مهاجرت تحصیلی ایسلند

رشته ارتودنسی در ایسلند

هزینه های رشته ارتودنسی در ایسلند

رشته ارتودنسی در ایسلند شرایط زندگی با کیفیتی را در کنار تحصیل برای شما به ارمغان می آورد. جمعیت این کشور زیاد نیست.

ایسلند مکان خوبی برای تحصیل در خارج از کشور است. جمعیت اندک ایسلند در پایتخت ریکیاویک متمرکز است، بنابراین اکثر دانشجویان بین المللی در اینجا هستند. ریکیاویک همچنین قلب ایسلند است، از موزه‌های جذاب گرفته تا معماری هیجان انگیز در این شهر علمی قرار گرفته است. جدا از فرصت های فوق العاده ای که برای دانشجویان بین المللی دارد، ایسلند یک مکان جذاب است. موقعیت آن در شمال دور به این معنی است که خانه زمین شناسی غیرعادی و مناظر غیرعادی است که در جای دیگر یافت نمی شود. به هر حال، تماشای فوران آتشفشان از یخچال یک تجربه نسبتاً غیرعادی است. این امر ایسلند را به مکانی مناسب برای تحصیل در علوم طبیعی تبدیل می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مهاجرت تحصیلی با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

تاریخچه ایسلند

ایسلند کشوری جزیره ای است که در حاشیه اروپا قرار دارد. از آتشفشان های یخی گرفته تا سواحل سیاه آن، ایسلند مکانی است که تخیل مردم در سراسر جهان را به خود جلب می کند. یخچال های طبیعی درخشان، مانند یخچال Vatna (Vatnajökull)، بزرگترین یخچال اروپا، در سراسر رشته کوه های ناهموار زیبای آن قرار دارند. آبفشان‌های داغ فراوان گرما را برای بسیاری از خانه‌ها و ساختمان‌های کشور به وجود می آورد و امکان کشاورزی گرمخانه‌ای را در تمام طول سال فراهم می‌کنند. گلف استریم دریایی آب و هوای معتدلی را برای جایی که یکی از شمالی ترین مکان های مسکونی روی کره زمین است، فراهم می کند.

شرایط تحصیل رشته ارتودنسی در ایسلند

در صورتی که شما تحصیل دندانپزشکی در ایسلند را پشت سر گذاشته باشید، تنها کافی است که با 2 سال تحصیلات در زمینه ارتودنسی مدرک خود را به دست آورید. با اینکه در کشور ایسلند دانشگاه ها در رتبه جهانی قرار ندارند ولی به این علت که تحصیلات در آنها تقریبا رایگان است متقاضی زیادی برای رشته ارتودنسی در ایسلند درخواست می دهد و همین امر مسیر رسیدن به این کشور از طریق تحصیلات را سخت می کند.

دانشگاه های رشته ارتودنسی در ایسلند

به طور کلی 3 دانشگاه در زمینه ارتودنسی وجود دارد:

  • دانشگاه ایسلند
  • دانشگاه آکوریری
  • دانشگاه بیفرست

مدارک مورد نیاز رشته ارتودنسی در ایسلند

اگر برای یک دوره کوتاه به ایسلند می روید تا نود روز بدون ویزا در آنجا بمانید. اما برای دریافت ویزای دانشجویی ایسلند به موارد زیر نیاز دارید:

  • گذرنامه
  • دو قطعه عکس در اندازه پاسپورت
  • اثبات پرداخت هزینه. هزینه ویزا 6000ISK (کرونای ایسلند) است.
  • فرم درخواست تکمیل شده
  • مدرک پذیرش در برنامه شما
  • یک کپی از سابقه کیفری
  • گواهی بیمه سلامت. حداقل باید تا 2,000,000ISK (کرونای ایسلند) را پوشش دهد
  • اثبات خودکفایی مالی از طریق صورت حساب های بانکی

هزینه های رشته ارتودنسی در ایسلند

هزینه های رشته ارتودنسی در ایسلند

کشورهای شمال اروپا به گرانی شهرت دارند و این شامل ایسلند نیز می شود. این بدان معناست که شما باید در طول مدت زمانی که در آنجا هستید برای هر هزینه ای برنامه داشته باشید. همانطور که گفته شد اکثر دانشگاه های این کشور دولتی هستند و هزینه بسیار پایینی دریافت می کنند برای همین شما در رشته ارتودنسی در ایسلند نیازی به بورسیه تحصیلی نخواهید داشت. از طرفی هزینه های زندگی همانند کشورهای دیگر اروپایی می باشد. به طور متوسط برای یکسال تحصیلی شما به 1100€ (یورو) نیاز دارید. هزینه های زندگی در حدود سالی 13000€ (یورو) و درآمد شما در سال می تواند تا 11000€ (یورو) از هزینه ها را پوشش دهد.

شرایط کار یک ارتودنتیست در ایسلند

زمانی که شما مشغول به تحصیل رشته ارتودنسی در ایسلند می باشید، قادر خواهید بود تا 15 ساعت در هفته کار کنید. ولی بعد از تحصیل اگر شما بتوانید تا 3 سال در این کشور کار کنید اقامت دائم دریافت می کنید و حق برخورداری از ویزای شنگن را خواهید داشت. یک ارتودنتیست در این کشور به طور متوسط 1830000ISK (کرونای ایسلند) در ماه درآمد کسب می کند. این رقم برای داشتن یک زندگی باکیفیت کافی می باشد. اگر به دنبال بهترین راه برای مهاجرت به کشور ایسلند می باشید با ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *