مهاجرت تحصیلی بلاروس

رشته ارتودنسی در بلاروس

رشته ارتودنسی در بلاروس

رشته ارتودنسی در بلاروس یک موقعیت مناسب برای دانشجویانی می باشد که به دنبال تحصیل در یک کشور ارزان قیمت هستند. بلاروس کشوری است که میزان درآمد مردم آنها معمولی و گاها رو به پایین می باشد. از این روی موقعیت کاری خوبی برای شما نسب به کشورهای آلمان، مجارستان، کانادا و غیره نخواهد داشت. دانشگاه های این کشور مورد تایید ایران نمی باشد. از همین رو فارغ التحصیلی رشته ارتودنسی در بلاروس زمینه کاری مناسبی جز در همان کشور برای شما نخواهد داشت. از طرفی تعداد دانشگاه های این کشور به قدری زیاد است که شما مشکلی در رابطه با عدم اخذ ویزا نخواهید داشت. مردمان این کشور مهمان دوست هستند ولی ضعیف ترین قشر در فاره اروپا به شمار می روند. اگر قصد تحصیل در این کشور را دارید همین حالا با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

تاریخچه بلاروس

بلاروس کشوری در اروپای شرقی که قبلاً روسیه سفید نامیده می شد تا زمانی که در سال 1991 مستقل شد. کوچکترین جمهوری از سه جمهوری اسلاوی موجود در اتحاد جماهیر شوروی بود (دو جمهوری بزرگتر روسیه و اوکراین). در حالی که بلاروس‌ها دارای هویت و زبان قومی متمایز هستند، هرگز قبلاً از وحدت و حاکمیت سیاسی مگر در یک دوره کوتاه در سال 1918 برخوردار نبودند. بلاروس از زمان استقلال، روابط نزدیک خود را با مسلط ترین همسایه خود، روسیه حفظ کرده است. در سال 1999 دو کشور پیمان بنیاد دولتی اتحادیه را امضا کردند که هدف آن ایجاد یک کنفدراسیون یکپارچه سیاسی با واحد پولی مشترک بود. با این حال، ماهیت دقیق این مشارکت تا قرن بیست و یکم نامشخص بود. حدود یک پنجم جمعیت بلاروس در پایتخت واقع در مرکز، مینسک زندگی می کنند، یک شهر مدرن و گسترده که تقریباً به طور کامل پس از ویران شدن تقریباً در جنگ جهانی دوم بازسازی شد.

شهریه رشته ارتودنسی در بلاروس

تحصیل و زندگی در بلاروس هزینه های زیادی را می طلبد. رشته ارتودنسی در بلاروس یکی از گران ترین رشته ها می باشد. هزینه تحصیل سالیانه چیزی در حدود 2000$ تا 35000$ (دلار آمریکا) می باشد. دانشگاه دولتی بلاروس به مراتب هزینه های کمتری نسبت به این ارقام دارد و شما می توانید با اقامت در خوابگاه هزینه های خود را بسیار کاهش دهید. با این حال هزینه های ماهیانه شما تقریبا 450$ (دلار) می شود. شما می توانید در حین تحصیل مشغول به کار شوید.

برترین دانشگاه های رشته ارتودنسی در بلاروس

در کل 4 دانشگاه پزشکی و دولتی وجود دارد:

  • دانشگاه پزشکی دولتی ویتبسک
  • دانشگاه پزشکی دولتی گومل
  • دانشگاه دولتی پزشکی بلاروس
  • دانشگاه پزشکی دولتی گرودنو

شرایط کار یک ارتودنتیست کار در بلاروس

برای کار در رشته ارتودنسی در بلاروس شما نیاز است که حتما مدرک خود را از یکی از دانشگاه های این کشور اخذ کرده باشید. با این کار شما می توانید ویزای کاری گرفته و پس از چند سال اقامت دائم این کشور را اخذ کنید. موقعیت کاری برای یک ارتودنتیست کار در این کشور زیاد است و حقوق ماهیانه آنها چیزی در حدود 111BYN (روبل بلاروس) می باشد که این درآمد برای یک زندگی با کیفیت در این کشور کفایت می کند. اگر شما قصد مهاجرت به این کشور اروپایی را دارید همین حالا با ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *