مهاجرت تحصیلی شیلی

رشته آنکولوژی در شیلی

رشته آنکولوژی در شیلی

تحصیل رشته آنکولوژی در شیلی که همان رشته سرطان شناسی است یکی از فرصت های عالی برای کسانی است که قصد مهاجرت به قاره آمریکای جنوبی دارند. فرصتی برای گذراندن 1 ترم در یک دانشگاه در سطح جهانی تنها برای گروهی از دانشجویان در دسترس است. شما نه تنها یک تجربه آموزشی منحصر به فرد در داخل دانشگاه خواهید داشت، بلکه اطلاعات بیشتری در مورد فرهنگ و مردم این کشور خواهید آموخت. شما غذاهای جدید می خورید، محله ها را کاوش می کنید و حتی ممکن است از کوهی در کوه های آند بالا بروید. دیدگاه شما نسبت به جهان تغییر می کند و تمرکز شما گسترده تر می شود. این یک تجربه است که شما را تا آخر عمر به یاد خواهید آورد.

این کشور یکی از تنها 2 کشور در آمریکای جنوبی است که مرز مشترکی با برزیل ندارد، این کشور دارای طولانی ترین کشور جهان است. از شمال به جنوب این کشور 4300 کیلومتر یا 2700 مایل طول دارد. در غرب توسط اقیانوس آرام و در شرق توسط کوه های آند احاطه شده است. در حالی که تنها 350 کیلومتر در وسیع ترین نقطه خود قرار دارد، طول غیر معمول آن که 38 درجه عرض جغرافیایی را پوشش می دهد، منجر به چندین منطقه جغرافیایی بسیار متنوع می شود. موارد مهمی که درباره رشته آنکولوژی در شیلی باید بدانید توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این راهنما آمده است.

معرفی دانشگاه های رشته آنکولوژی در شیلی

تحصیل در این کشور و غرق شدن در انرژی خلاق کشوری که به عنوان یک قدرت اقتصادی با برنامه های اجتماعی مدرن و روابط با اروپا و آسیا ظاهر می شود. شما ممکن است در یک بازار اسپانیایی تمرین کنید، با دوستان محلی و بین المللی ملاقات کنید و در طول تحصیل در خارج از کشور در این کشور، به طور متوسط ​​در خانواده خود میزبان باشید. آن را با سفرهای شخصی مخلوط کنید. تصور کنید از پارک ملی تورس دل پین یا پرو دیدن کرده اید. برای یک ماجراجویی یک عمر آمریکای لاتین آماده هستید.

این کشور با داشتن اقتصادی قوی و رو به رشد، پیشرو در رتبه بندی قاره ها و مکانی فوق العاده برای تحصیل در خارج از کشور، نام شما را صدا می زند. در یکی از برنامه های تحصیل این کشور، نه تنها شما در کلاس یا کارآموزی خود یاد خواهید گرفت، بلکه زمانی که سفرها و سفرهای مربوط به دوره، زمینه ای را برای آنچه در کلاس درس می آموزید فراهم می کند و به شما امکان می دهد این کشور را کاوش کنید.

برای کسانی که قصد تحصیل رشته آنکولوژی در شیلی را دارند، دانشگاه های زیر پیشنهاد می شود:

  • Pontificia Católica de Chile
  • University of chile
  • Universidad Autónoma de Chile
  • Universidad de La Frontera
  • Universidad del Desarrollo

جدول زیر رتبه دانشگاه های ذکر شده را در سطح جهانی و در بین دانشگاه های پزشکی بالینی نشان می دهد:

نام دانشگاهرتبه جهانیرتبه در بین دانشگاه های پزشکی بالینی
Pontificia Católica de Chile290307
University of chile390414
Universidad Autónoma de Chile997506
Universidad de La Frontera1195633
Universidad del Desarrollo743

مشاغل رشته آنکولوژی در شیلی

آنکولوژیست ها پزشکانی هستند که تشخیص، مراقبت و درمان بیماران سرطانی را مدیریت می کنند. آن ها ممکن است به عنوان متخصصان سرطان عمومی پزشکی یا تمرکز بر روی زمینه ای تخصصی تر مانند سرطان شناسی زنان، سرطان شناسی جراحی یا سرطان شناسی پرتویی فعالیت کنند. به طور معمول، بیماران زمانی به پزشک متخصص سرطان مراجعه می کنند که پزشک اصلی آن ها نیاز به نظر تخصصی یا تشخیص براساس هر تعداد علائم داشته باشد.

پس از تشخیص، آنکولوژیست ها اصلی ترین ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی بیمار می شود و اغلب یک تیم چندرشته ای را درگیر می کند که در دوره درمان آن ها شرکت می کند. بسته به نوع سرطان، این ممکن است شامل شیمی درمانی، اشعه، ایمونوتراپی، جراحی یا هر ترکیبی از این موارد باشد. آنکولوژیست ها همچنان بیمار را در طول درمان و پس از درمان و بهبودی تحت نظر دارند.

نمودار زیر حوزه های اصلی رشته آنکولوژی در شیلی را نشان داده است:

حوزه های اصلی رشته آنکولوژی در شیلی حقوق ماهیانه کار در شیلی برای آنکولوژیست ها در نمودار زیر نشان داده شده است:

حقوق ماهیانه کار در شیلی برای آنکولوژیست ها

هزینه تحصیل رشته آنکولوژی در شیلی

در حالی که هزینه های شرکت در 1 ترم در یک دانشگاه درجه یک در این کشور می تواند متفاوت باشد، یک برآورد خوب برای شهریه برای یک ترم حدود 5000$ (دلار) است. هر دوره هزینه ای در حدود 1000$ (دلار) برای 10 واحد به علاوه هزینه اداری حدود 300$ (دلار) دارد.

هزینه اقلام ضروری در این کشور در جدول زیر نشان داده شده است:

پارامترهزینه به دلار
مسکن3000$
غذا3000$
حمل و نقل1500$
کتاب و هزینه های شخصی1000$

وقتی همه این ها را جمع کنید، هزینه های همه جانبه شما برای 6 ماه در شیلی تقریبا در حدود 13500$ (دلار) خواهد بود. اگر قصد مهاجرت به این کشور را دارید، در مقایسه با دیگر کشورهای آمریکای لاتین، این کشور یک کشور ارزان نیست. با این وجود، اکثر مواد غذایی اصلی، خدمات، حمل و نقل عمومی، تورهای اتوبوس و رستوران های ساده نسبت به کشورهای صنعتی قیمت پایین تری دارند. میوه و سبزیجات بسیار ارزان تر هستند. به ویژه وقتی در خیابان فروخته می شوند. کالاهای صنعتی بیشتر وارداتی می باشند و بنابراین گران تر از اروپا یا آمریکای شمالی هستند.

هزینه تحصیل رشته آنکولوژی در شیلی

کار حین تحصیل در شیلی

تحصیل در شیلی نیاز به ویزای دانشجویی دارد. این نوع ویزا به یک فرد خارجی اجازه می دهد تا 1 سال در هر موسسه آموزشی مورد تأیید دولت تحصیل کند و می تواند تا زمان اتمام تحصیلات تمدید شود حتی اگر مجبور به تغییر موسسه باشید. شما مجاز به کار در این نوع ویزا نیستید هرچند می توانید برای انجام حرفه خود به عنوان بخشی از تحصیلات خود مجوز بگیرید یا اگر می توانید مدرکی را برای نیاز به بودجه برای پرداخت هزینه های تحصیل خود نشان دهید. این تعداد از دانشجویان از کشورهای مختلف هر ساله با وجود تجربیات آموزشی متعدد و قابل اعتماد افزایش می یابد. زیرا، این کشور کشوری امن، کارآمد ، مدرن و دارای ارتباط خوب است. برای مطلع شدن از روش های مهاجرت به شیلی می توانید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس گرفته و از اطلاعات کادر مجرب این مجموعه بهره مند شوید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *