ویزای مسافرتی نیوزلند

برترین هتل های نیوزلند

برترین هتل های نیوزلند

برترین هتل های نیوزلند هتل هایی هستند که از نظر توریست و مهمانان عالی توصیف شده اند که در مقاله پیشرو به بررسی این هتل ها می پردازیم. عوامل مختلفی اعم از برورد کارکنان و امکانت رفاهی خوب در هتل ها و همچنین معماری یک هتل و زیبایی و چشم انداز در این امتیازات تاثیر گذار است. در این مقاله در خصوص هتل های نیوزلند که معروف و لوکس و زیبا و محبوب هستند صحبت خواهیم کرد و اطلاعاتی در مورد آن ها ارائه خواهیم داد که برای انتخاب یک محل اقامت مفید است. در صورتی که برای سفر به نیوزلند و اخذ ویزای توریستی این کشور به مشاوره نیاز دارید می توانید با مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

برترین هتل های لوکس نیوزلند

درست در کنار یک تاکستان کار در قلب معروف ترین منطقه شراب نیوزلند، لژ خیره کننده مارلبورو رویای عاشقان شراب است. این بوتیک هتل با شخصیت ساخته شده است تا شما را به آرامش برساند و دارای اسپا است که در آن پنجره‌ های شیشه ‌ای رنگارنگ درخشش رنگارنگی را بر اتاق درمان می ‌تابانند. یکی از ویژگی ‌های تاریخی کلیسایی که قبلا بوده است. میهمانان می ‌توانند از شنا در استخر، مجموعه ‌های تنیس، و مزه ‌های خصوصی شراب در محوطه لذت ببرند، بنابراین برای شراب ‌شناسان و افرادی که در فضای باز هستند ایده ‌آل است. اگر می‌ خواهید کمی دورتر قدم بزنید، در مکان مناسبی برای پیاده ‌روی در مناظر چشمگیر منطقه یا کایاک سواری در دریا از طریق صدای مارلبورو هستید.

در Treetops Lodge and Estate ، تجسمی از ظرافت طبیعی که در بوته بومی Rotorua یافت می شود، ملاقات می کند. ویلاهای رمانتیک، آپارتمان ‌های اقامتی، و کلبه‌ های پیشنهادی، فضایی دنج به دور از خانه دارند. فقط برخی از زیباترین مناظر و امکانات رفاهی را که در این کشور خواهید یافت اضافه کنید. خود را در محیط طبیعی غوطه ور کنید. یک اسپای بخار در فضای باز واقع در جنگل وجود دارد که برای بازگشت به داخل پس از یک پیاده‌ روی، دوچرخه ‌سواری یا اسب ‌سواری جوان‌ سازی ‌کننده در میان بیابان خیره ‌کننده اطراف، عالی است. هنگامی که برای صرف غذا می نشینید، فلسفه Estate To Plate را کشف خواهید کرد که توسط سرآشپزان با استعداد غذاهای وحشی که غذاهایی را با مواد تازه و بازی هایی که از زمین تهیه می شوند آماده می کنند.

برترین هتل های لوکس نیوزلند

برترین هتل های زیبای نیوزلند

اقامتگاه زیبای Delamore در جزیره Waiheke اوکلند با چشم ‌اندازهای پانورامایی عالی از خلیج هاوراکی است. این اقامتگاه مجلل (تصویر بالا) با الهام از مدیترانه ‌ای با طعم منحصر به فرد نیوزلند، در دامنه تپه ذوب می‌ شود، با طراحی نوآورانه شبیه ماتائو، قلاب ماهی سنتی مائوری. اتاق ‌های باشکوه مملو از آثار هنری محلی است که با پنجره ‌های کف تا سقف و یک پاسیو خصوصی برای لذت بردن از نور خورشید قاب شده ‌اند. حتی یک استخر بی ‌نهایت با شکوه با آبشار منتظرش باشید. همه چیز را با یک شام 5 غذای اختصاصی و منحصر به فرد همراه با طیف وسیعی از شراب های محلی و برنده جایزه دنبال کنید.

در بخش زیر شاهد مدت اقامت مسافران در نیوزلند می باشید:

در قلب شهر در پارک هایت اوکلند استراحت کنید ، طعمی از تجمل را که کاملاً در اسکله اوکلند قرار گرفته است. این یک جشن برای حواس از لحظه ای است که وارد لابی با طراحی چشمگیر می شوید. با آبگرم مجلل، آب درمانی، و سونای نمک‌زدایی هیمالیا در محل، احساس یک فرد جدید را ترک خواهید کرد. به‌ علاوه، حمام ‌های مرمری جادار دارای دوش باران و وان ‌های مجزا، با پنجره‌هایی از کف تا سقف برای چشم ‌اندازی خیره‌ کننده از Waitmematā هستند. غذاخوری پرچمدار Onemata غذاهای محلی زیبایی ارائه می دهد و کاپیتان بار با منوی گسترده ای از ارواح غنی شده شامل بیش از 60 نوع رم، مکان مناسبی برای یک نوشیدنی شبانه است.

در جدول زیر شاهد امتیازات هتل هایت در نیوزلند می باشید:

امتیازاتمعیارها
83زیبایی محیط
81خدمات و سرویس ها
75امکانات

برترین هتل های جدید نیوزلند

هتل کوردیس اوکلند با گرفتن تاج بزرگترین هتل نیوزلند با برج پینکل که به تازگی افتتاح شده است ثابت می کند که بزرگتر واقعا بهتر است. برج پینکل در اکتبر 2021 افتتاح شد و اقامتگاه لوکس شما را به ارتفاعات جدیدی می برد (به معنای واقعی کلمه هفده طبقه است). اتاق‌ های بزرگ با نور طبیعی و ظرافت معاصر طراحی شده‌اند و راحتی فوق ‌العاده ‌ای را فراهم می ‌کنند که فراموش می‌ کنید چقدر به خانه نزدیک هستید. برای شام، رستوران Eight از 8 آشپزخانه بین المللی مختلف تشکیل شده است که توسط سرآشپزهای متخصص سرو می شود و به کام شما یک تور خوشمزه در سراسر جهان می دهد. روز را با کوکتل و کاناپه در Our Land Is Alive به پایان برسانید. در بار Club Lounge که در آن به خیره کننده ترین مناظری که در شهر خواهید یافت، خیره خواهید شد.

اقامتگاه کوهستانی وودهاوس در املاک کوراوهرو که توسط مهمانان به عنوان «حباب کوچکی از آرامش» توصیف شده است، تکه ‌ای از بهشت ​​را در وارک‌ ورث ارائه می‌ کند. تنها یک ساعت رانندگی از اوکلند، ویلاهای خصوصی این اقامتگاه در میان باغ‌ های سرسبز با مناظر خیره ‌کننده از چشم ‌انداز بالای کوه تا خلیج هاوراکی قرار گرفته ‌اند. با نه یک، بلکه سه منطقه ناهارخوری پیچیده، یک بار استراحت، و یک کتابخانه دنج، شما را برای استراحت آخر هفته آماده خواهید کرد. آتش ‌سوزی ‌های بزرگ و ایوان ‌های وسیعی وجود دارد که مکانی عالی برای شادی پس از یک درمان آبگرم دلپذیر است. تماشای غروب خورشید از حمام آبگرم در اتاق شما به شدت توصیه می شود.

در نمودار زیر شاهد نرخ گردشگری در نیوزلند می باشید:

برترین هتل های معروف نیوزلند

اگر به جزء جاذبه های گردشگری نیوزلند به دنبال اوج لوکس بودن در پایتخت هستید، اینترکانتیننتال 5 ستاره قطعا یکی از بهترین هتل های لوکس ولینگتون است. اتاق ها شیک و جادار هستند و دارای حمام های بزرگ تنها با بهترین امکانات مدرن هستند. مهمانان به مرکز تناسب اندام با استخر آب گرم سرپوشیده، اسپا، سونا و ماساژ دسترسی دارند. با داشتن سه غذاخوری خوشمزه در محل، طیفی از لذت ‌ها، از چای مرکب در لابی لانج گرفته تا یک برانچ درجه یک در Two Grey، برای شما به ارمغان می ‌آید. یا اگر میل به سرویس اتاق دارید، از غذاهای لذیذ از روی تخت خود لذت ببرید.

هتل Mangapapa در خلیج هاوکز که در میان هکتارها باغ ‌ها واقع شده است، مکان فراری است که به دنبال آن بودید. 12 اتاق مهمان همگی به سبک مجزا طراحی شده اند و یک رویکرد دنج و سبک خانگی را برای اقامتی لوکس ارائه می دهند. این ملک باشکوه بین خانه ‌ای تاریخی دوست‌ داشتنی که قدمت آن به سال 1885 برمی ‌گردد و 2 سوئیت کلبه ‌ای شایان ستایش با بالکن خصوصی تقسیم شده است. بهتر از آن، این یک مکان عالی برای بازدید از تعدادی از شراب سازی های محبوب منطقه مانند کرگی رینج و فیل هیل است. برای اخذ مشورت در حوزه اخذ ویزای توریستی نیوزلند می توانید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *