمارستان های خصوصی بدون داشتن مدرک بیمه درمانی، بیماران را درمان نمی کنند.

درآمد یک ارتودنتیست کار در تایلند

زمانی که با ویزای دانشجویی در تایلند هستید اجازه کار ندارید. اگر با ویزای مطابق با ویزای کار و مجوز کار به کار رسمی برسید، می توانید با این ویزا نیز تحصیل کنید، اما برعکس آن صادق نیست. اگر در ابتدا به قصد تحصیل به این کشور مهاجرت کردید، نیاز است تا تحصیلات خود را کامل کرده و سپس به دنبال موقعیت شغلی در رشته مورد نظر خود باشید. در تایلند مشکل کار وجود ندارد و یک ارتودنتیست کار می تواند پس از تحصیل سریع به کار مشغول شده و ویزای خود را کاری کند تا بتواند در این کشور اقامت داشته باشد. درآمد متوسط یک ارتودنتیست کار در تایلند حدود 297000THB (بات تایلند) است. این مقدار حقوق برای داشتن یک زندگی ایده آل در این کشور کفایت می کند. شما هم همین حالا با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید تا از بهترین شرایط مهاجرت به این کشور با خبر شوید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *