مهاجرت تحصیلی فنلاند

رشته طب ورزشی در فنلاند

رشته طب ورزشی در فنلاند

دانشجویانی که تحصیل رشته طب ورزشی در فنلاند را آغاز می کنند، برای این انتخاب خود، دلایل بی شماری خواهند داشت. از جمله اینکه شهریه و هزینه های زندگی بسیار مناسب برای دانشجویان بین المللی در مقایسه با بقیه اروپا و آمریکا، استاندارد بالای زندگی، تدریس با کیفیت بسیار بالا، گواهینامه های معتبر بین المللی در نتیجه شما می توانید در هر کجای دنیا کار کنید و بدون زحمت به طبابت بپردازید.

در کالج ها و دانشگاه های فنلاند نیازی به کمک مالی یا هزینه سرفصل نیست، تکنیک های آموزشی مدرن با امکانات برجسته مجهز به زیرساخت های مستقر و در نهایت اینکه فنلاند نیز کشوری بسیار امن به ویژه برای دانشجویان بین المللی است. اگر شما مشتاق پیوستن به جمع دانشجویان بین المللی در رشته طب ورزشی در فنلاند می باشید، موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آمادگی خود را جهت فراهم آوردن مقدمات مهاجرت شما اعلام می نماید.

معرفی برنامه مرتبط با طب ورزشی در فنلاند

اگر به کارشناسی در حوزه طب ورزشی علاقه دارید، در فنلاند دوره ای تحت عنوان «مربیگری و مدیریت و طب ورزشی» ارائه می شود که دانشجویان را با دانش و مهارت های مورد نیاز در صنعت ورزش و اوقات فراغت امروزی آماده می کند.

این برنامه از طریق رویکرد مبتنی بر شایستگی، دانشجویان را در 4 جریان اصلی توسعه با تمرکز بر آماده می کند که عبارتند از:

  • توسعه شخصی و رشد حرفه ای
  • توسعه مربی
  • رویداد و مدیریت سازمانی
  • شایستگی های RDI

آموزش به زبان انگلیسی سازماندهی شده است و دانشجویان را قادر می سازد در طول کار خود و پس از اتمام تحصیل در یک محیط بین المللی کار کنند. مطالعات در این دوره، شایستگی، مهارت ‌های کار مستقل و خودانگیخته را از دانشجویان می‌ طلبد که فرآیند توسعه مطابق با علایق فردی و شایستگی ‌های موجود است. در طول تحصیل، دانشجویان همچنین در توسعه راه حل های جدید برای مربیگری و مدیریت در سطوح محلی، ملی و بین المللی مشارکت دارند. 2 سال اول تحصیل شامل تحصیل فشرده در پردیس Vierumäki Haaga-Helia است، پس از آن دانشجو فرصتی برای کسب اطلاعات و دانش در یک محیط کاری واقعی در طول یک سال و یک سال و نیم سال سابقه کار دارد.

دانشگاه های عالی در فنلاند

دانشگاه ها ترکیبی از یادگیری رسمی و فوق برنامه را با هدف باز کردن حداکثر پتانسیل دانشجویان خود ارائه می دهند. فراموش نکنید، فنلاند دارای بخش بازی پررونق و ماژول ICT قوی است. بنابراین، فناوری دیجیتالی پیشرفته را تجربه کنید که یادگیری را سرگرم کننده می کند. سیستم آموزشی فنلاند برای آموزش عالی بیش از 400 برنامه کارشناسی و کارشناسی ارشد را ارائه می دهد که عمدتاً به زبان انگلیسی تدریس می شوند. همچنین گزینه هایی برای تحصیل و تحقیق در مقطع دکتری وجود دارد. دوره های کارشناسی که به زبان انگلیسی تدریس می شوند توسط دانشگاه های علوم کاربردی (UAS) ارائه می شوند در حالی که دانشگاه ها دوره های فارغ التحصیل را اداره می کنند.

دانشگاه های فنلاند در شهرهای کلاس جهانی با جاذبه های طبیعی فوق العاده واقع شده اند که آموزش با کیفیتی را برای دانشجویان در سراسر جهان فراهم می کنند. تحصیل شما در فنلاند فرصتی برای ماندن در یک جامعه شفاف و مدنی است، جایی که یادگیری همیشه در اولویت است. و بله، چه چیزی می تواند بهتر از یافتن دوره های ارزان قیمت یا بدون شهریه در یک کشور شمال اروپا در شمال اتحادیه اروپا باشد.

در بخش زیر شاهد برترین دانشگاه های فنلاند برای تحصیل رشته طب ورزشی هستید:

برترین دانشگاه های فنلاند برای تحصیل رشته طب ورزشی

شرایط شغلی در رشته طب ورزشی در فنلاند

شرط اولیه تحصیل پزشکی در حوزه طب ورزشی در فنلاند مدرک دیپلم دبیرستان است که باید به زبان فنلاندی یا سوئدی ترجمه شود. جدای از این، دانشجویان نیاز به شرکت در آزمون ورودی نیز دارند. از آنجایی که این به طور همزمان توسط دانشکده های پزشکی فنلاند برگزار می شود، به این معنی است که دانشجو می تواند در هر زمان معین فقط برای یک دانشکده درخواست دهد. در دانشگاه هلسینکی، کپی پاسپورت، شناسنامه یا کارت اجازه اقامت متقاضی نیز مورد نیاز است. ممکن است به نتایج SAT نیز نیاز داشته باشد. پذیرش بر اساس نمرات ترکیبی گواهی تحصیلی دانش آموز و نتایج آزمون ورودی انجام می شود.

با این حال، دانشگاه هلسینکی همچنین دوره ای را ارائه می دهد که از فنلاندی و سوئدی استفاده می کند. به این ترتیب، متقاضیان برای تحصیل پزشکی در فنلاند باید به زبان فنلاندی یا سوئدی مهارت داشته باشند، زیرا این امر به ویژه در طول دوره آموزشی بیمارستان مورد نیاز است. در مورد این پرسش که آیا می توانید به عنوان یک دانشجوی بین المللی در فنلاند در رشته پزشکی تحصیل کنید؟ باید گفت آره. شهروندان اتحادیه اروپا، منطقه اقتصادی اروپا و سوئیس حتی از آموزش رایگان برخوردار هستند. جهت اطلاع از شرایط تحصیل در فنلاند، مطالعه مقاله لینک شده خالی از لطف نخواهد بود.

شرایط شغلی در رشته طب ورزشی در فنلاند

شرایط ویزای کار در رشته طب ورزشی در فنلاند

فرآیند دریافت ویزای کاری جهت آغاز برای رشته طب ورزشی، زمانی آغاز می شود که به کارمند موقعیتی در شرکتی در فنلاند پیشنهاد شود. یک قرارداد کار برای زندگی و کار قانونی در فنلاند ضروری است. قبل از آمدن به فنلاند، کارمند باید برای اجازه اقامت اقدام کند که می تواند به صورت آنلاین از طریق سرویس Enter Finland انجام شود. ظرف 3 ماه پس از ارسال درخواست، کارمند باید به یک نمایندگی دیپلماتیک یا سفارت فنلاند مراجعه کند و نسخه ‌های اصلی ضمائم درخواست شامل اثر انگشت و اسناد پشتیبانی را ارائه دهد.

اگر کارمندی قادر به درخواست آنلاین نیست، می ‌تواند فرم درخواست را از وب ‌سایت سرویس مهاجرت فنلاند پرینت کند و آن را به همراه ضمائم آن به نزدیکترین نمایندگی دیپلماتیک فنلاند بیاورد. اداره مهاجرت فنلاند، یا Migri، پس از اطمینان از اینکه کارمند تمام شرایط لازم برای مجوز اقامت را برآورده می کند، تصمیم نهایی را خواهد گرفت. هم کارمند و هم کارفرما از طریق پست از این تصمیم مطلع خواهند شد. پس از تایید، کارمند کارت اجازه اقامت از سفارت فنلاند دریافت می کند. اولین مجوز برای یک سال اعتبار دارد و می تواند در یک ایستگاه پلیس محلی در فنلاند تمدید شود. کارمندان دارای مجوز اقامت باید بدانند که پس از 5 سال زندگی و کار قانونی در فنلاند می توانند برای اقامت دائم درخواست دهند.

در شکل زیر به مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای کاری در فنلاند اشاره شده است.

درآمد شاغلان رشته طب ورزشی در فنلاند

فردی که به عنوان پزشک ورزشی در فنلاند کار می کند، معمولا حدود 12200€ (یورو) در ماه درآمد دارد که شامل مسکن، حمل و نقل و سایر مزایا می شود و بر اساس تجربه، مهارت، جنسیت یا موقعیت مکانی به شدت متفاوت است و از 6230€ تا 18800€ (یورو) در ماه (حداکثر حقوق) متغیر است. با این حال حقوق متوسط ​​12000€ (یورو) در ماه است، به این معنی که نیمی از افرادی که به عنوان پزشک ورزشی کار می کنند کمتر از 12000€ (یورو) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 12000€ (یورو) درآمد دارند. از سوی دیگر، 25% از پزشکان ورزشی کمتر از 8190€ (یورو) درآمد دارند در حالی که 75% آنها بیش از 8190€ (یورو) درآمد دارند.

سطح تجربه مهمترین عامل در تعیین حقوق است. طبیعتا هر چه سال های تجربه بیشتر باشد، دستمزد شما بیشتر است. بر این اساس، یک پزشک ورزشی با کمتر از 2 سال تجربه تقریبا 6980€ (یورو) در ماه درآمد دارد. در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین 2 تا 5 سال 9120€ (یورو) در ماه درآمد کسب کند که 31% بیشتر از فردی با تجربه کمتر از 2 سال است. با حرکت رو به جلو، سطح تجربه بین 5 تا 10 سال حقوقی معادل 12800€ (یورو) در ماه دارد.

در نمودار زیر، حقوق رشته طب ورزشی در فنلاند بر حسب تجربه کاری اشاره شده است:

یکی از نیازهای ضروری مهاجرین در هنگام زندگی در فنلاند، دسترسی به شبکه مالی است که برای اخذ مستر کارت فنلاند، موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت توانایی لازم را جهت انجام امور شما را در این زمینه دارد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *