مهاجرت کاری اندونزی

بازار کار مدیریت در اندونزی

بازار کار مدیریت در اندونزی

رشته مدیریت یکی از رشته های پر طرفدار در این کشور می باشد. در این مقاله می خواهیم بازار کار مدیریت در اندونزی را مورد بررسی قرار دهیم. رشته مدیریت یکی از رشته های است که متقاضی با هر زمینه تحصیلی در هر رشته ای می تواند وارد این بازار کاری پول ساز شود. این مقاله توسط کارشناسان مجرب ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت نگارش شده است. در خصوص شغل مدیریت در این کشور ابهاماتی در ذهن متقاضی به وجود می آید.

سوالاتی که در مورد بازار کار مدیریت در این کشور به وجود می آید چیست؟

  • آینده این شغل در این کشور چگونه است؟
  • میزان دریافتی این شغل به صورت ماهیانه در این کشور چه قدر است؟
  • آیا شرایط خاصی برای دست یابی به این شغل در این کشور می باشد؟

بررسی بازار کار مدیریت در اندونزی

بسیاری از دانشجویان خارجی به چند دلیل این کشور را برای تحصیل و کار در رشته مدیریت انتخاب می کنند. عواملی که این کشور از حیث مهاجرت کاری و تحصیلی در رشته مدیریت متمایز می سازد عوامل شاخصی می باشد. عواملی که این کشور را از نظر رشته مدیریت از سایر کشورها متمایز می سازد را به این شکل شرح داده ایم:

شرح رشته مدیریت در اندونزی

رشته مدیریت فرصت های بسیاری را در شرکت های کوچک و بزرگ برای متقاضیان فراهم می سازد. بسیاری از دانشگاه های این کشور به دلیل بازار کاری مناسب این رشته، رشته های مدیریت را در مراکز آموزشی به طور ویژه ای ارائه می دهند. تعدادی از دانشگاه های مدیریتی در این کشور عبارتند از:

نام دانشگاهرشته تحصیلی
Universitas Gadja madaکارشناسی ارشد مدیریت
IPMI International Business Schoolکارشناسی ارشد مدیریت اجرایی
Jakarta Campusکارشناسی ارشد مدیریت اجرایی

لیست مشاغل مدیریت در اندونزی

فارغ التحصیلان رشته مدیریت بازار کار منحصر به فردی در زمینه های تجارت، صنایع، مدیریت، کسب و کار و ارتباطات دارند. مشاغلی مانند بانکداری، فروش و فناوری و اطلاعات جز پر درآمد ترین مشاغل مربوط به رشته MBA می باشند. در این بخش از مقاله 10 شغل برتر و پر در آمد در این کشور نام برده می شود.

مشاغل پر درآمد این کشور عبارت است از:

  • مدیریت ارشد بخش تکنولوژی
  • مدیریت بخش تکنولوژی و اطلاعات
  • مشاور ارشد مدیریت
  • مدیریت بخش فروش
  • مدیریت سرمایه گذاری بانکی
  • مدیریت بخش دیتا
  • سرمایه گذاری بانکی
  • مدیریت بخش مالی
  • مدیریت بخش منابع انسانی
  • مدیریت بخش فناوری و اطلاعات

همچنین می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر مقاله 10شغل پر درآمد در اندونزی را از طریق لینک مربوطه مطالعه بفرمائید.

دستمزد بازار کار مدیریت در اندونزی

طبق آخرین آمار به دست آمده، مدیریت در بخش ها و صنعت های مختلف میزان دریافتی متفاوتی هم دارند. مدیریت بخش گاز و منابع نفت در ماه بین 50 تا 100 میلیون IDR (روپیه اندونزی) درآمد خواهد داشت. در این کشور منبع در آمد بسیار مناسب می باشد. در شغل مدیریت بخش مالی در آمد ماهیانه بین 120تا 250 میلیون IDR (روپیه اندونزی) است. در شغل مدیریت محیط زیست و ایمنی درآمدی بین 45 تا 75میلیون IDR (روپیه اندونزی) خواهد بود.

در این بخش اشاره ای به کشورهایی که بیشترین پرداختی برای شغل مدیریتی را در نظر گرفته اند را بیان می کنیم:

کشورمیانگین حقوق در شغل مدیریت به $(دلار)
سوییس123500
ایالات متحده آمریکا102100
کانادا99800
فرانسه98500

مزایای تحصیل در رشته مدیریت در اندونزی

اخذ مدرک مدیریت در این کشور به متقاضی این امکان را می دهد که از دانش و نظریه های این رشته همراه با تجربه کاری استفاده کنند. بسیاری از مراکز آموزشی در این کشور این امکان را برای متقاضی فراهم می سازند که از طریق کارورزی در مشاغل مربوط به مدیریتی سر رشته پیدا کنند.

در این بخش به چند مورد از مزایای شغل مدیریت اشاره می شود:

  • ایجاد اعتماد به نفس مدیریتی
  • بالارفتن اعتبار فرد به عنوان یک مدیر در بازار کار
  • ساخت مهارت های منعطف و سازنده
  • ایجاد فکر استراتژیکی در ذهن
  • شکل گیری ارتباطات مفید مدیریتی
  • مدیریت بندی زمان

آینده بازار کار مدیریت در اندونزی

آینده بازار کار مدیریت در اندونزی

پس از فارغ التحصیلی در رشته مدیریت 3 بازار کار اصلی در این شغل وجود دارد. مجری امور اجرایی، مدیریت منابع انسانی و مدیریت پروژه جز مشاغل اصلی این رشته می باشند. این رشته تحصیلی، رشته پر چالشی است اما فارغ التحصیلی از این رشته سخت نمی باشد. در مقایسه سختی رشته MBA با CA، رشته Ca سخت تر است و آینده شغلی MBA با رشته های دیگر متفاوت است. با فارغ التحصیلی در این رشته می توانید هم در کشور اندونزی هم در سایر کشورها مشغول فعالیت شوید. کارفرماهای بسیاری تمایل به استخدام نیروی جوان ماهر و فارغ التحصیل از این نوع رشته را دارند.

رشته mba در امور مالی نسبت به سایر رشته ها سخت تر و نیازمند دقت بیشتری است. مبحث آمار و ریاضیات در این رشته بسیار مورد توجه قرار می گیرد. رشته ای استرس ساز می باشد ، اما متقاضیان این رشته تحصیلی بسیار باهوش و سخت کوش هستند. طبق آمار به دست آمده حدود 58% از متقاضیان این رشته تحصیلی بسیار شادتر و موفق تر نسبت به قبل می باشند. درآمد این متقاضیان نسبت یه سال های گذشته پیشرفت به سزایی داشته است. مباحثی از قبیل حسابداری و اقتصاد در اندونزی، مدیریت ارتباطات و مدیریت پروژه از جمله دروسی هستند که در این دوره تحصیلی آموزش داده می شود.

برنامه های برتر مدیریتی در اندونزی

در این بخش 3 برنامه مورد توجه دوره مدیریتی ارزیابی می شود. این 3 برنامه دانشگاهی مهم ترین برنامه های دوره مدیریتی می باشند. این برنامه های آموزشی در شهرهای جاکارتا، بومی سرپونگ دامایی و یوگیاکارتا می باشد. این 3 برنامه مدیریتی عبارت است از:

  • Indonesian Institute for Management Development
  • Swiss German University
  • University Gadjah Mada

در این مقاله موضوع بازار کار مدیریت در اندونزی مورد بررسی قرار گرفت. بازار کار این رشته محبوب از جهات مختلف ارزیابی شده است. امید است که اطلاعات فوق مورد توجه شما قرار گرفته باشد. این مقاله توسط تیم کارشناسی مجرب ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت نگارش شده است. رشته مدیریت و کاریابی در این زمینه در اکثر کشورهای دنیا بازخورد مثبتی داشته است. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید مقاله بازار کار مدیریت در فرانسه را از طریق لینک مربوط در سایت مرجع ما مطالعه فرمائید. تحصیل در رشته مدیریت در این کشور از هزینه مقرون به صرفه ای برخوردار است. هم چنین می توانید در قسمت دیدگاه مقاله نظرات خود را بیان کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *