مهاجرت تحصیلی ارمنستان

رشته آنکولوژی در ارمنستان

رشته آنکولوژی در ارمنستان

رشته آنکولوژی در ارمنستان که به نام هماتالوژی نیز شناخته می شود یکی از برنامه هایی است که در نهایت منجر به اخذ اقامت این کشور خواهد شد. این کشور، میزبان بیش از 100 دانشگاه و موسسه دانشگاهی است. آن مراکز ممتاز دانشگاهی، گرچه عمدتا از اتحاد جماهیر شوروی به ارث برده اند، اما یک قدرت علمی بزرگ و پتانسیل آموزشی شناخته شده بین المللی را حفظ و انباشته می کنند. بسیاری از بورسیه ها و بورسیه های بین المللی برای شهروندان بین المللی برای سفر به این کشور به عنوان دانشجو یا محقق وجود دارد. صدها کنفرانس و مدارس تابستانی نیز در این کشور برگزار می شود و بدین ترتیب به یک رسانه عالی برای دانشمندان بین المللی تبدیل می شود که برای مدت کوتاهی از این کشور دیدن کرده و با همکاران ارمنی خود ملاقات کنند.

این کشور، کشوری عالی برای تحقیقات و آموزش عالی است. این کشور دارای میراث بسیار قدیمی و مناظر زیبا است. چشم اندازهای نفس گیر و کوه های مرتفع تنها تعداد کمی از جاذبه های این کشور می باشند. مکان های بسیار دیگری نیز وجود دارد که مورد توجه گردشگران است. ارمنستان دارای دانشگاه های مشهور زیادی است که آموزش عالی با کیفیت ارائه می دهند.تمرکز بیشتری بر روی حقوق، تجارت و پزشکی وجود دارد و این ها زمینه های اصلی مطالعه و تحقیق در این کشور می باشند. در ادامه این نگارش موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به بررسی رشته آنکولوژی در ارمنستان و زندگی دانشجویی پرداخته است.

معرفی دانشگاه های رشته آنکولوژی در ارمنستان

این کشور، یکی از کشورهای آسیای غربی است که به دلیل میراث فرهنگی غنی خود مشهور است. این کشور دارای میزان سواد بالایی است. زیرا، مردم این کشور، حق تحصیل بالایی را در نظر می گیرند. این سنت با خوشحالی به متقاضیان خارجی خود منتقل می شود. به طوری که، برای تحصیل در هر یک از این دانشگاه های ارزان قیمت این کشور برای دانشجویان بین المللی آماده تحصیل هستند. چندین برنامه انگلیسی در این کشور موجود است. دوره های روسی و فرانسوی نیز وجود دارد. به طوری که، اکثر آن ها به زبان ارمنی تدریس می شود.

برای تحصیل رشته آنکولوژی در ارمنستان می توانید یکی از دانشگاه های زیر را انتخاب کنید:

  • مرکز ملی سرطان شناسی
  • دانشگاه دولتی پزشکی ایروان

مشاغل رشته آنکولوژی در ارمنستان

فارغ التحصیلان رشته آنکولوژی در ارمنستان به عنوان آنکولوژیست کار می کنند. حقوق ماهیانه کار در ارمنستان برای آنکولوژیست ها در نمودار زیر آمده است:

حقوق ماهیانه آنکولوژیست ها در ارمنستان به درام

آنکولوژیست ها وظیفه بسیار دشواری در زمینه درمان بیماران مبتلا به سرطان دارند. اگرچه، بسیاری از متخصصان آنکولوژی این شغل را مفید می دانند، اما این کار نیز بسیار سخت و چالش برانگیز است. به دلیل طبیعت لاعلاج این بیماری، غالبا از متخصصان سرطان مجبور می شوند اخبار سختی را در مورد بیماری های خود به بیماران ارائه دهند. اگر در حال جستجوی حرفه ای به عنوان متخصص سرطان هستید، رشته هایی را که زیر چتر انکولپی قرار می گیرند و شرایط لازم برای هر کدام را بشناسید.

آنکولوژیست های پزشکی بیماران را مورد آزمایش قرار می دهند و از طریق آزمایشاتی که شامل تصویربرداری رزونانس مغناطیسی یا MRI است، سرطان را تشخیص می دهند. توموگرافی کامپیوتری یا سی تی اسکن یا بیوپسی پس از تشخیص بیماری، یک متخصص سرطان شناسی تصمیم می گیرد که چه اقدامی برای درمان بیمار سرطانی انجام دهد. درمان های رایج شامل اشعه، شیمی درمانی، هورمون درمانی و جراحی است. آن ها همچنین نسخه می نویسند، اطلاعات مربوط به بیماری را در اختیار بیماران قرار می دهند و معاینات فیزیکی را انجام می دهند. آنکولوژیست های پزشکی در تمام مراحل درمان با بیماران در تماس نزدیک هستند.

آنکولوژیست های جراحی برای جلوگیری از مرگ یا بیماری های جدی مرتبط با سرطان، عمل جراحی را برای برداشتن تومورها انجام می دهند. قبل از انجام عمل جراحی، یک انکولوژیست جراحی با پزشکان دیگر کار می کند تا تشخیص دهد که آیا سرطان از ابتدا به سایر قسمت های بدن سرایت کرده است یا خیر. هرچه سرطان پیچیده تر یا گسترده تر باشد، جراحی خطرناک تر است.

هزینه تحصیل رشته آنکولوژی در ارمنستان

تحصیل و زندگی در این کشور یک تجربه جدید خواهد بود. هنگام تحصیل در این کشور، ممکن است چندین سوال در مورد تحصیل و زندگی در این کشور در ذهن دانشجویان ایجاد شود. در طی چند سال گذشته، هزینه تحصیل به طور کلی به دلیل انواع اقدامات قانونی حدود 30% افزایش یافته است و این امر برخی مشکلات اقتصادی را برای برخی از دانشجویان ایجاد کرده است. خدمات کمی برای کمک به برخی از هزینه ها وجود دارد. اما افزایش زیاد شهریه برخی از دانشجویان را مجبور کرده است مدتی کار کنند تا بتوانند هزینه تحصیل و سایر هزینه های مورد نیاز خود را برای اخذ مدرک پرداخت کنند.

هزینه تحصیل در ارمنستان برای مقاطع مختلف در جدول زیر نشان داده شده است:

مقطع تحصیلیهزینه به دلار
مقطع کارشناسیبین 833$ تا 8540$
تحصیلات تکمیلیبین 791$ تا 8064$

هزینه های زندگی بسته به سبک زندگی دانشجویان متفاوت است. متوسط ​​هزینه ماهانه زندگی برای دانشجویان بین المللی در این کشور ممکن است از 27500000AMD تا 35500000AMD (درام ارمنستان) باشد. دانشجویانی که در این کشور تحصیل می کنند، مجاز به کار 20 ساعت در هفته در کنار تحصیل می باشند.

هزینه تحصیل رشته آنکولوژی در ارمنستان

ویزای دانشجویی در ارمنستان

دانشجویانی که مایل به تحصیل در ارمنستان می باشند باید ویزای توریستی داشته باشند. دانشجویانی این ویزا را در اختیار دارند می توانند به موسسات آموزش عالی مورد نظر خود در این کشور مراجعه کنند. پس از اخذ پذیرش در موسسه، موسسه خاص برای دریافت مجوز برای شما به بخش کنسولی وزارت امور خارجه (MFA) مراجعه می کند. پس از اخذ مجوز ورود از وزارت امور خارجه، دانشجویان باید برای دریافت ویزا در سفارت این کشور در نزدیکی خود اقدام کنند.

سفارت یک ویزای یکبار ورود صادر می کند که دانشجو باید هزینه آن را در سفارت بپردازد. هنگامی که دانشجویی در این کشور است، کارت اقامت را بدون هزینه دریافت می کند. دانشجویان بین المللی باید گذرنامه معتبر، ویزای ورود یا سند وضعیت اقامت داشته باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مراحل و مدارک درخواست ویزا، می توانید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *