مهاجرت کاری سنت کیتس

بازار کار مهندسی برق در سنت کیتس

بازار کار مهندسی برق در سنت کیتس

بازار کار مهندسی برق در سنت کیتس با توجه به برنامه های این کشور برای متنوع سازی صنایع دیگر این کشور نیز در حال رشد و توسعه است. سنت کیتس برترین کشور منطقه کارائیب در مونتاژ قطعات الکترونیکی است و مهندسی برق از جمله مشاغل دارای اهمیت در این کشور است. به طور کل مهندسی برق در این کشور همانند این رشته در جهان از جمله رشته های در حال توسعه و مورد نیاز می باشد. برای ورود به بازار کار مهندسی برق در سنت کیتس متقاضیان حتما باید دارای تحصیلات باشند و مدرک حرفه ای در ین رشته کسب کنند. به طور کلی بازار کار مهندسی برق در سنت کیتس با توجه به جمعیت 53 هزار نفری آن بازار کوچکی است اما دارای اهمیت است. برای بررسی بیشتر این رشته به قلم مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت توجه فرمایید.

صنعت و بازار کار مهندسی برق در سنت کیتس

5 ایالت دو جزیره ای فدراسیون سنت کریستوفر (سنت کیتس) و نویس بخشی از زنجیره جزایر لیورد در کارائیب شرقی است و در غرب آنتیگوا و باربودا و آنگویلا واقع شده است. این کشور زمینی به مساحت 269 کیلومتر مربع را در بر گرفته و 53199 نفر جمعیت دارد. سنت كیتس حدود دوسوم سرزمین (176 كیلومتر مربع) را شامل می شود، كه شامل 93 كیلومتر مربع است. تقریبا %75 جمعیت سنت کیتس و نویس یعنی حدود 42000 نفر، در سنت كیتس زندگی می كنند و بقیه که تقریبا 12000 نفر می شوند در نویس زندگی می كنند.

این کشور با نمره 0.75 از سطح بالایی از توسعه برخوردار است و در فهرست توسعه انسانی از 187 کشور در رتبه 73 قرار دارد. اقتصاد سنت کیتس و نویس، مانند اقتصاد بیشتر همسایگان کارائیب آن، از نظر خدمات متناسب نیست و تحت سلطه بخش جهانگردی است که طی دهه گذشته رشد چشمگیری داشته است. علاوه بر این نیز بخش تولید پنبه، پوشاک و صنایع الکتریکی نیز رشد قابل توجهی داشته و بیشتر صادرات این کشور مربوط به تجهیزات الکتریکی است. همچنین بازار کار مهندسی برق در سنت کیتس نیز منجر به اشتغال و مشارکت در کاهش نرخ بیکاری در این کشور شده است.

در نمودار زیر نرخ بیکاری این کشور در مقایسه با کشورهای همسایه آمده است:

کار در بازار کار مهندسی برق در سنت کیتس

مهندسین برق در بازار کار مهندسی برق در سنت کیتس برای مونتاژ، طراحی، تولید و یا تعمیر تجهیزات الکتریکی و برقی کار می کنند. آنها همچنین برای انجام کارهای مهندسی به کمک رایانه یا نرم افزار یا تجهیزات طراحی کامپیوتری کار می کنند. این مهندسین نقشه های فنی، مشخصات سیستم های الکتریکی یا نقشه های توپوگرافی را تهیه می کنند تا اطمینان حاصل کنند که نصب و کار با استانداردها و نیازهای مشتری مطابقت دارد. همچنین برای بحث در مورد پروژه ها یا محصولات مهندسی موجود یا با مهندسان یا دیگران مشورت می کنند و همچنین:

  • طراحی، پیاده سازی، نگهداری یا بهبود ابزارهای الکتریکی، تجهیزات، امکانات، اجزا، محصولات یا سیستم ها برای اهداف تجاری ، صنعتی یا خانگی
  • مشکلات سیستم برق، بررسی میدانی یا مطالعه نقشه ها، نمودارها، یا سایر داده ها را بررسی می کنند.
  • فعالیت های ساخت، نصب، نگهداری، پشتیبانی، اسناد یا آزمایشات را انجام می دهند و یا هماهنگ می کنند تا از مطابقت با مشخصات، کدها یا نیازهای مشتری اطمینان حاصل شود.
  • داده ها را تنظیم می کنند و گزارشات مربوط به مطالعات یا پروژه های مهندسی برق موجود را می نویسند.

انرژی برق در سنت کیتس و نویس

جزایر سنت کیتس و نویس هر کدام دارای شرکت برق و شبکه برق خاص خود هستند. هیچ ارتباطی بین دو جزیره وجود ندارد. شرکت برق (SKELEC) بر روی سنت کیتس فعالیت می کند، در حالی که شرکت برق نویز محدود (NEVLEC) در نویس کار می کند. SKELEC در اول آگوست 2011 فعالیت خود را آغاز کرد و از بخش برق سنت کیتس خارج شد. SKELEC مانند مدل قبلی کاملا دولتی است و حدود 10 ژنراتور دیزل را در نیروگاه خود، با ظرفیت کل 43 مگاوات کار می کند. اوج تقاضا 24 مگاوات است، و بار پایه آن 14 مگاوات است. طی شش سال گذشته، SKELEC تعدادی از ژنراتورهای جدید را سفارش داده تا یا ظرفیت جدیدی به سیستم اضافه کنند یا جایگزین کنند.

این شرکت بین سال های 2006 و 2008 دو دیزل ژنراتور 4 مگاواتی خریداری کردند، در سال 2009 جایگزین یک ژنراتور 4 مگاواتی شد و در سال 2011 با نصب 4 دیزل ژنراتور 4 مگاواتی مجهز، ظرفیت اضافی را در سال 2011 به آن افزود. به طور کل برای تولید انرژی برق در سنت کیس و نویس این دو جزیره خود کفا هستند و به طور مستقل عمل می کنند. همچنین این دو شرکت بزرگ می توانند شرکت های خوبی برای کار در بازار کار مهندسی برق در سنت کیتس و نویس باشند.

ورود به بازار کار مهندسی برق در سنت کیتس

جهت ورود به بازار کار مهندسی برق در سنت کیتس متقاضیان باید دارای مدرک مربوط به رشته مهندسی برق باشند. حداقل مدرک و درجه مورد نیاز برای این کار اخذ مدرک کارشناسی مهندسی برق است که در دانشگاه های این کشور قابل دسترس است. توجه داشته باشید که زبان تجارت و بازار کار این کشور نیز همانند زبان آموزش و زبان رسمی این کشور انگلیسی است و تسلط به این زبان برای ورود به بازار کار مهندسی برق در سنت کیتس مورد نیاز است. برای دریافت این مدرک می توانید با مهاجرت تحصیلی به سنت کیتس در رشته برق تحصیل کنید و مدرک مورد نظر خود را بدست آورید. فراموش نکنید در هر صورت برای کار در کشور سنت کیتس نیاز به ویزای کار این کشور دارید.

ورود به بازار کار مهندسی برق در سنت کیتس

تحصیل کارشناسی مهندسی برق در سنت کیتس

لیسانس مهندسی برق و کامپیوتر در این کشور در درجه اول به صورت حضوری ارائه می شود که شامل ترکیبی از کلاسهای درس، آموزشهای آنلاین و آزمایشگاهی است. هدف کلی این برنامه توانمند سازی دانشجویان برای تبدیل شدن به فارغ التحصیلانی شایسته، جسور و با مهارت است که می توانند:

  • عملکرد موثر در صنعت
  • انجام مطالعات پیشرفته در این رشته
  • تحقیق و توسعه مرتبط
  • کمک به رشد اجتماعی، اقتصادی و فکری منطقه کارائیب

اهداف برنامه BSc از طریق ترکیبی از دوره های اصلی و انتخابی و همچنین شیوه های دپارتمان و فرهنگ ارائه می شود:

  • دانش و مهارت را در زمینه های اساسی مهندسی توسعه می دهد.
  • محیطی مناسب برای دانشجویان جهت استفاده از مهارتها و دانش خود در توسعه طیف وسیعی از راه حلهای مهندسی در دانشگاه، صنعت و جوامع محلی فراهم می کند.
  • پرورش کنجکاوی و علاقه شدید به کاوش رویکردهای نوآورانه در حل مسئله
  • انواع دانش، مهارت ها و حساسیت های ضروری را برای تمرین مهندسی حرفه ای ایجاد می کند.
  • ایجاد یک احساس قوی از آگاهی اجتماعی، اقتصادی و زیست محیطی که پایه و اساس حرفه مهندسی است.
  • فرصت هایی را برای دانش آموزان فراهم می کند تا مهارت های اساسی در طول زندگی از جمله استدلال، حل مسئله، ابراز وجود، کار گروهی، مهارت های مدیریت شخصی و مطالعه مستقل را ایجاد کنند.

تحصیل مهندسی برق در سنت کیتس

یک موضوع اجباری که در تحصیل در سنت کیتس که در طول برنامه 4 ساله BSc اجرا می شود تمرین مهندسی است. در این برنامه درسی، دانشجویان با استفاده از ابزارهای استاندارد آزمایشگاهی و تکنیک های لازم برای برنامه ریزی و تحقق اهداف مهندسی، به عنوان افراد و درون تیم ها، با در نظر گرفتن مسائل ایمنی و بهداشت محیط، عوامل تجاری و اقتصادی، ملاحظات حقوقی، اقدامات مربوط به کسب و کار، توانایی لازم را کسب می کنند. از طریق کار مهندسی، دانشجویان می آموزند که به حرفه مهندسی بپردازند و از رویکردهای خلاقانه برای حل مشکلات اساسی مهندسی، شناخت تأثیر راه حل های مهندسی استفاده می کنند. برنامه کارشناسی ارشد مهندسی برق نیز فن آوری های الکتریکی و رایانه ای و همچنین تمرینات مربوطه مهندسی را فراهم می کند.

این برنامه توسعه مهارت ها و دانش های خاص موضوع، مهارت های تحقیق عمومی و تخصص در مدیریت تجارت را تسهیل می کند. این ترکیب فارغ التحصیلان را قادر می سازد تا نقش رهبری فنی و تجاری را به عهده بگیرند.

فارغ التحصیلان این برنامه توانایی این را دارند:

  • استفاده از ترکیبی از دانش و دانش عمومی و تخصصی مهندسی برای بهینه سازی کاربرد فناوری موجود و در حال ظهور
  • استفاده از روشهای نظری و عملی مناسب برای تجزیه و تحلیل و حل مشکلات مهندسی
  • رهبری فنی و تجاری
  • تعهد شخصی به استانداردهای حرفه ای، شناخت تعهدات نسبت به جامعه، حرفه و محیط

حقوق در بازار کار مهندسی برق در سنت کیتس

مهندسین برق به صورت هفتگی تا ماهانه محاسبات دقیق را برای محاسبه و ایجاد استانداردها یا مشخصات ساخت یا نصب انجام می دهند. آنها همچنین ممکن است داده ها را گردآوری کرده و گزارش هایی را درباره مطالعات یا پروژه های مهندسی برق موجود بنویسند. علاوه بر این، آنها مشخصات خرید مواد یا تجهیزات را تهیه می کنند. اگرچه وظایف خاص ممکن است متفاوت باشد، بسیاری از آنها داده های مربوط به توسعه تجاری یا مسکونی، جمعیت یا اتصال سیستم قدرت را برای تعیین بازده عملکرد سیستم های الکتریکی جمع آوری می کنند.

میزان حقوق مهندسی برق در بازار کار مهندسی برق در سنت کیتس با توجه به وظایف آنها متفاوت است اما به صورت میانگین یک مهندس برق در این کشور حدود 2150XCD (دلار کارائیب شرقی) حقوق دریافت می کند. در جدول زیر همچنین میزان حقوق مشاغل مربوط به این رشته در کشور سنت کیتس را می توانید ببینید.

شغلدرآمد متوسط ماهانه به XCD (دلار کارائیب شرقی)
مهندس برق2.150
مدیر مهندسی برق4.210
تکنسین مهندسی الکترومکانیک1.660
طراح برق2.960
مهندس فروش برق2.830
تکنسین برق1.620
مهندس الکترونیک2.920
تکنسین نیروگاه برق آبی1.470

امیدواریم در این مقاله به خوبی در رابطه با بازار کار مهندسی برق در سنت کیتس آشنا شده باشید. برای بررسی شرایط مهاجرت به سنت کیتس از طریق کار نیز می توانید این مقاله را مطالعه کنید. همچنین برای دریافت سوالات خود در رابطه با مهاجرت می توانید با کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت ارتباط برقرار کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *