ویزای مسافرتی نیوزلند

جاذبه های گردشگری نیوزلند

جاذبه های گردشگری نیوزلند

بازدید از جاذبه های گردشگری نیوزلند می تواند یک تجربه بسیار عالی برای گردشگران باشد. در کشور نیوزلند مکان ها و جاذبه های گردشگری بسیار زیبایی وجود دارند. لیست جاذبه های گردشگری نیوزلند در واقع بسیار طولانی است و متقاضیان برای آشنا شدن با تمامی جاذبه های گردشگری نیوزلند حتما نیاز خواهند داشت که حداقل یک بار به این کشور سفر کنند. با این حال، با در نظر گرفتن همه جاذبه ها، مکان های خاصی در این کشور وجود دارند که دارای اهمیت بیشتری نسبت به سایر نقاط هستند. این اماکن منعکس کننده زیبایی واقعی کشور نیوزلند هستند. در این نوشتار کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به لیست برترین جاذبه های گردشگری نیوزلند اشاره خواهند کرد و اطلاعات بسیار مفیدی در این زمینه به شما عزیزان ارائه خواهند داد.

درباره جاذبه های گردشگری نیوزلند

در کشور نیوزلند جاذبه های گردشگری بی شماری وجود دارند. جزایر ناهموار، جنگلهای متراکم بومی، کوهستان ها، سواحل، یخچالهای طبیعی، مناطق گرم و فلات ها مناطقی هستند که توسط دولت این کشور به بهترین شکل ممکن حفاظت شده اند و این موضوع باعث جذب گردشگران زیادی به این کشور شده است. این کشور مکانی است که در آن فرهنگ سنتی مائوری با شهرهای مدرن، روستاهای جذاب و جاذبه های گردشگری جذاب ترکیب شده است.

از جالب ترین جاذبه های گردشگری، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

نام جاذبه گردشگریموقعیت مکانی جاذبه گردشگری
خلیج جزایربخش شمالی
شبه جزیره کوروماندلبخش شمالی
جزیره وایتبخش شمالی
پارک ملی فیوردلندبخش جنوبی
کرایست‌چرچبخش جنوبی

خلیج جزایر و جاذبه های گردشگری نیوزلند

یکی از محبوب ترین جاذبه های توریستی این کشور، خلیج جزایر، محل استقرار قایق های بادبانی و قایق های دریانوردی است. کایاک سواری در امتداد ساحل، پیاده روی در مسیرهای جزیره، لذت بردن از منظره دامنه کوه و کشف جنگل های این نقطه از محبوب ترین کارهایی می باشند که گردشگران می توانند در خلیج جزایر انجام دهند. جانداران دریایی فراوان در این خلیج از جمله دلفین ها، نهنگ ها، مارلین های بزرگ و پنگوئن ها باعث تبدیل این مکان به یک مکان محبوب ماهیگیری شده است. همه اینها در کنار هم، این مکان را به یک مقصد گردشگری ایده آل در این کشور تبدیل می کند.

خلیج جزایر و جاذبه های گردشگری نیوزلندشبه جزیره کوروماندل در نیوزلند

شبه جزیره کوروماندل در جزیره شمالی نیوزیلند واقع شده است. این منطقه قبلاً عمدتاً به دلیل استخراج طلای سنگین و صنایع جنگلداری کائوری شناخته شده بود، اما اکنون یک مقصد گردشگری محبوب است. یک پارک جنگلی بخش عمده ای از مرکز شبه جزیره را اشغال می کند و سواحل و چشم اندازهای زیبا در این شبه جزیره واقع شده اند. شواهد مربوط به منشاء زمین گرمایی منطقه را می توان در چشمه های آب گرم، به ویژه در ساحل آب گرم در ساحل شرقی شبه جزیره مشاهده کرد. این شبه جزیره شیب دار و کوهستانی است و تا حد زیادی با جنگل های معتدل باران پوشیده شده است.

شبه جزیره کوروماندل در نیوزلندپارک ملی فیوردلند و جاذبه های گردشگری نیوزلند

پارک ملی فیوردلند با داشتن برخی از بهترین مسیرهای پیاده روی، دارای زیبایی های دیدنی و جذاب است. آبشارهای نجوا، جزایر دریایی، دریاچه ها، جنگل های بی نظیر، قله های کوهستانی و آبشارهای شگرف باعث جذاب این منطقه در بین گردشگران بین المللی شده است. پارک ملی فیوردلند پوشش گیاهی گسترده دست نخورده در این کشور است. وزش باد شدید حاکم بر هوای مرطوب از دریای تاسمان به کوهستان می وزد. خنک شدن این هوا با افزایش هوا، بارندگی بسیار زیاد ایجاد می کند که در بسیاری از قسمت های پارک از 7 متر بیشتر است. فیوردلند به صحنه یکی از مهمترین مباحث مربوط به حفاظت از نیوزیلند تبدیل شد، هنگامی که در دهه 1960 پیشنهاد شد سطح دریاچه ماناپوری را برای کمک به تولید برق آبی در وست آرم بالا ببرد.

پارک ملی فیوردلند و جاذبه های گردشگری نیوزلندجزیره وایت در نیوزلند

یکی دیگر از جاذبه های گردشگری نیوزلند، جزیره وایت می باشد. برای لذت بردن از یکی از هیجان انگیزترین جاذبه های گردشگری نیوزلند، گردشگران می توانند به این جزیره سفر کنند. این جزیره فعال ترین آتشفشان در این کشور است. این مکان برای کلیه مسافران ماجراجو که می خواهند سفر خود را به یک سفر خاطره انگیز تبدیل کنند ایده آل است. گردشگران می توانند ضمن لذت بردن از منظره خیره کننده کوه آتشفشانی، بر روی جزیره وایت سوار هلیکوپتر شوند.

از آنجا که این منطقه از آتشفشانهای فعال است، از گردشگران خواسته می شود ماسک های گازی و کلاه های سخت بپوشند. اگر بازدید کنندگان به اندازه کافی خوش شانس باشند، حتی می توانند در زمان نظارت آتش نشانان از آتشفشان این مکان را مشاهده کنند. لازم به ذکر است که سفر به این جزیره با قایق نیز امکان پذیر است. برای مسافرانی که بی ترس هستند، حتی می توانند در جزیره وایت غواصی کنند و مناظر زیر آب آتشفشان ها را کشف کنند.

جزیره وایت در نیوزلند

کرایست‌ چرچ و جاذبه های گردشگری نیوزلند

کرایستچرچ بزرگترین شهرستان در جزیره جنوبی این کشور است. منطقه شهری کریستچرچ در ساحل شرقی جزیره جنوبی درست در شمال جزیره بنکس واقع شده است. منطقه شهری آن دارای 377.200 نفر ساکن است و پس از اوکلند و ولینگتون، این شهر سومین شهر پرجمعیت در نیوزیلند تبدیل می کند. رودخانه آون جریان از طریق مرکز شهرستان، با یک پارک شهری است همراه بانک خود را. کرایست‌چرچ یکی از اصلی ترین جاذبه های گردشگری در این کشور است. با وجود این واقعیت که 4 زمین لرزه بزرگ بین دوره 2010 و 2011 کاملاً شهر را ویران کرده بود، اما بعد از بازسازی دوباره این منطقه یکی از بهترین مقاصد برای بازدید در این کشور می باشد. از جاذبه های اصلی این شهر می توان به باغ های گیاه شناسی زیبا اشاره کرد که در آنجا می توانید از مسیرهای پیاده روی دوست داشتنی، هنرستان ها و نمایش های باغبانی لذت ببرید.

کرایست‌ چرچ و جاذبه های گردشگری نیوزلنداین باغ همچنین دارای بعضی از قدیمی ترین، بلندترین و بزرگترین درختان این کشور است. هموطنان عزیزی که قصد زندگی در نیوزلند را دارند و به فکر مهاجرت به کشور نیوزلند، کسب اقامت نیوزلند و یا تبدیل اقامت به تابعیت در این کشور می باشند می توانند با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *