مهاجرت تحصیلی آرژانتین

رشته آنکولوژی در آرژانتین

رشته آنکولوژی در آرژانتین

یکی از برنامه هایی که برای تحصیل در آرژانتین مناسب است رشته آنکولوژی در آرژانتین بوده که سالانه دانشجوهای بسیاری برای تحصیل اقدام می کنند. این کشور، کشوری است که در آمریکای جنوبی واقع شده است. این کشور، به لطف شهر بندری اوشوائیا، مناظر بی نظیری از مناظر، حیات وحش و حتی دروازه قطب جنوب عمل می کند. این کشور، از باغ های انگور در مرکز کشور، تا رشته کوه های آند در شمال شرقی، تا پایتخت رنگارنگ و شلوغ بوینس آیرس، به عنوان مقصدی برای تحصیل در خارج از کشور، چیزهای زیادی برای ارائه دارد.

این کشور، یک تولید کننده شراب بزرگ است و به همین دلیل در سراسر جهان شناخته شده است. اما چیزهای بیشتری در این کشور وجود دارد. این کشور همچنین از منابع طبیعی زیادی مانند گاز و بنزین و فولاد سنگین و خودروسازی بهره می برد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت قصد دارد تا با ارائه اطلاعات در باب رشته آنکولوژی در آرژانتین شما عزیزان را در امر تحصیل این رشته یاری کند.

معرفی دانشگاه های رشته آنکولوژی در آرژانتین

دانشگاه بوینس آیرس یکی از دانشگاه هایی است که رشته آنکولوژی در آرژانتین را ارائه می دهد. دانشگاه بوینس آیرس یک دانشگاه تحقیقاتی عمومی در بوینس آیرس، این کشور است. این دانشگاه در سال 1821 تأسیس شد و برترین موسسه آموزش عالی در این کشور است. این دانشگاه، در سال 2020 معتبرترین دانشگاه ایبری آمریکا محسوب می شد. این دانشگاه 17 رئیس جمهور این کشور را آموزش داده است. 4 نفر از 5 برنده جایزه نوبل کشور را تولید کرده است و تقریبا 40% از تحقیقات تحقیقاتی کشور را بر عهده دارد.

این دانشگاه در QS که سایت رتبه بندی جهانی دانشگاه ها است، در رتبه 66 جهان قرار دارد. قدرت علمی دانشگاه و رهبری منطقه ای آن را برای بسیاری از دانشجویان بین المللی، به ویژه در سطح تحصیلات تکمیلی، جذاب می کند. تنها بیش از 4% از دانشجویان دوره کارشناسی خارجی می باشد. در حالی که 15% از دانشجویان تحصیلات تکمیلی از خارج آمده اند. دانشکده علوم اقتصادی دارای بالاترین نرخ دانشجویان بین المللی کارشناسی ارشد با 30% است.

مشاغل رشته آنکولوژی در آرژانتین

رشته آنکولوژی در آرژانتین مطالعه سرطان است. آنکولوژیست پزشکی است که سرطان را درمان می کند و مراقبت های پزشکی را برای افرادی که مبتلا به سرطان هستند ارائه می دهد.

حقوق ماهیانه کار در آرژانتین برای آنکولوژیست ها در نمودار زیر آمده است:

حقوق ماهیانه کار در آرژانتین برای آنکولوژیست ها

رشته انکولوژی دارای سه حوزه اصلی است که عبارتند از:

  • پزشکی
  • جراحی
  • اشعه

یک متخصص سرطان شناسی سرطان را با استفاده از شیمی درمانی یا داروهای دیگر مانند درمان هدفمند یا ایمونوتراپی درمان می کند. یک آنکولوژیست جراحی تومور و بافت مجاور را در حین عمل جراحی خارج می کند. او همچنین انواع خاصی از بیوپسی را برای کمک به تشخیص سرطان انجام می دهد. یک آنکولوژیست پرتو درمانی سرطان را با استفاده از پرتودرمانی درمان می کند. آن ها زنان سرطان های زنان مانند سرطان رحم، تخمدان و سرویکس را درمان می کند.

همچنین، آن ها کودکان سرطان را در کودکان درمان می کند. طبق تحقیقات برخی از انواع سرطان بیشتر در کودکان و نوجوانان رخ می دهد. این شامل تومورهای مغزی خاص، سرطان خون، استئوسارکوم و سارکوم اوینگ می شود. انواع سرطان شایع تر در کودکان گاهی اوقات در بزرگسالان نیز رخ می دهد. در این شرایط، یک فرد بالغ ممکن است تصمیم بگیرد با یک متخصص سرطان کودکان کار کند. هماتولوژیست یا آنکولوژیست سرطان های خون مانند سرطان خون، لنفوم و میلوم را تشخیص داده و درمان می کند.

هزینه تحصیل رشته آنکولوژی در آرژانتین

هزینه تحصیل رشته آنکولوژی در آرژانتین

دانشگاه های دولتی، از دانشجویان شهریه نمی گیرند. هنگامی که مجوز تحصیل این کشور خود را در دست دارید، از هرگونه هزینه و معاف هستید. تحصیل در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در دانشگاه های دولتی کاملا رایگان است. اما این امر در مورد دانشگاه های خصوصی صادق نیست. دانشگاه های خصوصی در این کشور مشاغل تجاری می باشند. بنابراین، باید گردش مالی سالم داشته باشند. هزینه ها تا حد زیادی توسط دولت کنترل نمی شود.

هزینه های تحصیل در آرژانتین برای دانشگاه های خصوصی در جدول زیر آمده است:

مقطع تحصیلیهزینه به دلار
کارشناسیبین 5000$ تا 15000$
تحصیلات تکمیلیبیشتر از 15000$

هزینه های زندگی و تحصیل در این کشور بستگی به مکان، شیوه زندگی و محل دانشگاه دارد. به طور متوسط ​​بین 2500$ تا 4500$ (دلار) باید برای تامین هزینه های زندگی به مدت 1 سال کافی باشد. همانطور که قبلا گفتیم، هزینه زندگی در این کشور در مقایسه با سایر کشورها بسیار پایین است. هزینه اقامت ماهانه کمتر از 350$ (دلار) است در حالی که استفاده از وسایل نقلیه عمومی به مدرسه رفت و برگشت 10$ (دلار) در هفته هزینه دارد. به طور متوسط​​، یک دانشجو می تواند در کالج این کشور در یکی از دانشگاه های دولتی با کمتر از 5000$ (دلار) در سال تحصیل کند. اخیرا، برخی از ایالت های این کشور هنگام ثبت نام در دانشگاه های دولتی شروع به اعمال حداقل هزینه به دانشجویان بین المللی کردند.

هزینه اجاره ها برای این کشور در جدول زیر نشان داده شده است:

پارامترهزینه به پزوی آرژانتین
اجاره آپارتمانبین 1000ARS تا 1500ARS
اجاره خوابگاه یا اتاقبین 500ARS تا 700ARS

هر 1ARS (پزوی آرژانتین) معادل با 0.014190$ (دلار) است.

کار حین تحصیل در آرژانتین

دانشجویان می توانند فرصت های شغلی پاره وقت را در محل دانشکده خود جستجو کنند. گزینه های بسیاری برای کار دانشجویی در آرژانتین در دانشگاه ها وجود دارد که در نمودار زیر مشاهده می کنید:

گزینه های کار دانشجویی در آرژانتین

علاوه بر این، برای صرفه جویی در وقت سفر، می توانید به دنبال اشتغال در دانشکده ها یا محل اقامت باشید. دانشجویان می توانند با همسالان خود که در حال حاضر کار می کنند و می توانند در همان مکان بپیوندند، بحث کنند. شغل پاره وقت یکی از بهترین گزینه های موجود برای دانشجویان است. زیرا، تجربه و پشتیبانی مالی زیادی را ارائه می دهد. چند گزینه وجود دارد که دانشجویان می توانند در خارج از محوطه کالج خود استفاده کنند. برخی دیگر از مشاغل پاره وقت عبارتند از:

  • کار در شهربازی
  • خواربارفروشی
  • مرکز خرید
  • نمایشگاه ها
  • رستوران ها
  • پمپ های سوخت
  • کار در خانه

فرصت های زیادی وجود دارد که دانشجویان می توانند به راحتی از آن ها استفاده کنند. چنانچه علاقه مند به تحصیل رشته های مختلف در خارج از کشور می باشید برای مشاوره می توانید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *