مهاجرت تحصیلی برزیل

رشته ارتودنسی در برزیل

هزینه های رشته ارتودنسی در برزیل

رشته ارتودنسی در برزیل نیز موقعیت مناسبی برای دانشجویان بین المللی محسوب می شود ولی کمتر مورد توجه دانشجویان آسیایی قرار گرفته است. برزیل مکانی پر جنب و جوش، پر از فرهنگ، غذا، نوشیدنی و ماجراجویی است. برزیل کشوری عظیم است و فضای زیادی برای اکتشاف وجود دارد. در واقع پنجمین کشور بزرگ در جهان است که تقریبا نیمی از کل قاره آمریکای جنوبی را تشکیل می دهد. خود نام «برزیل» تصاویری از سواحل بکر، بوی غذاهای فریبنده، رنگ‌های روشن و زنده و کارناوال‌ها و رژه‌های پر جنب و جوش را تداعی می‌کند. اگر شما هم قصد مهاجرت به این کشور را دارید می توانید با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

تاریخچه برزیل

برزیل یا نام رسمی آن جمهوری فدراتیو برزیل، کشوری در آمریکای جنوبی که نیمی از خشکی این قاره را اشغال می کند. از نظر وسعت فقط روسیه، کانادا، چین و ایالات متحده از آن فراتر رفته اند.آرژانتین، پاراگوئه و بولیوی در جنوب غربی، پرو در غرب، کلمبیا در شمال غربی، ونزوئلا، گویان، سورینام و گویان فرانسه در شمال همسایگان برزیل هستند. طیف گسترده ای از مناظر گرمسیری و نیمه گرمسیری از جمله تالاب ها، ساواناها، فلات ها و کوه های کم ارتفاع را در بر می گیرد. برزیل بیشتر حوضه رودخانه آمازون را در خود جای داده است که دارای بزرگترین سیستم رودخانه و گسترده ترین جنگل بارانی بکر جهان است. این کشور فاقد محیط های بیابانی، کوهستانی یا قطب شمال است.

شرایط تحصیل رشته ارتودنسی در برزیل

رشته ارتودنسی در برزیل برای خارجی ها رایگان نمی باشد و با توجه به دانشگاه ها این هزینه متفاوت است. علیرغم شهرت فزاینده برزیل برای آموزش عالی، مدارک اعطایی شده توسط برخی از دانشگاه ها ممکن است در سایر نقاط جهان به رسمیت شناخته نشوند. کیفیت آموزش در دانشگاه های برتر برزیل با دانشگاه های اروپایی تحت فرآیند بولونیا قابل مقایسه است.

برترین دانشگاه های رشته ارتودنسی در برزیل

بهترین دانشگاه های این رشته عبارتند از:

  • دانشگاه فدرال ریو گراند دو سول
  • دانشگاه فدرال سانتا کاتارینا
  • دانشگاه ایالتی کامپیناس
  • دانشگاه فدرال د پلوتاس
  • دانشگاه فدرال ریودوژانیرو

هزینه های رشته ارتودنسی در برزیل

هزینه های رشته ارتودنسی در برزیل

هزینه زندگی در برزیل ارتباط مستقیمی با شهر انتخابی شما دارد. از آنجا که این کشور بزرگ بوده و دانشگاه های معتبر آن زیاد می باشد، هزینه زندگی در هر شهر متفاوت است. به طور معمول هزینه سالیانه رشته ارتودنسی در برزیل 3000$ تا 11000$ (دلار آمریکا) تخمین زده می شود. کار کردن در حین تحصیل در این کشور ممنوع می باشد و شما ماهیانه در حدود 700$ (دلار) هزینه خواهید داشت. قیمت‌های مناسب‌ در کنار سرزندگی شهرهای بزرگ آن، برزیل را به کشوری تبدیل می‌ کند که در آن می‌ توانید با بودجه نسبتاً کم از سبک زندگی شهری لذت ببرید. برزیل یک کشور پول محور است، اما روز به روز الکترونیکی تر می شود. حتی در شهرهای کوچکتر، کارت در حال حاضر به طور گسترده پذیرفته شده است. با این حال، در مناطق روستایی و شهرها، پول نقد همچنان محرک اصلی است.

شرایط کار یک ارتودنتیست در برزیل

در برزیل مشکل کمبود کار وجود ندارد ولی شما به عنوان یک ارتودنتیست کار باید مدرک خود را از دانشگاه های معتبر این کشور و یا کشورهای که در برزیل مورد اعتبار هستند، کسب کرده باشید. یک ارتودنتیست کار در برزیل می تواند درآمد ماهیانه 40000R$ (رئال برزیل) داشته باشد که این مقدار برای یک زندگی با کیفیت در این کشور کافی می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مهاجرت تحصیلی به برزیل می توانید با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *