مهاجرت کاری بلغارستان

درآمد رشته های پزشکی در بلغارستان

درآمد رشته های پزشکی در بلغارستان

درآمد رشته های پزشکی در بلغارستان همانند اکثر کشورها با توجه حرفه و میزان تجربه کاری در این زمینه متغیر است که مورد بررسی جهت تحصیل دانشجویان بین المللی قرار می گیرد. در این کشور، متخصصان، پزشکان، جراحان، پرستاران و سایر افرادی که در بخش های مختلف مراقبت های بهداشتی مشغول به کار می شوند می توانند درآمد متفاوتی داشته باشند که به عوامل مختلفی بستگی دارند.

این عوامل عبارتند از:

  • زمینه اشتغال
  • سختی کار
  • تخصص
  • شیفت و مدت کار
  • تجربه کار

عوامل ذکر شده تاثیر مستقیم بر میزان در این درآمد رشته های پزشکی در بلغارستان دارند. متخصصان کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت درباره درآمد و شرایط کار مهمترین رشته های پزشکی و مراقبت های بهداشتی به شما عزیزان اطلاعات کافی ارائه خواهند داد. اخذ ویزای تحصیلی بلغارستان در خصوص تحصیل پزشکی در این کشور برای دانشجویان ایرانی الزامی است.

درآمد رشته های پزشکی در بلغارستان در بخش قلبی عروقی

در نخستین بخش این نوشتار قصد داریم به بررسی شرایط کار درآمد رشته های پزشکی در بلغارستان در بخش قلبی عروقی بپردازیم. زیرا متخصصان قلب و عروق در بلغارستان درآمد بسیار بالایی کسب می کنند. مهارت های خاصی وجود دارد که بسیاری از متخصصان قلب و عروق برای انجام مسئولیت های خود دارند. اگر شما علاقه مند به تبدیل شدن به یک متخصص قلب و عروق در بلغارستان هستید، باید مدرک کارشناسی دریافت کنید. شایان ذکر است که 28% از متخصصان قلب و عروق در بلغارستان دارای مدرک کارشناسی ارشد هستند. اگر قصد دارید در این کشور به عنوان متخصص قلب و عروق کار کنید. باید رشته دانشگاهی خود را با دقت انتخاب کنید تا از بهترین درآمد رشته های پزشکی در بلغارستان در بخش قلبی عروقی بهره مند شوید.

برخی از مهمترین وظایف متخصصان قلب و عروق در بلغارستان عبارتند از:

  • ثبت سوابق پزشکی بیماران
  • تکمیل آزمایشات عروقی برای ایجاد تصویری از عملکرد قلب، جریان خون و گردش خون
  • تکمیل EKG یا ECG با اتصال الکترودها به قفسه سینه، بازوها و پاهای بیمار
  • نوشتن نسخه های مناسب برای درمان بیماری های مزمن قلب و عروق
  • تشخیص و ارزیابی بیماران مبتلا به بیماری های مربوط به قلب
  • انجام اقدامات جراحی روی بیماران مبتلا به بیماری های مرتبط با قلب
  • اندازه گیری و پیگیری بهبود و سلامت بیماران

متوسط درآمد ماهیانه یک متخصص قلب و عروق در کشور بلغارستان به 12400BGN (لوا بلغارستان) می رسد.

درآمد رشته های پزشکی در بلغارستان در بخش قلبی عروقی

شرایط کار و درآمد متخصصان اطفال در بلغارستان

یک متخصص اطفال عمومی مراقبت های پزشکی از کودکان در سنین مختلف برای سالم نگه داشتن و رشد آنها فراهم می کند. الزامات شغلی متخصص اطفال از جمله کسب مدرک پزشکی، تکمیل اقامت در اطفال و اخذ مجوز می باشند. متخصصان اطفال پزشکانی هستند که در مراقبت از جوانان، از نوزادان گرفته تا بزرگسالان تخصص دارند. تخصص اطفال عمومی شامل مراقبت، تشخیص و درمان طیف وسیعی از شرایط پزشکی و موضوعاتی است که معمولاً مختص این جمعیت جوان است. یک متخصص اطفال عمومی آسیب های جزئی، بیماری های شایع و برخی بیماری های عفونی را که ممکن است جوانان را تحت تأثیر قرار دهد، درمان می کند.

اطلاعات شغلی متخصص اطفال به شرح زیر است:

آیتمتوضیحات
مدرک مورد نیازمدرک پزشکی دانشگاهی (حداقل کارشناسی)
الزامات آموزشدستیاری اطفال
مجوز مورد نیازمجوز کار قانونی در بلغارستان
متوسط حقوق ماهیانه در بلغارستان8000BGN (لوا بلغارستان)
رشد شغلی تخمینی از 2016 تا 202615%

اگر قصد دارید برای تبدیل شدن به یک متخصص اطفال عمومی اقدام به مهاجرت به بلغارستان کنید. حتما در نظر داشته باشید که متقاضیان باید شرایط تحصیل، آموزش و مجوز را داشته باشند.

برخی از وظایف متخصصان اطفال عبارتند از:

  • انجام معاینات کامل نوزادان و کودکان خردسال برای بررسی و ضبط سلامت و رشد طبیعی جسمی آن ها
  • معاینه کودکان بیمار و تشخیص دقیق
  • تجویز داروها و دادن دستورالعمل های دقیق برای تجویز
  • انجام آزمایش برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر در مورد عفونت های احتمالی یا بیماری ها
  • تهیه و استفاده واکسن ها را طبق برنامه واکسیناسیون دولتی
  • معاینه و درمان آسیب ها و ارجاع بیماران در صورت لزوم به پزشکان سایر رشته ها (به عنوان مثال جراحان، چشم پزشکان، ارتوپدی ها و غیره)

درآمد رشته های پزشکی در بلغارستان در بخش بیهوشی

دلیل حضور تخصص بیهوشی در لیست درآمد رشته های پزشکی در بلغارستان بالا بودن میزان حقوق متخصصان بیهوشی در این کشور می باشد. شایان ذکر است که این شغل یکی از 10 شغل پر درآمد در بلغارستان به شمار می رود. یک متخصص بیهوشی وظیفه دارد که بیمار را بی حس کند، یا قسمت های بدن او را بی حس کند تا عمل جراحی بدون درد انجام شود. آن ها همچنین بیمار را قبل، در حین و بعد از بیهوشی تحت نظر دارند. از نظر عوارض جانبی یا عوارض مراقب هستند. متخصصان بیهوشی برای کار در بلغارستان باید یک مدرک 1 ساله پزشکی (کارشناسی) داشته باشند. پس از اتمام یک دوره پزشکی پزشکی، آنها باید 4 سال دیگر 1 دوره رزیدنسی بیهوشی را بگذرانند.

درآمد متخصصان بیهوشی در بلغارستان براساس تجربه کاری به شرح زیر است:

درآمد متخصصان بیهوشی در بلغارستان

میانگین حقوق پزشکان در بلغارستان

فردی که در بلغارستان در دکتر پزشک کار می کند معمولاً حدود 7760 BGN در ماه درآمد دارد. دستمزدها از 2850 BGN  (لوا بلغارستان) کمترین میانگین تا 13100 (لوا بلغارستان)  BGN بالاترین میانگین، حداکثر حقوق واقعی بالاتر است) متغیر است. حقوق پزشک در بلغارستان از 2850 BGN در ماه (حداقل حقوق متوسط) تا 13100 BGN در ماه (حداکثر متوسط ​​حقوق، حداکثر واقعی بالاتر است) متغیر است. متوسط ​​حقوق 7920 BGN در ماه است، به این معنی که نیمی (50%) از افرادی که در پزشک کار می کنند کمتر از 7920 BGN درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 7920 BGN درآمد دارند. میانه نشان دهنده ارزش حقوق متوسط ​​است. 25% از افرادی که در پزشک کار می کنند کمتر از 4850 BGN درآمد دارند در حالی که 75% از آنها بیش از 4850 BGN درآمد دارند.

%75 از افراد شاغل در پزشک / پزشک کمتر از 10700 BGN درآمد دارند در حالی که %25 بیش از 10700 BGN درآمد دارند. به طور کلی، کارمندانی که بین 2 تا 5 سال تجربه دارند، به طور متوسط ​​%32 بیشتر از تازه‌ کاران و جوانان در همه صنایع و رشته ‌ها درآمد دارند. افراد حرفه ای با تجربه بیش از 5 سال به طور متوسط 36% بیشتر از افراد با تجربه کاری 5 سال یا کمتر درآمد دارند. با رسیدن به مرز 10 سال، حقوق %21 افزایش می یابد و برای افرادی که از مرز 15 سال گذشته اند %14 افزایش می یابد. دکتر متخصص در بلغارستان احتمالاً هر 19 ماه یکبار افزایش حقوق حدود %11 را مشاهده می کنند. میانگین افزایش سالانه ملی برای همه مشاغل مجموعاً 7% به کارمندان هر 20 ماه اعطا می شود.

درآمد جراحان در بلغارستان

یک جراح در بلغارستان معمولاً حدود BNG125100 (لوا بلغارستان) در سال دریافت می کند و این می تواند از کمترین میانگین حقوق در حدود 66000 BGN(لوا بلغارستان) تا بالاترین میانگین حقوق 189,300 BGN(لوا بلغارستان) متغیر باشد. متوسط ​​حقوق یک جراح در بلغارستان 116740BGN (لوا بلغارستان) است. این بدان معناست که تقریباً 50% از جمعیت کمتر از 116,740BGN (لوا بلغارستان) درآمد دارند و 50% از جمعیت بیش از 116740BGN (لوا بلغارستان) درآمد دارند. یک جراح در بلغارستان که کمتر از 2 سال تجربه دارد، می تواند انتظار داشته باشد که چیزی در حدود BNG74540 (لوا بلغارستان) درآمد کسب کند. با 2 تا 5 سال تجربه متوسط ​​حقوق جراح به 98000 BGN(لوا بلغارستان) افزایش می یابد.

در بخش زیر شاهد انواع مشاغل پزشکی با درآمد بالا در بلغارستان هستید:

انواع مشاغل پزشکی با درآمد بالا در بلغارستان

متوسط حقوق متخصصان زنان و زایمان در بلغارستان

یکی دیگر از رشته های پر درآمد پزشکی در بلغارستان، زنان و زایمان می باشد و افراد زیادی برای کار در این زمینه اقدام به اخذ اقامت از طریق کار در بلغارستان می کنند. متخصصان زنان و زایمان پزشکانی هستند که مهارت های تخصصی در زمینه مدیریت بارداری، مراقبت های دوران بارداری، زایمان و نفاس دارند. متخصصین زنان پزشکانی هستند. در زمینه تشخیص و درمان اختلالات مربوط به سیستم تولید مثل زنان آموزش دیده اند. از آنجا که آموزش در هر 2 زمینه به طور همزمان انجام می شود. متخصصان زنان و زایمان مراقبت های جراحی یا پزشکی را از زنان در هنگام تولد کودک انجام می دهند. بیماری های مقاربتی را تشخیص می دهند. غربالگری تست پاپ را انجام می دهند و توصیه های تنظیم خانواده را ارائه می دهند.

متخصصان زنان و زایمان در مطب های پزشکان، بیمارستان های عمومی پزشکی و جراحی، مراکز سرپایی، کالج ها و دانشگاه ها، موسسات حرفه ای و همچنین بخش های دولتی استخدام می شوند. متوسط حقوق متخصصان زنان و زایمان در بلغارستان 9500BGN (لوا بلغارستان) در ماه می باشد. هموطنان عزیزی که به فکر مهاجرت از روش های مختلف به کشورهای برتر خارجی هستند می توانند با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرند تا آن ها را در مورد اخذ ویزای کاری بلغارستان وشرایط آن اگاه کنند. از روش ها، قوانین و هزینه های مربوطه مطلع شوند.

سوالات متداول در باب درآمد رشته های پزشکی در بلغارستان

در این بخش مفتخر به پاسخگویی سوالات متداول شما می باشیم:

  • چه عواملی بر حقوق در رشته های پزشکی تاثیر دارند؟ زمینه اشتغال-سختی کار-تخصص-شیفت و مدت کار-تجربه کار.
  • متوسط حقوق متخصصان زنان و زایمان در بلغارستان چقدر است؟  متوسط حقوق متخصصان زنان و زایمان در بلغارستان9500 ) BGN لوا بلغارستان) در ماه می باشد.
  • میانگین حقوق پزشکان در بلغارستان چقدر است؟ فردی که در بلغارستان در دکتر پزشک کار می کند معمولاً حدود 7760 BGN (لوا بلغارستان)  در ماه درآمد دارد. دستمزدها از 2850 BGN  (لوا بلغارستان) کمترین میانگین تا 13100 (لوا بلغارستان)  BGN بالاترین میانگین، حداکثر حقوق واقعی بالاتر است) متغیر است.
  • میزان افزایش حقوق پزشکان در بلغارستان چقدر است؟ دکتر متخصص در بلغارستان احتمالاً هر 19 ماه یکبار افزایش حقوق حدود %11 را مشاهده می کنند.
5/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *