مهاجرت تحصیلی سنت کیتس

رشته آسیب شناسی در سنت کیتس

رشته آسیب شناسی در سنت کیتس

شروع تحصیل در رشته آسیب شناسی در سنت کیتس جزو انتخاب های تازه دانشجویان مشتاق مهاجرت است که در چند سال اخیر در کشور ایرا نیز رواج یافته است. تازگی استقبال به ناشناخته بودن کشور سنت کیتس باز می گردد. اما باید گفت اکنون سنت کیتس خانه بسیاری از مهاجران است که دانشگاه های این کشور به محل پذیرش دانشجویان از کشورهای مختلف تبدیل شده اند. این کشور از نظر نظام سیاسی دارای ساختار دموکراتیک و ایالتی است و از نظر علمی در یک دهه اخیر با دانشگاه های معتبر جهان پیوندهای نزدیک علمی برقرار کرده است. شما برای کسب آگاهی بیشتر جهت اتخاذ تصمیمی درست در راه پیشرفت علمی می توانید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت همراه شوید.

ویزای تحصیل رشته آسیب شناسی در سنت کیتس

قبل از سفر به سنت کیتس، تعدادی کار وجود دارد که باید انجام دهید، که به دانشگاه های این کشور امکان می دهد ثبت نام شما را تأیید کنند. در مرحله نخست شما باید 500$ (دلار) ودیعه شهریه خود را ظرف 10 روز کاری پس از دریافت نامه پذیرش ارسال کنید. درخواست کمک مالی (در صورت وجود). دانشجویان کانادایی پس از دریافت نامه پذیرش از دانشگاه خود می توانند از طریق بانک های کانادایی درخواست کمک مالی کنند. نکته دیگر این است که60 روز قبل از شروع ترم، پرواز رفت و برگشت خود به سنت کیتس را ایمن کنید و حداقل 45 روز قبل از شروع ترم برای گذرنامه (در صورت وجود) درخواست دهید. اگر پاسپورت خود را در طول مدت اقامت در سنت کیتس منقضی می کند، تمدید کنید. مدارک ویزا را حداکثر 30 روز قبل از شروع ترم تکمیل و ارسال کنید.

مسکن امن در سنت کیتس حداکثر 30 روز قبل از شروع ترم باید تهیه شده باشد و گزارش پلیس و همچنین آزمایشات پزشکی و ایمن سازی های مختلف برای ویزای دانشجویی الزامی است. لطفاً زمان کافی برای دریافت این مدارک لازم بگذارید. دانشجویانی که وارد ترم های 1 تا 4 می شوند باید مدرکی مبنی بر برنامه سفر رفت و برگشت برای اهداف ویزا ارائه دهند. اگرچه ممکن است بلیط هواپیما خود را به طور مستقل رزرو کنید، اما توصیه می کنیم با آژانس مسافرتی معتبر همکاری کنید، زیرا آنها در مورد تخفیف های حجمی با خطوط هوایی مذاکره می کنند. موضوع دیگر اینکه برای سفر به سنت کیتس و زندگی در آن، به پاسپورت معتبر نیاز دارید. حداقل 6 هفته قبل از عزیمت به سنت کیتس باید پاسپورت خود را دریافت یا تمدید کنید. پاسپورت شما باید برای کل اقامت شما در سنت کیتس معتبر باشد.

ویزای تحصیل رشته آسیب شناسی در سنت کیتس

هزینه زندگی دانشجویی در سنت کیتس

هزینه زندگی سنت کیتس نسبتاً متوسط ​​در نظر گرفته می شود. به دلیل اینکه این کشور مجبور است بسیاری از محصولات خود را وارد کند، با این حال، سیستم مالیاتی مطلوب هزینه های اضافی را جبران می کند. غذا خوردن و ناهار خوری بیرون در سنت کیتس و نویس بسیار رایج است و این کشور مملو از رستوران ها و هتل هایی است که غذاهای خوشمزه ارائه می دهند. الهام بخش اصلی این غذاها کریول، هندی غربی، چینی، غربی و هندی است. با توجه به تعداد مهم رستوران های موجود در جزیره، شما قادر خواهید بود از طیف وسیعی از قیمت های رستوران لذت ببرید. به طور معمول، یک وعده غذایی در یک رستوران ارزان قیمت 11$ (دلار) است، در حالی که یک وعده غذایی سه وعده برای دو نفر در یک رستوران متوسط ​​921$ (دلار) است. در حمل و نقل، سنت کیتس دارای شبکه کارآمد است.

این شبکه شامل اتوبوس هایی است که دسترسی به اکثر نقاط سنت کیتس را فراهم می کند. قیمت بلیط اتوبوس محلی نصف قیمت بلیط اتوبوس آمریکاست. قیمت تاکسی برای مذاکره با راننده با شماست و نسبتاً ارزان در نظر گرفته می شود. یک کشتی وجود دارد که روزانه و با هزینه کم بین سنت کیتس حرکت می کند. مراقبت های بهداشتی برای همه ساکنان سنت کیتس و نویس در دسترس است. از نظر امکانات پزشکی، سنت کیتس و نویس خانه بیمارستان عمومی جوزف و بیمارستان الکساندرا است. هر بیمارستان انواع مختلفی از درمان را ارائه می دهد، اما در موارد شدیدتر ممکن است نیاز به تخلیه اضطراری باشد. بنابراین توصیه می شود که بیمه خصوصی داشته باشید که تخلیه را پوشش می دهد. Allianz، Bupa، و Cigna Global برخی از مشهورترین ارائه دهندگان سلامت مهاجران هستند.

مدارک پاسپورت رشته آسیب شناسی در سنت کیتس

برای دریافت پاسپورت جهت اخذ ویزای سنت کیتس باید موارد زیر را داشته باشید:

  • 2 قطعه عکس رنگی (2*2 اینچ) که بیش از شش ماه از عمر آنها نگذشته باشد.
  • اصل شناسنامه
  • بخش دوم شناسایی، مانند گواهینامه رانندگی یا کارت ثبت نام رای دهندگان.

پس از فرود آمدن پرواز شما و رسیدن به سنت کیتس، از طریق مهاجرت اقدام خواهید کرد. دانشجویانی که پذیرفته شده اند، ملزم به نشان دادن موارد زیر در زمان ورود هستند، بنابراین هنگام سفر باید این موارد را چاپ کرده و همراه خود داشته باشید: یک کپی از نامه پذیرش، تایید پرواز برگشت، پاسپورتی که برای کل اقامت شما در سنت کیتس معتبر است. پس از نشان دادن این موارد به افسر مهاجرت، اجازه ورود به سنت کیتس را خواهید داشت.

برای اقامت قانونی، باید ویزای دانشجویی داشته باشید که پس از ورود برای شما صادر خواهد شد (هر فردی که بیش از 30 روز در سنت کیتس اقامت داشته باشد باید ویزا دریافت کند). علاوه بر این همانطور که برای ثبت نام آماده می شوید، لازم است که اطلاعات و مدارک لازم برای دریافت ویزای دانشجویی از دولت سنت کیتس را جمع آوری کنید.

درآمد شاغلان رشته آسیب شناسی در سنت کیتس

فردی که به عنوان دستیار آسیب شناسی در سنت کیتس و نویس کار می کند، معمولاً حدود 2610XCD (دلار کارائیب) در ماه درآمد دارد که این میانگین حقوق ماهانه شامل مسکن، حمل و نقل و سایر مزایا است و بر اساس تجربه، مهارت، جنسیت یا موقعیت مکانی به شدت متفاوت است و از 1200 XCD (دلار کارائیب) در ماه (حداقل حقوق) تا 4160 XCD (دلار کارائیب) در ماه (حداکثر حقوق) متغیر است. با این حال متوسط ​​حقوق 2820 XCD (دلار کارائیب) در ماه است، به این معنی که نیمی از افرادی که به عنوان دستیار آسیب شناسی کار می کنند کمتر از 2820 XCD (دلار کارائیب) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 2820 XCD (دلار کارائیب) درآمد دارند. از سوی دیگر 25% از دستیارهای پاتولوژی کمتر از 1810 XCD (دلار کارائیب) درآمد دارند، در حالی که 75٪ از آنها بیش از 1810 XCD (دلار کارائیب) درآمد دارند.

بر مبنای تجربه یک دستیار پاتولوژی با کمتر از 2 سال تجربه تقریباً 1370 XCD (دلار کارائیب) در ماه تولید می کند. در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین 2 تا 5 سال، 1820 XCD (دلار کارائیب) در ماه کسب کند، که 34% بیشتر از فردی با تجربه کمتر از 2 سال است. با حرکت رو به جلو، سطح تجربه بین 5 تا 10 سال حقوقی معادل 2700 XCD (دلار کارائیب) در ماه دارد که 48% بیشتر از فردی با 2 تا 5 سال تجربه است.

نمودار زیر نمایشگر سطوح حقوقی بر حسب میزان کار در رشته آسیب شناسی در سنت کیتس می باشد:

سطوح حقوقی بر حسب میزان کار در رشته آسیب شناسی در سنت کیتسجهت اطلاع از دانشگاه های رایگان سنت کیتس می توانید از کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت سوالات خود را طرح نمایید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *