مهاجرت تحصیلی امارات

بورسیه تحصیلی در امارات

بورسیه تحصیلی در امارات

کسب بورسیه تحصیلی در امارات یکی از مهم ترین مواردی می باشد که دانشجویان به فکر آن می باشند و اکثر دانشجویانی به دنبال کسب بورسیه می باشند. زیرا دریافت کمک هزینه ها و بورسیه موجب کاهش هزینه های تحصیلی و اقامت دانشجویان می شود. شما عزیزان اگر قصد دارید تا برای ادامه تحصیل به امارات متحده عربی مهاجرت کنید می توانید با مشاوران ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمائید. از مدارک مورد نیاز برای انجام این امر مطلع شوید.

دین اصلی مردم این کشور عربی اسلام می باشد. بیش از 95% مردم این کشور که در بخش های مختلف آن مانند دبی، فجیره، شارجه و یا راس الخیمه و سایر بخش ها ساکن می باشند. مسلمان هستند و به زبان عربی صحبت می کنند. در این مقاله متقاضیان و هموطنان عزیز از شرایط دریافت و کسب بورسیه تحصیلی در امارات آگاه خواهند شد.

شرایط تحصیل در امارات متحده عربی

متقاضیانی که قصد دارند در کشور امارات مشغول به تحصیل شوند. تحصیلات دانشگاهی خود را در دانشگاه های این کشور ادامه دهند. از این رو باید در نظر داشته باشند که تحصیل در دانشگاه های امارات متحده عربی در 3 دوره کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا امکان پذیر می باشد. متقاضیان می توانند برای تحصیل در این دوره ها اقدام به دریافت و کسب بورسیه تحصیلی در امارات کنند.

به طور کلی تحصیل در 3 دوره کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا به ترتیب 4 سال، 2 سال و 5 سال به طول می انجامد. متقاضیان می توانند با مدرک کسب شده در اکثر نقاط دنیا شغل مناسب و پردرآمد بیابند. برای کسب بورسیه تحصیلی شما عزیزان می توانید با مشورت با کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت از شرایط دریافت بورسیه تحصیلی مطلع شوید.

چگونگی دریافت کمک هزینه برنامه آموزشی در امارات

متقاضیانی که می خواهند در امارات متحده عربی اقدام به دریافت کمک هزینه های تحصیلی در دوره کارشناسی ارشد کنند. باید حداقل مدرک کارشناسی داشته باشند. دانشجویان دوره کارشناسی ارشد برای دریافت کمک هزینه تحصیلی در دانشگاه های معتبر باید مدرک زبان انگلیسی آیلتس با نمره حداقل 6.5 ارائه دهند. متقاضیانی که می خواهند برای تحصیل در دوره دکترا در دانشگاه های معتبر امارات متحده عربی اقدام به دریافت کمک هزینه های تحصیلی کنند. از این رو باید مدرک کارشناسی ارشد خود را ارائه دهند. علاوه بر مدرک تحصیلی، متقاضیان باید مدرک زبان انگلیسی آیلتس با حداقل نمره 6.5 ارائه دهند. یکی دیگر از مواردی که داشتن آن برای کسب و به دست آوردن بورسیه الزامی می باشد.

 

در نمودار زیر میانگین تعداد دانشجویان در این کشور بدین شرح می باشد:

میانگین تعداد دانشجویان بین المللی در امارات

لازم به ذکر است که دانشجویان و متقاضیانی که می خواهند برای تحصیل در دانشگاه های معتبر امارات متحده اقدام به کسب و دریافت بورسیه تحصیلی امارات کنند. از این رو می توانند با اخذ کمک هزینه های تحصیلی هزینه های تحصیل و اقامت خود را به طور چشمگیری کاهش دهند. هزینه تحصیل و زندگی در امارات بستگی به رشته تحصیلی، دانشگاه و شرایط دانشجو و یا متقاضی دارد. میزان آن متغیر می باشد.

مزایای بورسیه تحصیلی در امارات

افرادی که موفق به کسب و دریافت بورسیه تحصیلی امارات می شوند. همچنین می توانند به صورت رایگان مشغول به تحصیل در دانشگاه های این کشور شوند. همچنین هزینه هایی چون خرید کتاب، آزمون های مختلف، خوابگاه، بیمه و هزینه های زندگی با کسب بورسیه پرداخت می شوند. متقاضیان برای دریافت بورسیه تحصیلی امارات جهت تحصیل در دانشگاه های این کشور باید مدارک زیر را دارا باشند:

  • داشتن گذرنامه با اعتبار کافی
  • ارائه مدارک تحصیلی مورد نیاز (به همراه ریز نمرات)
  • ارائه عکس با زمینه سفید و مدارک مورد نیاز برای ثابت کردن توان مالی کافی
  • کسب روادید دانشجویی امارات متحده عربی
  • ارائه پرونده سابقه های کاری
  • ارائه اهداف نامه (بیش از 1000 کلمه)
  • نامه اسپانسرشیپ
  • ارائه آی دی کارت شناسایی در امارات (مخصوص شهروندان امارات)
  • تکمیل کتاب خانواده (مخصوص شهروندان امارات)

جهت مهاجرت به این کشور و اطلاع از شرایط کامل مقاله مهاجرت به امارات را بررسی بفرمائید.

مزایای بورسیه تحصیلی در امارات

پیرامون تحصیل در امارات

درخواست های پذیرش باید در زمان مهلت تعیین شده در وب سایت دانشگاه خلیفه ارائه شود و متقاضیان گرامی باید در نظر داشته باشند. در صورتی که بعد از اتمام تایم تعیین شده اقدام کنند. درخواست آن ها برای شرکت در ترم بعدی بررسی خواهد شد. همچنین لازم به ذکر است که در هر ترم تنها یک برنامه تحصیل به دانشجویان ارائه می شود. به طور کلی مهاجرت به امارات از راه های مختلفی امکان پذیر می باشد. متقاضیان برای تحصیل در این کشور و کسب بورسیه تحصیلی در امارات می توانند با مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشند. جهت کار در این کشور مطالعه مقاله کار در امارات خالی از لطف نخواهد بود.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *